Flyselskab: Malaysia Airlines Rute: SIN-KUL Hvornår: April 2023 Klasse: Business Type: Snack Valget stod mellem noget kinesisk og en sandwich. Jeg kunne simpelthen ikke høre/forstå hvad den kinesiske option var, så valget på en sandwich med kylling. Det lød jo egentlig meget godt…men skulle noget have valgt den kinesiske option. En jævn kedelig bolle med ét stykke salat og noget kylling. Blev skyllet med med en cola, da MH ikke servere alkohol på denne rute. Havde til gengæld hele række 1 for mig selv.
Flyselskab: Malaysia Airlines Rute: KUL-BKK Hvornår: April 2023 Klasse: Business Type: Frokost MH har en slags Book the Cook, som kendes fra SQ. Der e dog langt fra det samme antal muligheder og umiddelbart ser det kun ud til at være ud af KUL. Jeg havde bestil en bøf med kartoffelmos. Bøf på en flyver kan være et enten eller…og den her var det sidste. Til den absolutte well done side, i forhold til min smag. Igen skyllet ned med cola, da der ikke tilbydes alkohol på denne strækning. Flyveren var fuldt booket og det var tydeligt at der var et par stykker der havde fået sig en opgradering.
Flyselskab: Singapore Airlines Rute: SIN-HKT Hvornår: April 2023 Klasse: Business Type: Morgenmad/frokost Havde via Book the Cook bestilt Butter Chicken. Smagte fremragende. Turen foregik med det tidligere Silk Airs B737-800 og desværre ikke de nye B737 Max.
Flyselskab: Turkish Airlines Rute: Athen - Istanbul Hvornår: Maj 2023 Klasse: Business Type: Morgenmad Kl. 12 - og med uret: Røget laks Varm omelet med grøntsager Lunt brød Forskellige oste, kalkunkød, tomat, agurk & rød peber Yoghurt med frugt Smør og marmelade Oliven Kaffe (ikke med på billedet) og vand.
Flyselskab: Singapore Airlines Rute: SIN-BKK Hvornår: Maj 2023 Klasse: Business Type: Frokost Bestilt Nasi Lemak via SQs Book the Cook. Smagte fremragende. Ellers ikke meget at berette fra den tur.
Flyselskab: Swiss Rute: BKK-ZRH Hvornår: Maj 2023 Klasse: Business Type: Frokost Valgte bøf til hovedret of pasta some skrub-af-mad. For en 12 timers flyving, ikke prangende portioner, specielt ikke andet måltid. Ikke meget man så til besætningen mellem måltiderne.
Flyselskab: KLM Rute: BLL-AMS Hvornår: Maj 2023 Klasse: Business Type: Let aftensmad. Smagte ganske ok og ok portion for så kort en flyvning. Kun 2 personer i Biz og må omkring 40% belægning totalt. Super oplagt crew (havde selvfølgelig heller ikke super travlt).
Flyselskab: Swiss Rute: AMS-ZRH Hvornår: Maj 2023 Klasse: Business Type: Morgenmad Virkelig skuffende omgang. Først kom der en lille bakke med smør og marmelade. Herefter fik man så et stykke brød. Sad lidt og ventede på resten...men der kom kun en croissant.
Flyselskab : SAS Rute : AAL-EWR Hvornår : April 2023 Klasse : Business Type: Aftensmad + Let måltid før landing
Flyselskab : Swiss Rute : VLC-ZRH Hvornår : Juni 2023 Klasse : Business Type: Frokost (laks, brød, ost, alt sammen meget velsmagende )
Flyselskab: Cathay Pacific Rute: SIN-HKG Hvornår: Juni 2023 Klasse: Business Type: Frokost Valgte Nasi Goreng. Smagte bedre end det så ud. Dog har jeg fået væsentlig bedre Nasi Goreng andre og billigere steder. Desserten og Hong Kong milk tea var ganske udemærket.
Flyselskab: Cathay Pacific Rute: HKG-SIN Hvornår: Juni 2023 Klasse: Business Type: Dinner Valgte fisken. Smagte udemærket. Risen havde dog lige fået rigeligt i ovnen og var blevet lidt tørre. Igen var isen og Hong Kong milk tea lige efter bogen.