De andre fik en anden croissant.. den her var tør som, at man skulle drikke 2 kopper kaffe til... - suk..
Du bruger forhåbentlig ikke mælk og sukker i kaffen - for så har du nok ikke sparet mange kalorier på din "diæt croissant"
@Henry - god pointe. . Lidt mælk fik jeg i.. som i mælk og ikke fløde.. @Rikke Haugen Olsen skal nok uploaded billeder.. det gik bare langsomt på flyet til jeg gad.. et andet sted lavede jeg det samme opslag 3x...
Selskab: Emirates Rute: DXB-CPH Hvornår: April 2016 Klasse: Økonomi Type: Lunch, low calorie meal ok, her blev jeg præsenteret for fisk og fisk... - nej, forret var, laks med salat (og en lille fin citron som smagsforstærker). Hovedretten var en hvid fisk (Tun?) af en slags med vilde ris, lidt forskellige rodfrugter og sove (endeligt. Endelig var der cheescake af en slags. Brød var pakket ind og fint nok. Dertil en Pepsi Max og en cola light.
Selskab: SAS Rute: CPH-TXL Hvornår: April 2016 Klasse: Plus Type: Fresh Bite Helt okay Fresh Bite med charcuteri, brød og perlebyg. Brødet var meget tørt, men resten var rigtig godt. Dertil den sædvanlige kombination af Zero og vand.
Selskab: SAS Rute: CPH-DUS Hvornår: 14/4-2016 Klasse: PLUS Type: Aftensmad Som frygten og forventet, præcis samme måltid som på vejen derned, og overraskende nok smagte måltidet som på vejen derned og det var godt. Denne gang nok tæt på frysepunktet, pestoen var sorbetagtig. Stadig lidt is på den fine boks.
Noterede mig det her link: http://www.sas.dk/alt-om-rejsen/ovrigt/specialmaltider/ Alligevel ret mange retter, man kan vælge imellem...- må jo nok holde mig til: LCML Low- calorie meal Meal with low calorie ingredients
Ikke for ikke at støtte dit foretagende, men så ryger chancen for op ups? Håber courtesey stadig virker!
Serverer SAS ikke samme mad på Y og Y+ (sorry jeg flyver sjældent SAS)? i så fald burde de jo kunne bumpe @Kristian derop trods alt...
hmmm, er der flere der kan støtte det, som @PENSIONISTEN skriver? - jeg spørger, da jeg havde en kollega der er vegetar og han blev "op-up" på emirates og fik bare sin Vegetar meal pakket pænt ind...
Måske en mail til diamant-mailen kunne gøre dig (eller os alle) klogere! Hvis det inkluderer courtesey upgrades er det jo ligefør man skulle overveje at tage madpakke med for dem som er i den kategori, men hvis det "bare" er op-ups kunne det måske betale sig at holde øje med load factor...
@tbh Ikke courtesey upg, eftersom de går ind i systemet så tilpas tid, at cateringen kan planere med special meal på den pågældende klasse.
@tbh Hvis du får bekræftet en upg i så god tid, at cateringen kan levere et special meal produkt for den pågældende klasse, er der ikke noget problem, så bare rolig, det er de sene upgrades på dagen, der volder problemer.
Den courtesey upgrade jeg fik ramte T-15. Jeg ved selvfølgelig ikke om SAS holder styr på det, det burde jo være rigeligt tid til at få lavet et måltid, men hvis de skulle glemme at overføre det ville det på det tidspunkt være for sent selv at anmode om det, derfor jeg havde min tvivl Har heldigvis ikke selv problemet (hmm... måske nogle vil mene jeg snart burde gå Kristian's veje...) men sjov viden og nyttigt for mange!