du lægger først et bud. Efter du har gjort det bliver du spurgt om du vil lægge et ekstra bud på en anden klasse.
Tak Men har lige prøvet igen og lagt bud til business, og får nu ikke noget tilbud om at lægge bud på plus også. Mærkeligt, for har fungeret for mig før... Må ringe til SAS hvis ikke det løser sig.
Lige en opfølgning, SAS fortæller de har problemer med budgivning pt, så derfor.... Uvist hvornår det fungerer 100 procent igen.
Sådan ser det ud C4 D0 Z0 R0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E9 M9H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O9 G9 N0 Sæde 6H er ledigt
Jeg tror jeg ville plusgrade byde over 50K hvis jeg var dig og gerne ville have 6H. Ellers vil det koste det samme på søndag som gateupgrade minus ny klasse ved gate upgrade.
Tusind tak, har budt efter det gamle opgradering så krydser fingre for den der. Syntes hvis jeg forsøger at købe en business på søndag og vil vælge sæde at der er 9 sæder ledige, kan man ikke regne med det? Og, er noget forundret over at alle Plussæder er ledige
Tror måske den kan have byttet til en 340 med større c/class og mindre plus/class. - Der er 4 ledige på capaciteten på c/cl og 9 seats ledige på c/cl seatplan. - Differencen kan måske være protections til den nu mindre plus/cl, hvis så fremt ifald den er byttet - der er altid mange hvis´ser.
Jeg har lader mig fortælle, at man ikke skal forvente at der bliver opgraderet på film- og tvudbuddet på longhaul af den simple grund, at det angiveligt er hamrende dyrt. Jeg irriteres næsten hver gang over at der ikke er noget rigtigt brugbart i deres udvalg, som man enten ikke har set eller gider at se.
derfor bør du checke pengebeløbet også? hvad er det mindste bud du skal give og de andre bud, for at man kan være sikker?
Budsiden er F***** uped, mindstebud nu er 40K points og så op til 125K points. Har ikke mulighed for at byde med cash.
Så vidt jeg ved kan A330E flyve distancen til SFO. Men jeg tror det ville være først gang, hvis det skulle ske(?)... edit: http://www.sasgroup.net/en/sas-forst-i-europa-med-det-nye-airbus-a330-enhanced/ Enhanced med rækkevidde på 10.400km mod 9.600km for 'normal' A330... i følge gcmap er SFO 5487 nmi fra CPH, hvilket svarer til 10.162 km (1nmi=1.852km), så hvis det ellers passer ville en A330E kunne klare det men ikke en A330.
SAS´s nyeste A330-300 HELGE VIKING, LN-RKU, i SAS regi fra april 2016, har en rækkevidde på 10.500. Dens hoved destination er LAX ex ARN, 11:20 hrs, så den må kunne sættes ind på SFO også.
uden at være specialist, men med en margin på 10.500km - 10.162km = 338km = 3%.. - skal der vist ikke være meget modvind eller andet, før man skal ned og hente lidt saft, og så er crews flyvetid ophørt og så kommer der forsinkelser osv osv?
muligvis er de 10.400/10.500km som SAS opgiver med dette taget i betragtning, for airbus siger 11.750km/6.350nmi, hvilket skulle være 500 nmi længere end den normale A330: http://www.airbus.com/aircraftfamilies/passengeraircraft/a330family/a330-300/