En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,240
    "Synes godt om" modtaget:
    6,661
    Point:
    113
    Som ST afficionado, er det ikke tit jeg er på sas.dk, men jeg forsøgte, uden held, at finde afgangstider til en tur til BLL om nogle uger. Når man for noget så simpelt bliver tvunget til 3. parts sider, så håber jeg staten snart sælger ud. Så kan de måske nå at forlade skuden sammen med rotterne inden det er for sent og ikke spilder flere af mine skattekroner.
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Det her er sjovt på mange måder - og ja, youth er jeg vist kun af sind.... ;-)
    (se først den grå header og sammenhold så med sidens tekst )
    Skærmbillede 2017-03-16 kl. 12.24.03.png
     
    Kenneth K, Henry, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Måske jeg er en sur mand, men hvorfor skal jeg nu belemres med at checke ind i lufthavnen? Har udfyldt APIS og kan godt få mit boardingkort printet ud til min mail, men ikke i App... - hvad er forskellen?
    sas checkin.PNG
     
    PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,136
    "Synes godt om" modtaget:
    8,210
    Point:
    113
    Sidst jeg havde det fik jeg SSSS,men det var så til USA...
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    suk... - hvorfor skal jeg ikke også have den fornøjelse... :cool::eek:
     
    alexanderln, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN VIP medlem

    Beskeder:
    1,598
    "Synes godt om" modtaget:
    6,843
    Point:
    113
    Prøv at gå ind på din reservation ... det kunne vel ikke tænkes at der ligger en upg, som blokerer ??
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    haha, nej det gør der ikke @PENSIONISTEN - jeg har valgt plads og det var "nede bagi"...
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN VIP medlem

    Beskeder:
    1,598
    "Synes godt om" modtaget:
    6,843
    Point:
    113
    ÆV
    Men jeg tror, at der har været flybytte. I går var der da 2 - 2 - 2 på biz, i dag står den til
    1 - 2 - 1
     
    Senest redigeret: 18/3/17
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,784
    Point:
    93
    Har lige booket en t/r til ARN næste tirsdag. Undrede mig over flyvetiderne var anderledes end sidst jeg tjekkede, og end tilstødende dage. Alle tider 2 timer tidligere, incl. dagens første og sidste afgang. Nå, gjorde ikke det store for mig. Men da jeg modtager bekræftelsen efterfølgende, er alt tilbage til normalt. Ud og hjem 2 timer senere end booket! Strange....o_O
    Men lidt ros skal de også have. Når man har overstået valg af dato og tider, som rent grafisk er fuldstændigt håbløst at overskue, så følger betalingsprocessen, og den synes jeg nu er blevet ganske smooth sammenlignet med gl. SAS og andre.
     
    tbh, Ulrik, obs og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,240
    "Synes godt om" modtaget:
    6,661
    Point:
    113
    Det kan tydeligvis ses at det ikke er tit jeg er forbi SAS og har derfor undret mig over de store ord der er faldet her over den nye hjemmeside. Nu skulle jeg selv bestille noget og Holy Macaroni! Det er det mest brugerfjendske interface jeg har oplevet længe. Det lykkedes langt om længe på trods af siderne at få min billet booket.

    Det lykkedes at finde den rette afgang, men der var simpelthen ingen knap til at købe det! Efter et par minutters søgen, fandt jeg den bag cookie dimsen :eek:
    Screen Shot 2017-03-23 at 19.32.53.png

    Det lykkedes at nå til betalingssiden. Først startede frustrationen med at det ikke var muligt at copy/paste kreditkortnumret i feltet eller lade min passwordhusker gøre det for mig. Så skulle jeg spilde tid på at finde ud af hvorfor det ikke var en gyldig udløbsdato :mad::mad::mad:
    Screen Shot 2017-03-23 at 19.36.09.png

    Nåmen, som sagt billetten er bestilt. Men... hvor i alverden er Mine Bookinger eller lignende????? :confused:

    SAS, hvis I læser dette, så er det et par gratis hints til forbedring. Velbekomme.
     
    Kenneth K, MaleneChristensen, Kristian og 9 andre "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Kenneth K, alexanderln og Henry "Synes godt om dette"
  13. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Nu kan jeg så heller ikke få lov til at ændre sæder på mine SAS bookinger!
    Altså, at lancere en ny hjemmeside er vel ikke første gang i historien det prøves!?

    Kære SAS - I kunne jo overveje at ringe til en voksen og spørge om hjælp!!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::eek::eek::eek:
     
    PENSIONISTEN, tbh, Kenneth K og 6 andre "Synes godt om" dette.
  14. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det er SKIT... Du må ringe og plage kundeservice.
     
    PENSIONISTEN, tbh, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,110
    "Synes godt om" modtaget:
    4,742
    Point:
    113
    Har du booket på SAS website eller på et andet sted?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Fuldstændig, kan se på den norske IF, at andre har samme problem. Nordmændene har så en bedre fungerende classic.sas.no side end vi har i Danmark, så der kan de luske sig ind og ændre sæder.
    Men den vil ind på den danske side med mine bookinger, fordi de er booket via den danske.
    Flytypen er ændret (320->321), og sjovt nok har de ikke gidet at flytte et par status kunder til nødudgangspladserne i det nye fly - tak!:rolleyes:
    Jeg kan huske fremtiden, tilbage for et år siden - dengang kunne man så meget via nettet - nu skal man ringe ind, flot SAS, kan jeg sende en fax mon, det er måske det nye retro sort!??:confused::D
     
    Ulrik, clager, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    100
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    63
    Det er mildt sagt utroligt .. men indtil videre virker URL tricket stadig hvis man vil have lidt selvbetjening på sædevalg:
    https://insideflyer.dk/forums/threa...ndre-sk-it-udfordringer.669/page-6#post-43576

    Fatter slet ikke hvorfor de ikke har det med i app'en. Funktionen ligger der jo under checkin.
     
    Henrik Olsen, tbh, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Den er mægtig der @Havse :)
    Men det er dog ufatteligt man skal smadre sådan en gang tegnsprog afsted og det så virker. Altså et eller andet sted virker det jo så, også må det jo være deres åndsvage nye glitter side der er helt uduelig - ja ja, det er den simple udlægning, der er sikkert mere i det, uden tvivl - men bliver til stadighed lettere rystet over deres måde at "rulle en ny hjemmeside ud på"!
    :eek::eek::eek::eek:
     
    Henrik Olsen, obs, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Er der andre der har problemer med at anvende dette trick? Jeg har lige prøvet og får nu denne "Blue screen of death":

    upload_2017-4-11_8-12-10.png
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    100
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    63
    Virker stadig fint her .. siger teksten noget med at reservationen ikke kan findes?, i så fald er det muligvis URL modifikationen der er gået galt.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side