Flyselskab: SAS Rute: CPH-HAM Hvornår: August 2017 Klasse: Plus Type: Morgenmad. Rugbrød med ost, yoghurt, crunch samt en rødbede og appelsin juice... - dertil the eller kaffe Havde spist i loungen, så rørte ikke noget.. spurgte efter andre varer? Flyet var kun loadet med bokse, kaffe og the...
Fik det her på SAS go fra NYC til Osloi nat. Ved ikke hvad det er, men det var stærkt - og det norske Crew fortalte ikke noget om hvad det var over speakers inden servering. Brokkoliene var gode
Flyselskab: Oman Air Rute: DOH-MCT Hvornår: September 2017 Klasse: Business Type: Dinner - sort of dinner. Kylling med ris, grønsager, salat og en leverpostej (ahh ok tror det var noget kage!).
Flyselskab: Oman Air Rute: MCT-DXB Hvornår: September 2017 Klasse: Business Type: Late Night Snack - der var valget mellem en hot eller cold dish. Den varme var noget oksekød med ris og den kolde var humus, en bite size sandwich og en halv wrap med kylling. Jeg valgte den kolde version. Smagte udemærket. Den nydelige lyshårdede stewardesse havde rigeligt at se til på denne korte flyvning. Ud af 12 sæder var 9 optaget, herunder sædet foran mig. Her sad en knægt som i den grad trængte til nogle lidt strammere rammer, end han tilsyneladende var vant til!!!!
Flyselskab: SAS Rute: CPH -DUS Hvornår: September 2017 Klasse: PLUS Type: Et SAS Plus Set bestående af en Thai box med noget kylling og en pose dressing som jeg efter 30 minutters hårdt slid ikke fik åbnet. Det er lykkedes før men med det resultat at dressingen havnede alle andre steder end i Thai boksen. Af skade bliver man klog. Den anden halvdel af settet den nye Mikkeller øl. Det er nu 3.gang jeg prøver den, men den gule Plane Ale er nu min favorit .
Flyselskab: SQ Rute: SIN-BKK Hvornår: September 2017 Klasse: Business Type: Breakfast-BTC Eggs Benedict med Hollandaise Sauce. Jeg bad dem om ikke at hælde saucen ud over der hele. Æggene var ok, men lige på kanten til blive hårde.
Flyselskab: TG Rute: BKK-HKG Hvornår: September 2017 Klasse: Business Type: Lunch - valgte Tiger Prawns. Smagte fantastisk. Ud af 30 Biz sæder var 12 optaget.
Flyselskab: JR Rute: HKG-BKK Hvornår: September 2017 Klasse: Business Type: Lite dinner... En slags smørrebrød på lyst brød...med laks! Nå men sammen med en flaske Taittinger gled det trods alt ned. Man er vel god opdraget!! Vi var totalt 4 personer i Biz kabinen på denne tur. Crewet var Asian (thai)...hvilket giver god mening på denne korte strækning. Så det "rigtige" crew stå klar i BKK.
Flyselskab: TG Rute: BKK-SIN Hvornår: September 2017 Klasse: Business Type: Dinner - Jeg valgte Thai menuen. Havde fornøjelsen af en A350 på denne strækning. Der var defor jeg jeg havde valgt denne afgang og krydsede fingre for der ikke skete et last minut equipment change. Kabinen var næsten fuld. Crewet so-so men det et trods alt også en kort strækning. Der var pre-departure drink men ingen pre-dinner drink og nødder.
Flyselskab: SAS Rute: New York - København Hvornår: September 2017 Klasse: Økonomi Aftensmad (Texas Beef) og morgenmad.
Flyselskab: TG Rute: SIN-BKK Hvornår: September 2017 Klasse: Business Type: Dinner - Jeg valgte "Destination Main Course". Smagte ok. Andet: Meget opmærksom crew. Utrolig meget fokus på mig som *A Gold. Blev budt velkommen ved efternavn, fik en hel del flere snacks, refills på champagnen (og vandet) og vådservietter, end de andre kunder ombord. Hvis SK bare gad være en brøkdel lige så opmærksome på deres bedre kunder.
Flyselskab: QR Rute: CPH-DOH Hvornår: Oktober 2017 Klasse: Business Type: Dinner Med en afgang kl. 22.40 var det næsten for sent at spise, men om ikke andet var jeg nysgerrig for hvad der var på menuen. Servicen var en blandet størrelse på denne tur, generelt. En mega no-go var, da jeg hørte FA sige til hende ved siden af, at pastaretten var udsolgt men han kunne godt servere noget "der lignede". Til mig sagde han bare at pastaretten var udsolgt. Mega kikset at sige - så jeg kan høre det - til en anden passager at han vil lave noget særligt og ikke tilbyde det til alle Jeg endte med noget ærtesuppe - rigtig god - og noget fisk, som jeg ikke var voldsomt begejstret for. Heldigt jeg ikke var gammelsulten. Barnet fik en dejlig sund lille kuffert:
Flyselskab: QR Rute: DOH-SIN Hvornår: Oktober 2017 Klasse: Eco Type: Morgenmad Jeg valgte noget tomat-fritatta og den var ikke voldsomt spændende. Generelt var intet særlig spændende. Barnet fik endnu en lækker, sund og nærende lille kuffert: