Mandag i Montana var lidt vådt, men rigtig flot. Masser af efterårs farver. Nu i Calgary, her er koldt og der kommer måske lidt sne i løbet af aftenen/natten.
Har brugt dagen på en lille tur downtown Windy City og det har faktisk været en ganske blæsende dag her, men også meget varm med temperaturer op omkring 27 grader!
God morgen fra CPH, der startede med en meget lang kø i fast-track og gang i alle tre bånd. Derefter en fyldt Guld-stue. Det er vist mandag efter ferien.
Nogle gange vælger jeg også den almindelige Security da køen til fast track nogle gange bare ikke er fast track... og der er CPH App'en rar at have ved hånden så jeg kan se om køen er kort inden jeg ankommer, da jeg så hopper af i T2 i stedet for.
God morgen fra Tune Kursuscenter hvor to dages workshop snart begynder. Så travlt program i denne uge inden den længe ventede forlænget weekend i Seattle med fruen starter torsdag
Ja, I know - get a life....men altså: var lige omkring Miami Airport webcam i aftes og så SK954 mod CPH lette - og da jeg gik forbi bagagebåndene her til morgen i CPH, var der bagage på vej fra ........SK954.... Go mandag
Ja det mener jeg bestemt det er. Den hedder vist nu produktionsskolen også, men har konferencefaciliteter ved siden af.
Så blev det mandag.... Sidder og venter på mit fly til Wien med Austrian Airlines. Det er slutningen på min lille weekendtur som har budt på øl i Cairo, Hong Kong og Bangkok. Og en god bunke bobler i Dubai Fik mødt @jefi99 på Mikkellers og kan kun, som flere andre, anbefale det. Det er hyggeligt og selvfølgelig med godt udvalg af specialøl. Turerne med Emirates har været gode, og nu har jeg vist fået dækket dem godt ind når det kommer sig til hvad de kan tilbyde på alle 3 klasser. Bliver spændende at følge når de senere kommer med en premium economy klasse.... Mandagens kontorudsigt er fra Egyptairs lounge i Cairo (hvor rygning er tilladt).... Hvordan ser jeres mandag ud?
Damn så mange schnitzler jeg har posted og du misser det? Du kan bestille det i lufthavnen med lidt held. Der er en do&co lige udenfor security du kan undersøge hvis du har tid.
Vil så gerne bidrage til disse god mandag, tirsdag, onsdag etc, men der sker sgu ikke meget for tiden. Min næste rejse er ikke før den 24/11, det er meget sjældent at der går 3 uger uden en flyvning :-( Men bliv i bare ved med at poste, så ved jeg at der er puls derude
Sidder lige nu bænket i Guldstuen til en gang bøf & laks, inden turen går hjem til Stockholm. Dagen er gået med at blive snittet lidt i kinden (af en kirurg), shopping på så eksotisk et sted som Rødovre Centrum, og at sove længe på et ellers udmærket Glostrup Park hotel Weekenden har været en ret dyr af slagsen, da jeg lige har hældt en hel del penge i lommen på Gustafson & Co til billetter til Danmark. Happy flying
Kan lige følge op med at jeg nu sidder bænket i SAS' nye A320neo, dog i Minus. Men det kan vel næsten kun gøre turen lidt bedre. Umiddelbart føles sædet OK komfortabelt.
Jeg har lige siddet 4 timer på et tilsvarende sæde på Austrian og der er markant forskel i hårdheden og dermed komforten.... min tur var også i økonomi....
Nej, jeg spiste ikke på restauranten, da jeg var ude for at spise med en ven. Men måske skulle vi have spist der, for jeg synes ikke at Hereford Beefstouw på Vesterbrogade var det helt store at skrive hjem om.