kun 2 u 2 uger og ja, resultaterne kommer stille og roligt! Derfor skal jeg virkelig holde igen med de "gode" ting..
Selskab: SAS Rute: ARN-HKG Hvornår: April 2016 Klasse: SAS Business Class Type: Morgenmad.Varfaktisk ok, fik lidt omelet x2, altså de er små, en pølse og 2 kopper the. Smagte et halvt brød og det var det. Kaffemaskinen var stadigvæk i stykker, derfor the!
Selskab: Czech Airlines Rute: PRG-BLL Hvornår: April 2016 Klasse: Business Class Type: Aftensmad (ja, hvad kalder man ellers serveringen kl. 17.30?) Måltidet var et par skiver kyllingebryst ovenpå reven gulerod & lidt andre grøntsager. Og naturligvis lidt brød, ristede mandler og et stykke chokolade. Men så servere de også tjekkisk vin til maden. Og bagefter fik jeg naturligvis en kop kaffe og en becherovka. Kvaliteten er OK, men portionsstørrelsen giver ikke mange stjerner.
Flyselskab: SAS Rute: SFO-CPH Hvornår: Apr 16 Klasse: Business Type: Dinner Varme nødder og Mikkeller IPA som snack. Stadig ingen varm klud. Laks til forret og lidt salat. Kunne bedre lide torsken jeg havde på udturen, men ellers ok Fyldt pasta til hovedrest. Ikke ligefrem en smuk ret. Sovsen var god, pastaen var so-so. Mine bønner blev hørt med B&J til dessert. Den var dog lige taget ud af fryseren, så tog godt 10 mins at tø op.. det burde være blevet gjort før. Dertil Dammann the som var fantastisk! Alt i alt godt tilfreds og mæt!
Flyselskab: SAS Rute: SFO-CPH Hvornår: Apr 16 Klasse: Business Type: Morgenmad Var ikke særlig sulten da jeg blev vækket af CC. Fik noget varm æggekage - de havde desværre ikke røræg, men der var ovnbagte tomater. Dertil friskbagt brød og overraskende gode og sprøde croissanter.
HELT enig, den torsk man får på udturen er mør og delikat, min var med noget "Wasabi creme", passede super til maden.. - ellers ligner BC maden jo meget hinanden på de forskellige SAS ruter
Selskab: United Rute: HKG-SGN Hvornår: April 2016 Klasse: Economy Type: Asian Vegetarian Meal (AVML). Der var salat, med lidt olie, brød pakket ind med margarine, der var Naan brød samt noget stærk sovs med ris og en slags "bøf" af en slags samt lidt grønsagsmix. Meget smagfuldt og smagte helt kurant, dertil en cola zero.
Selskab: SAS Rute: Los Angeles - Stockholm Hvornår: April 2016 Klasse: Plus Peberdressingen i bøtten gav lidt smag til det hele - nok ikke intentionelt, men det var nødvendigt - og øllen klarede resten. Og der er tale om vildris med rejer og noget ærtegulerodnoget Den dårlige joke fra min side er, at de serverede laks på LAX-ruten
Selskab: SAS Rute: Beijing - København Hvornår: April 2016 Klasse: Plus - opup fra Go Specialflyvning for IF on tour og en del danske filmfolk/skuespillere på vej hjem fra PEK Billede 1 : forret - kunne være alt fra røget andebryst til whatever på en hvedekernesalat Billede 2 : hovedret - oksekød i stærk sauce med ris Billede 3 : dessert - chokoladekage Billede 4 : no 2 servering - kåldolmer med kartoffelmos Maden alt sammen fra Beijing catering og smagte glimrende
Selskab: United Rute: SGN-HKG Hvornår: April 2016 Klasse: Economy Type: Asian Vegetarian Meal (AVML). Tørt brød? Ærter, gulerødder, kikærter, grøn spinatbolle og en slags ubestemmelig gul ting, jeg lod være. Jeg blev mæt og det var sundt.. Dertil zero og en kop kaffe med mælk. Det var mælk..
Selskab: SAS Rute: HKG-ARN Hvornår: April 2016 Klasse: Economy Type: Havde jo fravalgt LCML og derfor skulle jeg spise kjøtbullar. Fik tiltusket mig et plus meal, fisken. Der var en fin salat. Fisk, ris, broccoli og gulerødder. Ok måltid faktisk. Før det var det smoothie og zero tid. Vi måtte ikke få nødder, for der var en med nøddeallergi i flyet. Så ingen servering eller åbne dem. Svensk godhed... Nå ja, spiste også toppen af kagen, lemonkage...
Forleden på turen fra ARN - LAX insisterede de også voldsomt på, at ingen spiste nødder pga en med voldsom allergi. 10 min senere blev der uddelt nødder i plus..... ;-)
Haha.. fandeme humor @baadsgard. . Nok noget SAS siger for at spare på nødderne.. hver krone gælder.. undskyld mig, i bliver sikker sure.. men det er da den omvendte verden, at alle 329 passagerer skal ligge under for den 330 passager.. som sagt, svensk når det er mest svensk..
Selskab: SAS Rute: HKG-ARN Hvornår: April 2016 Klasse: Economy Type: ingen mellemmad her..hjemmebargt og smagte af Raspberry White Chocolate.. var god og mættende
Selskab: SAS Rute: HKG-ARN Hvornår: April 2016 Klasse: Economy Type: "skrub af mad"... det var salat, frisk og lækker, agurkesalat med kylling, sorte oliven og agurker. Crunchy og god. Dertil brød med lurpak smør. En juice og lille Toblerone. Markant bedre end pizza jeg har fået før..
SK + OSL-TOS Laks i loungen, laks på flyverne (begge segmenter) var dog helt ok. Elsker Freia chokolade og polarrullen var fin. Meget bedre end tidligere på nordisk indenrigs!
Prøv Lefse på vejen tilbage, de serverer den kun I Norge - det er der nok en grund til, men jeg synes de smager konge!