Strækning: CPH-PVG Dato: 29/3 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 21.000 point Min/Max budmulighed: Kan ikke huske... EBB Status: Basic Gik opgradering igennem: Ja
Strækning: CPH-BJS Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 16.500 x2 Min/Max budmulighed: 15.000-N/A EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja, 47,5 timer før. EDIT: 23 timer før afgang fik jeg en CU til business class
Strækning: HKG-ARN Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 16.500 x2 Min/Max budmulighed: 15.000-N/A EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja, 47,5 timer før.
Strækning: HKG-ARN Dato: 13/4 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 25.000 point Min/Max budmulighed: Kan ikke huske... EBB Status: Basic Gik opgradering igennem: Ja Plus var HELT fyldt og der var måske 5-10 pladser på go.
Strækning:CPH-TXL Dato: 23/2 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 375 kr Min/Max budmulighed: 375/kan ikke huske EBB Status: Guld Gik opgradering igennem: Ja PS: go light gir med guld bonus 625. Men plus giver 1875. Det var mere for status point skyld.
Strækning:TXL -CPH Dato: 25/2 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 375 kr Min/Max budmulighed: 375/kan ikke huske EBB Status: Guld Gik opgradering igennem: Ja PS: go light gir med guld bonus 625. Men plus giver 1875. Det var mere for status point skyld.
Strækning:CPH-LAX via Stockholm Dato: 17/4 Kabineklasse fra og til: Plus til Biz Bud i penge/point/Valuta: 25200 points Min/Max budmulighed: kan ikke huske EBB Status: Diamond Gik opgradering igennem: Nej, tog mit bud tilbage for en uge siden, lurede på om jeg ville få en CU i går mandag da jeg fyldte 50 år, men det nåede eller opdagede SAS ikke. Så meget for loyality. Flyet sidder jeg på nu, der var 14 ledige stole for 3 dage side i Biz, nu er den fyldt, Plus er ca. 90% fyldt og Eco er ca. 50% fyldt.
Strækning: CPH-AGP Dato: 22.04.2018 Kabineklasse fra og til: GO light -> PLUS Bud i point/valuta: 5.040 EB-point/person Min/Max budmulighed: 5.000-10.000 EB-Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja, 47 timer inden afgang Noter: 7½ PLUS-rækker på denne afgang, som var med en næsten fuld A321, PLUS dog kun ca. 70%. I øvrigt med ny kabine. Positivt overrasket over at bud gik igennem, eftersom vi er 4 personer sammen på denne booking.
Strækning: AGP-CPH Dato: 27.04.2018 Kabineklasse fra og til: GO light -> PLUS Bud i point/valuta: 5.025 EB-point/person Min/Max budmulighed: 5.000-10.000 EB-Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja, 47.5 timer inden afgang Noter: Også denne gang var der bingo med 4 personer på samme booking! Propfuld A320-ceo med ny kabine og 'tagboks'. Jeg prøvede wifi, og der var fuldt signal til "saswifi". Men desværre ikke forbindelse på den anden side af boksen... Jeg så ingen usb i sæderne, - troede det var standard i alle nye kabiner? Som bekendt er der hverken lounge eller fasttrack til PLUS billetter i AGP, men vi kunne da nyde priority boarding... - lige ned i en bus til fjernplads sammen med alle andre...
Hej alle Super tråd omkring upgrades går igennem eller ej. Men synes dog, at aspektet omkring ledige pladser mangler. Man kan f.eks. byde på Plus eller Business, selvom der ikke er nogle ledige pladser på klasserne. Og hvad med omvendt ? Har pt. booket en tur på Go, hvor der er 9+ ledige pladser på alle klasser. Kan man så forvente en opgradering med minimumsbud eller skal man op på en hvis pris, før man bliver taget i betragtning ? Tør ikke umiddelbart satse på en CU, hvis der er ledigt i alle klasser.
Hvis der er lang tid til afrejse vil det på mange klasser (og i hvert fald på en række billettyper i Eco, Plus og Biz) se ud som om, at der er 9+ ledige pladser. Dette ændre sig oftest markant desto tættere du kommer på afgang. Hvad der virker som et fornuftigt bud nu, kan vise sig at være alt for lidt en uge før afgang. Hvis du er EBS, EBG eller EBD boostes dit bud (kan ikke huske satserne).
Afgang er på onsdag, så der er ikke så længe til. Opgrade på bud lukker i morgen. Har lige vedhæftet availability, som den ser ud nu.
Strækning: CPH-BJS Dato: 09.05.2018 Kabineklasse fra og til: GO -> BUSINESS Bud i point/valuta: 4245 kr/person Min/Max budmulighed: 4245/9480 kr EB-Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja, 47.5 timer inden afgang Noter: 5 personer Mere end 9 pladser ledige på alle klasser på flyvningen. Edit: Har lige booket nye pladser. Der er stadig 16 ledige business pladser.