Rettelse! Hertz: LHR Bookede: Kategori C Lejeperiode: Januar 2018 Status: PC Upgrade: Ja, Nissan X-Trail med GPS, drive assist, m.v.
Jeg matchede futil Presidents Circle hos Avis, kan dog ikke huske fra hvad. Jeg tjekker op imorgen når jeg kommer på kontoret, så skal du få en update.
Hi Avis, I was wondering whether or not Avis can match my Europar status.. My current account number is: 9DJ93M I've had around 200 rental days last year. Nichlas Jorgensen Veltec Industrial Services Reply: Hi, Thank you for contacting us. We have upgraded your profile to Avis Presidents Club. A new card has been processed and should arrive within 10 days. Have a nice day! Kind Regards, Filip Galko Forstår dog ikke, hvis du ikke skulle kunne få status/point på dit grønne kort, som jeg går ud fra er firmareservationer. Jeg har registreret mit eget navn på lige netop firmareservationerne, på trods af at kontoret hjemme i DK står opført med mail adressen og jeg har da fået højeste status nu hos Europcar. Elite Privilege VIP, med 3-4 gratis weekender til følge i løbet af sidste år, sidst brugt i december på Surf Air turen - Mercedes C180
Det er et privat kort - og jeg har lejet bil som udlandsdansker, så måske er det derfor, der er gået noget galt? OK - det er for sent at rette op på nu. Men tak for din hjælp. Jeg forsøger at få status hos Avis.
Du kunne jo samle dine reservationer i en pdf og vedhæfte dem i en mail, hvor du foreslår at flytte forretningen over til dem. Jeg har selv højeste status hos Europcar, Avis og Sixt og der jeg har fået flest upgrades procentmæssigt er hos Sixt, Avis og Europcar i den rækkefølge. Tror jeg ligger på 90% hos Sixt, 75% hos Avis og måske 60% hos Europcar. Sixt platinum kan du få ved at matche fra Eurobonus.
Henledt af den seneste Avis kampagne så fik jeg en lille gratis upgrade hos Avis i San Francisco for en 14 dage side. Bilen var lejet under sidste 10.000 EB kampagne i januar og prisen for 5 dage beløb sig til 1850,- Ved ankomst kunne jeg frit vælge fra række "G" sagde de ved skranken, ude ved bilerne var der dog ikke nogen biler i den række så en sød Avis medarbejder tilbød mig denne istedet for, og waivede de ekstra $25 det ville koste ekstra per dag. Bilen, det var en Camaro SS cabriolet med 450 heste
Jeg er Avis Preferred Presidentens club, men har aldrig skulle bruge mit Avis medlemskab i USA før nu. Jeg kan læse dette på Avis’ hjemmeside: ”Al billeje i hele verden vil tælle på din saldo, men loyalitetsfordele som opgradering af biler, gratis yderligere chauffør og garanterede køretøjer er kun tilgængelig i disse lande.” (Som ikke inkluderer USA) Kan det virkelig være rigtigt at man ikke har nogen fordele af sin høje europæiske medlemsstatus i USA? Hvad er jeres erfaringer?
Jeg er selv Avis Preferred Presidents Club medlem. De gange jeg har været i USA, har jeg fået upgrades på biler. Ekstra gratis chauffør til ens samlever, men fik at vide det ikke gælder 3. parter.
Det står altid på den trykte lejekontrakt. Men det er ikke sådan at de takker dig fordi du er en loyalitetskunde, men de ved godt hvem du er. Når du afhenter bilen ved skranken, skader det aldrig at snakke med dem om dit issue, jeg har tit oplevet, at de er villige til at imødekomme dig. Som altid gælder det bare om at spørge pænt, smile og iøvrigt være venlig.
Enig med Claus, de burde være opmærksomme på det og genkendte og opgraderede også mig i sommers uden problemer.
Husk at ved leje af biler i Californien er ekstra chauffører gratis, de har en lov der forbyder udlejningsselskaberne at opkræve gebyr for det.
Kører der nogen kampagner i øjeblikket, hvis man bare er almindelig dødelig standardkunde hos Avis og har et SAS Sølvkort?
Ups - tak for linket. Den kategoriserer jeg lige under: "kan du så se dig ordentligt for inden du spørger, Troels!"