Selskab: SAS Rute: CPH-OSL Hvornår: 10. maj 2016 Klasse: PLUS Type: Morgenmad, ikke noget at råbe hurra for - den klassiske SAS bakke. Glemte at tage foto Selskab: SAS Rute: OSL-DUB Hvornår: 10. maj 2016 Klasse: PLUS Type: Frokost - laks med dild - OK Andet: I øvrigt en flot Guldstue de for fået sig deroppe I Oslo Selskab: SAS Rute: DUB - CPH Hvornår: 12. maj 2016 Klasse: PLUS Type: Samme servering som på vejen derover, jeg har dog taget foto fra en anden vinkel. Andet: Virkelig veloplagt besætning
Selskab: SAS Rute: ARN-HKG Hvornår: Maj 2016 Klasse: Business Type: Dinner Laks (of course) til forret. God dijonaise og lækkert brød! Spinat-tortellini til hovedret. Grøntsagerne var sprøde og lækre. Helt ok Dessert. Det bedste måltid. Valrohna-isen var blødere denne gang og faktisk ok. Super jordbær og sublim cheesecake. Fik 2 portioner Alt i alt et udmærket C-måltid!
Snublede over nogle 'gamle' billeder under oprydning af harddisken. Blandt det aller bedste jeg har spist i luften, så naturligivs skal I se med Selskab: ANA Rute: HND-LHR Hvornår: Maj 2014 Klasse: First Amuse Bouche Caviar Service Forret Forret Forret Forret Hovedret Dessert
Selskab: SAS Rute: HKG-ARN Hvornår: Maj 2016 Klasse: PLUS Første servering var noget fisk i ost. Ringe måltid, godt jeg havde spist i loungen inden da. Undervejs var der også sandwiches og is som var glimrende. 1,5 t før landing fik jeg det her, som smagte ligeså dårligt som det så ud.. Nu er det ikke fordi jeg er blevet spoleret med mad fra C-klasse, men det var virkelig ringe catering som HKG kunne hoste op med. Dog var crew endnu engang fantastisk (vi havde samme crew hjem, så de kunne kende mig/os). Derudover synes jeg at soft-plus produktet har fået en overhaling. De var meget opmærksomme og kom rundt med chips/slik/chokolade/nødder under flyvningen. Så selvom de to hovedmåltider var skod, var jeg alt i alt godt tilfreds med turen.
Lidt flere billeder fra arkivet Selskab: Singapore Airlines Rute: AMS-SIN Klasse: Business Appetizer Forret Hoveret Dessert 1 Dessert 2 Genrelt detaljeniveau ombord:
Selskab: Air India Rute: CDG-DEL Hvornår: Maj 2016 Klasse: Economy Type: Morgenmad, sød bolle med sukker, chokolade croissant og frugtsalat. Smør, marmelade og vand.
Air India Rute: DEL-MAA Hvornår: Maj 2016 Klasse: Economy Type: Frokost, kylling i karry, ris, dal. Dertil grøn salat noget yoghurt dessert. Vand. Vaccumpakket bolle og smør.
Selskab JetAirways Rute: MAA-BOM Hvornår: Maj 2016 Klasse: Economy Type: Aftensmad. Det var en kikærte bønnekage. Kyllingekødboller, minimajs, blomkål, paprika og chili sovs. Smagte rigtig godt. Meloner, der lugtede grimt, så lod dem være. Det LCML, det kan JetAirways godt finde ud af.
Selskab Air India Rute: DEL-CDG Hvornår: Maj 2016 Klasse: Economy Type: Frokost. Agurkesalat med en cotron. En bolle skåret over, måske det var en slags kød?, "Non-Veg" dvs. kylling, ris og nogle sauterede grønsager. Havde bestilt LCML, men fik hvad de havde. Spiste kun ris og kylling.
Selskab Air India Rute: DEL-CDG Hvornår: Maj 2016 Klasse: Economy Type: Skrub af mad. Simpelthen uspiseligt. en croissant med ost, smagte grimt, er ikke ostespiser heller, så måske derfor. Osten var tyk og bollen smurt med Mayonnaise. Fik melonerne, det var frisk og godt. Chokoladekagen var smeltet, så choko i bunden. lod jeg være.
Live fra SK963 over Sibirien - serveret for en lille 1 time siden i plus. Forret fetasalat - hovedret kylling i karry ost - cheesecake ARN-HKG
Selskab SWISS Rute: CPH-ZRH Hvornår: 1 juni 2016 Klasse: Business (opgraderet - fuldt fly) Type: Morgenmad - fint nok, men ikke noget specielt. Hvis jeg havde betalt for Biz billet havde jeg nok følt mig snydt. Men masser af chokolade bagefter
Selskab: Emirates Rute: DXB-CPH Hvornår: Juni 2016 Klasse: Economy Type: Morgenmad (LCML), kylling, roastbeef med kartoffelsalat, croissant, en appelsinmarmelade samt frisk frugt.,-
Selskab: Emirates Rute: DXB-CPH Hvornår: Juni 2016 Klasse: Economy Type: Frokost (LCML), Coleslaw med kylling og 1 tomat, Laks (lidt vandet) med rodfrugt, kartoffel samt lidt tomat, tærte med creme og et vaccumpakketbrød..
well, spiste det så heller ikke @Nicki Lolk Sørensen - men det er sikkert noget marmelade uden sukker?
Selskab: SAS Rute: CPH-ALC Hvornår: 11 juni 2016 Klasse: PLUS Type: Frokost.., lam med salat og wheatberry? Samt kålrabi tzatziki. Smagte ret godt. Dertil knækbrød og chokolade, valrhona. Yderst velsmagende måltid.
Selskab: SAS Rute: ALC-OSL Hvornår: 14 juni 2016 Klasse: PLUS Type: Frokost.., lokalt produceret mad, det var salat, couscous med kylling med lidt løg ovenpå, dertil brød, smør, soltørret tomat, spegepølse, olie/eddikedressing samt en pose crackers og Lindt chokolade..alt var frisk og ok
Selskab: SAS Rute: OSL-CPH Hvornår: 14 juni 2016 Klasse: PLUS Type: Fresh bites, det var laks, lidt vilde ris, ristet rugbrød.. Nordens sushi.. Smagte ok faktisk..