det kan du bide skeer på.. AC leverer et fint produkt... der var ikke så meget der, at være efter, men selvfølgelig der er forskel på Domestic/Transcom og International.. Deres lounge i Toronto er også, ret så stor...
God mandag aften her fra sandkassen... Så blev det endelig min tur til at have lidt ferie. Starter turen her i Qatar Airways Al Mourjan Lounge, med et glas champagne og nogle nødder. Meget stille her i aften. Jeg fik adgang via mit BA Silver og en Biz billet med Sri Lankan. Jeg mangler 55TP for at få mit BA Gold, så de skulle være sikret når jeg i morgen tidlig lander i CMB. Så må vi se hvor lang tid jeg kan holde det. Skål
Ser skønt ud! Når man er jordbunden det næste stykke tid, kan man godt blive lidt misundelig Er det stadig Krug som gælder i Al Mourjan Lounge?
Det et slut med Krug i Al Mourjan Loungen. Jeg glemte at tage et billede af champagnen de serverer nu. Den var ganske udemærket, men jeg har glemt navnet. Tidlige var der vist også en lille a la carte menu i den lille restaurant ved baren på 1. Sal. Det er der heller ikke længere. Nu er det 100% self service buffet. Når riget fattes penge, så må man spare nogle steder!
God Mandag - Træt forsæt efter en tur i byen lørdag... kan mærke at jeg er kommet op i alderen og er på Level 4 Men en kort uge, da jeg onsdag deltager i STAR Mega DO i Zürich og ender i Athen fredag aften. Det skal nok blive hårdt med gode oplevelser behind the scenes i Zürich og Athen, samt landing ved Airbus i Hamborg og fabriksbesøg. Når det er overstået, så er jeg ankommet til alle de 3 store fabrikslufthavne i verden. Toulouse, Hamborg og Seattle Kommer til at blogge lidt om det regner jeg med Hvad byder jeres uge på?
@Henrik Olsen - Til hjertecheck igen, igen på hospitalet. - Næste weekend til LPGA ladies golf´s vigtige turnering : Evian Masters.Ned med LX via ZRH og hjem med LH via FRA. Jeg har bestilt hotel Mövenpick i Lausanne lige ud til Genève søen, og tager med færgen over til Evian, hvor der er shuttle op til golf course. Jeg glæder mig enormt, men ak de lover meget regn ! Så i dag har jeg investeret i et par lange leopard støvler ... de er ret chicke.
Godmorgen fra Holiday Inn Express i Amsterdam - land nummer 2 i IHG's Accelerate-kampagne, hvor jeg skal op på 4 inden december. Det skal nok lykkes. Jeg skal på en længere tur i dag: Men det er med 22 timer i Taipei, så der går lidt tid, før jeg er helt fremme. Det var en deal i februar via Expedia Hong Kong til 2645 kroner. Med tilslutning til Amsterdam og en overnatning bliver det selvfølgelig lidt dyrere, men det er stadig en god pris til en lidt usædvanlig destination.
God morgen fra Hilton Garden Inn i Dubai.. dagen bliver varm, men who cares for der er AC - altid hyggeligt når personalet kan genkende en.. eller også spiller de godt.. Dagens sunde morgenmad, må kompensere lidt for weekendens udskejelser..
Hilsen fra Shanghai, det er dagens udsigt fra kontoret. Bor på Indigo, lidt moderne hotel for den kreative klasse, meget flotte mennesker, fed roof top bar med udsigt over floden til Pudong. Værelserne er med mange kinesiske dimser, ikke standard internationalt hotel.
God morgen fra Frankfurt. Ugen er startet og er på IDC CIO Summit på Kempenski Gravenbuch 10 minutters kørsel fra lufthavnen. Der er ikke noget andet at se i området, men en ret så fint hotel. Nogle hoteller har en pudemenu.... Dette hotel har en pude- og dynemenu til børn.... Men også pudevalg til hunde, samt "dogsitter" muligheder. Konferencen startede i går aftes med en lille reception med småretter og free-flow champagne, så det er startet godt
Goddag fra Swiss Senator Lounge i GVA paa vej til FRA med LH efter en regnfuld weekend i Evian til the ladies Evian Golf Championship - 35 minutters faergeoverfart fra Lausanne med overnatning paa dejlige Moevenpick hotel lige ud til Genève söen.
jeg ved at der er en del kvinder på dette forum, så for at være politisk korrekt skrev jeg ikke: hoold kæft hvor så de godt ud - kvinderne
Stadig mandag, er strandet i FRA, pga problemer med kontroltaarnet i GVA fik ind- og udgaaende trafik daarlige slottider. - Min LH blokkede i FRA 16:10 en time sen og LH til CPH var en busgate, bussen var koert 16:20 (LH´s dep var 16:30). - Er ombooked til SAS; og nyder nu Senator Lounge.