Det er alligevel mange point de vil give for en tur til Rom...: ...men mon ikke det blot er endnu en fejl på deres håbløse hjemmeside!?? SAS - hvordan syntes I selv det går???
Hmm måske, men denne vil jeg så til gengæld ikke slå til på: Det virker som om, hvis man søger først på enten en lang/kort rute, og så redigerer søgningen til det modsatte, så fucker point angivelsen op på returen i hvert fald. Nogen der er friske på at tage den til ende? EDIT: Nu kan jeg ikke genskabe fejlen.
Nu kom den igen. Det virker til man kan fremprovokere fejlen på cirka denne måde: Søg en langrute og vælg datoer via lavpriskalenderen. Så sig redigér søgning, og vælg en ny kortrute destination. Og efterfølgende fucker den rundt i point i enten outbound eller inbound, hvis også hvis man så søger på langrute igen, så viser den kortrute optjening. Shit en rodebutik.
Men det er jo så 4x k', hvor det før billund kom af med deres medarbejdere kun var 2x kø.. klart forringelse
Helt enig, men er jo kun i en kort periode, så er det "normalt" igen. Og er da irriterende, men ødelægger ikke min rejse, skal sidde på min flade i 8-10 timer bagefter.
Offensiv markedsføring. Har lige søgt på en tur til Paris, næste gang på SAS.dk kom denne op: Ender nok også med at komme afsted. 640 kr t/r er en ganske fin pris
det virkede 645 kr for en tur til CDG med under 2 ugers varsel. Det er godt at være EBD og stadig ung nok til ungdomsbilletter.
Man skal passe på med at bruge "Where to Earn Point"; sådan ser Indre By ud for mig på App: Hvorimod hvis jeg ønsker at bruge hjemmesiden: https://eurobonus.loyaltechnology.dk ser det straks bedre ud, suk hvor er det amatøragtigt, jo ingen der bruger siden for at finde et sted når man er i byen eller? Ville være ked af at være forretning...
Det ser ud som om der ikke er restauranter med på appen. Man kan heller ikke vælge det som kategori i filter. Underligt nok ville det være den kategori jeg personligt ville være mest interesseret i når jeg kigger på kortet......
Bruger bare App i stedet for: https://insideflyer.dk/forums/threads/god-mandag.1710/page-25#post-47206
I guder hvor jeg dog hader den nye SAS side!!!!! Den springer rundt i månederne, og skifter man mellem lidt mellem kalender og lavpris kalender - sååååå hopper den til Jan 2018 og står bare og cykler.... For så at smide håndklædet i ringen: Undskyld min galde - men jeg forstår ikke man som flyselskab spænder ben for folk som vil flyve med dem!!!???? Ja, jeg kunne ringe til dem.....i 2017 - men jeg kunne også bare lade være!
De er ganske håbløse. Se bare dette billede når man går ind i lavpriskalenderen (taget fra den svenske side): /DSGM #2 der langt om længe har fået hvad SAS skylder ham (i denne omgang) og nu kæmper med dem for at få dem til at sende mit nye Travel Cash kort til den rigtige postadresse (som jeg gav dem tilbage i december)