Svar: "Hej Tak for din mail. Du kan godt søge om en opgradering i forvejen, hvis du har special meal. Men det kan ikke lade sig gøre i gaten. Fordi vi ikke kan nå at få det korrekte mad med. Jeg håber at dette besvarer din email, hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen." iok, det er vel fair nok svar, men så nu skal jeg spørge om problemer emd Diamantopgradering ved en sådan "specialmeal request"
Nå, men spurgte så om følgende: " Hej , takker for svar, det var stort set hvad jeg forventede, men hvis man nu er så heldig, at få en opgradering fordi man er "Diamantkunde", vil der blive set bort fra en fordi man beder om et special Request meal eller ej? Kristian" SVAR: " Hej Nej bare det sker mere en 24 timer før afgang så vi kan når og bestille maden. Med venlig hilsen" Diamantupgrades, de sker før ikke? end 24 timer?
@Kristian Cross your fingers for forhånds upgrade, således at din special meal indgår i det planerede booking tal på C, ellers er det nok no-go for upg. Det bliver ganske spændende om vi kan finde ud af, hvor stor en procentdel det nye auktions koncept forhånds upgrader, og hvor stor en procentdel, der henvises til eventuel last-minute-upg i gaten. - Forhåbentlig bliver der en tilstrækkelig stor meal buffer på C til gate upg ... især aht sene transfer passagerer, der måtte ønske last-minute-upg. - Det er næsten en gyser.
Via chatten, nu ok! Wish me luck med Diamantupgrade.. "AIRCRAFT OWNER: SK SCANDINAVIAN AIRLINES EQUIPMENT: AIRBUS INDUSTRIE A330-300 LOW CALORIE MEAL CONFIRMED FOR XXXX/KRISTIAN YYYY MR"
Altså nu bestiller jeg jo altid vegan. Jeg er ikke i nærheden af diamant(men meget misundelig) Jeg optiontowner og pointograderer og jeg har stort set altid fået min opgradering. Eneste konsekvens er at jeg så mister min veganerret.
@Rikke Haugen Olsen Når du får bekræftet forhånds upgrading mere end 24 timer før dep, skulle du kunne bestille special meal (din vgml) hos customer service, for da vil du figurere i biz klasse planeringen, og din økonomi-klasse-vgml er endnu ikke sat i produktion. Du kan da forsøge, så du ikke behøver at undvære din special meal.
SK C ARN-LAX Apr 16 Frokost Først varme nødder og Champagne-smagning. Heidseick (højre) har bedre farve, bobler og er mere tør --> min favorit Torsk til forret med Mikkeler #3 og Heidseick 08 (Henriott 07 som preboard-champagne) Hovedret, Thai-scampi. Dejligt friske rejer og godt krydret. Prøvede også deres æblemost der var god Is til dessert. Den kedeligste ret - isen var fra Valhrona, men uinteressant. Ville hellere have noget usundt Ben&Jerry med godt med fløde. De render rundt med NesCafe i kanderne, så tog kaffen fra Illy-maskinen i stedet Alt i alt et fint C-klasseværelse måltid. Dog kom der ikke varm klud inden forretten, og der gik næsten 2 t fra TakeOff til forretten var på bordet, så lidt for langsomt efter min smag
Selskab: Czech Airlines Rute: BLL-PRG Hvornår: April 2016 Klasse: Business Type: Breakfast En lille forfriskning: Donut, lidt frugt, en pose mandler. Med kaffe og Becherovka (som kan skimtes helt til højre). Men det er formentlig også begrænset, hvad selskabet kan byde på i en ATR 42. Dog var drikkevarerne ad libitum Kan gå an, når bunden er lagt efter en solid morgenmad i loungen - ellers anbefaler jeg, at du spiser hjemmefra.
Selskab: Norwegian Rute: CPH-LGW Hvornår:22/4 Klasse: Der var kun den ene meget billige Type: morgenmad Udvalget var faktisk super skuffende. Man kunne ikke vælge morgenmad, så det blev en sandwich menu.
UA Y SBA-SFO Fint for en tur på godt 40 mins flyvetid. I øvrigt serveret af en 25-årig smuk kvindelig FA. Det var en god flyvning
Selskab: SAS Rute: CPH-PEK Hvornår: 21. April 2016 Klasse: SAS Plus Type: Aftensmad og morgenmad Udemærket kylling (alternativ var fisk). Den var ikke tør, men kunne godt have været lidt varmere. Morgenmad var af ok kvalitet men forstår ikke hvad ærter lige laver ovenpå mit bacon og æg?!!?
Næsten samme setup med UA mellem LAX og SFO - og sjovt nok også den anden vej. Mon vi har været i United Loungen i SFO samtidigt i dag?
Var der fra 1430 til 16, men i domestic i terminal F - med udsigt til startbaner - så bla en A380 fra LH lette lige uden for vinduet (billeder følger) og et par 747'ere. Jeg fløj SFO - LAX
Selskab: SAS Rute: ARN-HKG Hvornår: April 2016 Klasse: SAS Business Class Type: Forret, fisk torsk, löjrom med wasabi creme. Smagte helt ok. Stadigvæk ok, tror jeg nok ifht LCML.
Selskab: SAS Rute: ARN-HKG Hvornår: April 2016 Klasse: SAS Business Class Type: Hovedret. Kyllingebryst i hvid sauce. Med tortelloni og lidt ristet tomater samt aubergine. Samme vinglas som før. Ikke så sundt, men pillede skindet af. Faktisk ok hurtigt, 1.5 time efter afgang var vi ved osten..
Selskab: SAS Rute: ARN-HKG Hvornår: April 2016 Klasse: SAS Business Class Type: Dessert. Fourme d'ambert og Saint-nectaire oste med Dammam syltetøj. Dertil en sauternes. Der sneg sig også lidt pæretærte med kvark. Kaffemaskinen var istykker, så ingen kaffe. I stykker på en ny maskine.. Hmm...