Synes det er et typisk mønster, at de "biilige" klasser ofte forsvinder tæt på afgang, med mindre der er piv åbnet. Nogle gange gør de det sikkert for at få pushet prisen for billetter købt i sidste øjeblik, andre gange er det jo faktisk fordi de har opgraderet et antal mennesker enten via CU el. Plusgrade og måske andre grunde. Ingen ved det med sikkerhed andet end folk med snuden dybt i SAS' billetsystem. Jeg trækker faktisk lidt i land nu du skriver at der var C9 D9 i går og så nu 60 timer før afgang er der færre. Det kan jo faktisk være de allerede tager højde for en bunke upgrades. Dog ser den ret fyldt ud også på seatmap, der er faktisk kun 8 pladser som ikke er allokeret: Der er jo også den mulighed, hold dit bud, får du afslag er det i lufthavnen så snart check-in åbner, ja æv det er tidligt i HKG og fyr point af på upgrade og nappe de pladser der tilbage. Held og lykke med det, hold os endelig opdateret
Strækning: HKG-ARN Dato: 20/3 Kabineklasse fra og til: Go til Biz Bud i penge/point/Valuta: 41870 x2 Min/Max budmulighed: 40000 / 100000 EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja Noter: Den bedre halvdel skal overraskes med sin første tur i biz. Sidder i UA loungen nu og hun har stadig ikke fattet mistanke.
Husk du kan lave check allerede ved AirPort Express Stationerne - og de kan også lave en point upgrade der.
Strækning: NRT-CPH Dato: 22/3 Kabineklasse fra og til: Go til Biz Bud i penge/point/Valuta: 38.000 x2 Min/Max budmulighed: 38.000/100.000 EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja! Noter: Det bliver 2. Gang med SAS longhaul og første gang på business
Jeg har fået den opfattelse, at der er en fast budpris på denne rute p.g.a. noget japansk lovgivning?
Det var også min opfattelse, men det har vist sig at være forkert. Både bud på Plus og biz begge veje har haft forskellige priser, så det må være en gammel nyhed eller skrøne.
Det er i hvert fald en ændring fra 2017, hvor der var faste bud. Godt at høre I fik plads oppe foran. Nyd turen.
Hvad er minimumspriserne på dem du har tjekket? Eller andre som gider tjekke? Er nysgerrig efter hvor “lavt” de har sat priserne? Og om det både gælder point og penge.
Ref. min post 16.3 Det endte endnu bedre da jeg udover plusgrade upgrade fik en OpUp i gaten til business. Og Idag hvor returen kører EWR-CPH har jeg ikke budt på plusgrade , men fik heldigvis en e-mail imorges med en CU fra Go>Plus. Bliver så også en fin tur hjemover. Mange tak SAS det er en fornøjelse at være kunde hos Jer.
Er der ikke et eller galt med prisen fra København i forhold til fra Stockholm og Oslo, eller er det bare den sædvanlige forskelsbehandling?
Strækning: CPH-NRT Dato: 26/3 Kabineklasse fra og til: Plus til Biz Bud i penge/point/Valuta: 25.000 x2 Min/Max budmulighed: Kan ikke huske... EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Nej Noter: Flyet har været totalt udsolgt på alle klasser de sidste tre uger, så spåede det ikke mange chancer...