En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det er alligevel mange point de vil give for en tur til Rom...::eek:

    Skærmbillede 2017-01-31 kl. 14.29.11.png
    ...men mon ikke det blot er endnu en fejl på deres håbløse hjemmeside!??:rolleyes::rolleyes:

    SAS - hvordan syntes I selv det går???:D:D
     
    Michael Wahl og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    jeg havde fandeme slået til og behold skærm shot
     
    Michael Wahl, Kenneth K, jtraveler og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Hmm måske, men denne vil jeg så til gengæld ikke slå til på: :confused:
    Skærmbillede 2017-01-31 kl. 15.33.58.png
    Det virker som om, hvis man søger først på enten en lang/kort rute, og så redigerer søgningen til det modsatte, så fucker point angivelsen op på returen i hvert fald.
    Nogen der er friske på at tage den til ende?;)

    EDIT:
    Nu kan jeg ikke genskabe fejlen.
     
    Senest redigeret: 31/1/17
    Henry, Kristian og alexanderln "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det SKIT....
     
    Michael Wahl, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Nu kom den igen. Det virker til man kan fremprovokere fejlen på cirka denne måde:

    Søg en langrute og vælg datoer via lavpriskalenderen.
    Så sig redigér søgning, og vælg en ny kortrute destination.
    Og efterfølgende fucker den rundt i point i enten outbound eller inbound, hvis også hvis man så søger på langrute igen, så viser den kortrute optjening.

    Shit en rodebutik. :confused:
     
    PENSIONISTEN, obs, tbh og 5 andre "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Man får flashbacks til Windows' "blue screen of death" hvor der kun var én ting at gøre....


    /DSGM #2
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Skarp pris som tordner frem på skærmen når jeg åbner SAS.dk...
     

    Attached Files:

    Michael Wahl, Kenneth K, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Kom op til os i den momsfri zone::p:p

    upload_2017-2-3_14-19-41.png
     
    Michael Wahl, Henry, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Plus du skal stå i kø i Billund, what is not to like?
     
    Henry, SebastianBruun, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Og det risikere du ikke i USA i immigration, og igen ved afrejse ved deres sikkerheds kontrol?? ;)
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men det er jo så 4x k', hvor det før billund kom af med deres medarbejdere kun var 2x kø.. klart forringelse
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  12. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Helt enig, men er jo kun i en kort periode, så er det "normalt" igen. Og er da irriterende, men ødelægger ikke min rejse, skal sidde på min flade i 8-10 timer bagefter. :D
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  13. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Offensiv markedsføring. Har lige søgt på en tur til Paris, næste gang på SAS.dk kom denne op:
    Screenshot 2017-02-16 12.23.45.png

    Ender nok også med at komme afsted. 640 kr t/r er en ganske fin pris :)
     
    Michael Wahl, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så noget nyt kan den nye hjemmeside da - og er klart bedre til :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    det virkede ;) 645 kr for en tur til CDG med under 2 ugers varsel. Det er godt at være EBD og stadig ung nok til ungdomsbilletter.
     
    Henry, PENSIONISTEN, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Man skal passe på med at bruge "Where to Earn Point"; sådan ser Indre By ud for mig på App:

    2017-02-23 08.56.32.png

    Hvorimod hvis jeg ønsker at bruge hjemmesiden: https://eurobonus.loyaltechnology.dk ser det straks bedre ud, suk hvor er det amatøragtigt, jo ingen der bruger siden for at finde et sted når man er i byen eller?

    Ville være ked af at være forretning...

    sas.PNG
     
    clager og Henry "Synes godt om" dette.
  17. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,472
    Point:
    113
    Det ser ud som om der ikke er restauranter med på appen. Man kan heller ikke vælge det som kategori i filter. Underligt nok ville det være den kategori jeg personligt ville være mest interesseret i når jeg kigger på kortet......
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  19. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    I guder hvor jeg dog hader den nye SAS side!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

    Den springer rundt i månederne, og skifter man mellem lidt mellem kalender og lavpris kalender - sååååå hopper den til Jan 2018 og står bare og cykler.... Skærmbillede 2017-03-13 kl. 20.24.03.png

    For så at smide håndklædet i ringen:
    Skærmbillede 2017-03-13 kl. 20.24.09.png

    Undskyld min galde - men jeg forstår ikke man som flyselskab spænder ben for folk som vil flyve med dem!!!????o_Oo_Oo_O:eek:

    Ja, jeg kunne ringe til dem.....i 2017 - men jeg kunne også bare lade være!:confused:
     
    Henry, MaleneChristensen, obs og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    De er ganske håbløse. Se bare dette billede når man går ind i lavpriskalenderen (taget fra den svenske side):
    upload_2017-3-13_22-4-6.png


    /DSGM #2 der langt om længe har fået hvad SAS skylder ham (i denne omgang) og nu kæmper med dem for at få dem til at sende mit nye Travel Cash kort til den rigtige postadresse (som jeg gav dem tilbage i december)
     
    Henry, asf, MaleneChristensen og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side