SK 995 08/15/17 9:00 PM C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V9 W0 U0 K0 L0 T0 O1 G0 N0 (sad tilfældigvis med ExpertFlyer åben og spejdede efter LH F tilgængelighed )
Tak! Nu har jeg ikke så meget erfaring i at bruge/analyserer disse tal, ift at jeg satser på en upgrade fra Go, hvad siger talene jer? Hvad skal jeg kigge efter? Kan se der ingen står ledige i Z (som er business saver ik?) men mange ledige i C og D class og sas web sæde avails siger også 38/40 sæder ledige på business
nå nåe - Da jeg ikke kunne få lov at ligge et Plus bud også (vel en SAS IT classic) slettede jeg mit bud for at se om det hjalp og pludselig kunne jeg så se afgangen er blevet opdateret med Buy Now priser både på Business og Plus.. hmm.. Minimum offers på 10.000 fra go til plus og 35.000 fra go til business. Buy now priser på 25.000 i go til plus og 50.000 i go til business
Jeg har set det en enkelt gang før.. og det var et års tid siden på LAX-ARN rute.. Det er vel typisk noget de gør når der er så solgt ganske få billetter på en adgang tænker jeg..
Nej, sådan har det været fra starten af. Men "buy now" er kun muligt fra 10 dage før afgang, og derudover har det noget med belægning/efterspørgsel at gøre også. Så det er ikke på alle afgange at muligheden dukker op.
Dèn note har jeg heller ikke set før. Betyder det virkelig, at man straks får OK på en upgrading til f.eks. til biz ??
Så slutter min ferie desværre imorgen. Nogen der kan tjekke seats på LH463 fra Miami - Frankfurt imorgen 16:55 Har lagt et bud på upgrade til biz
Har også fået mailen for et par timer siden. Udsolgt desværre, må nøjes med nødudgangs pladsen så skidt pyt, 2000$ sparet er 2000$ tjent
Strækning: CPH - EWR Dato: 18/8 Kabineklasse fra og til: Go til BIZ Bud i point: 40.000 EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja, 48 timer før
Hvor fedt for jer @MaleneChristensen - så bliver turen da helt vildt god Håber der kan komme et review for turen?