2 Personer Strækning: ORD -> CPH Dato: 13/10-2024. Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 19000 point pr. person Min budmulighed: 14000. EBB Status: Ingen Gik opgradering igennem: Yes, 24 timer før afgang. Noter: Mit første forsøg på en opgradering. Da jeg ingen sølv, guld eller diamant multiplier har, forsøgte jeg med et lidt højere bud der forhåbentligt ville modsvare et SAS Guld minimumsbud. På afgangen var der dog en 8-10 tomme pladser på Plus, så minimumsbudet havde muligvis gået igennem. You live you learn
Nyt 4 Personer Strækning: CPH - ATL Dato: 11/10-2024. Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 17604 (+ diamond booster) Min budmulighed: 17000 EBB Status: Diamond Gik opgradering igennem: Yes, 24 timer før afgang. Noter: Fik besked om opgradering 23 timer før afgang. Flyet var helt booket så måske vi var blevet upgradet pga status alligevel. Men glad for valget. Har også lagt bud ind på hjemturen.
Strækning: LAX -> CPH Dato: 14/10-2024. Kabineklasse fra og til: Plus til Biz Bud i penge/point/Valuta: 30.000 point pr. person Min budmulighed: 24.000 (steg til 29.000 to uger før afgang) EBB Status: Guld Gik opgradering igennem: Nej, fik mail 6 timer før afgang. Noter: Biz og Plus var fyldt, men economy var halv tomt på turen.