Mandag i Grand Rapids - fin by faktisk og der er bunker af lokale bryggerier - dog lige lovligt mange hipsters for en konservativ gut som mig Bor ret godt på et nyt brand i Hilton familien - Curio. Hotellet hedder Amway Grand Plaza. Entréen ser således ud: Fik lokal øl på et af de store bryggerier - Founders Brewery: De havde udover øllet nogle ret gode sandwich. Så kommer du godt 3 timers tid nordøst for Chicago engang, så er det værd at besøge
Helt som forventet gik det udemærket at få tilsagn om erstatning på knap 6.500 kr fra KLM. Hvordan går det for jer, Alexander?
Håber det går ligeså nemt for mig. Afventer fortsat svar, men mon ikke der er mange sager at behandle med alt den baggage rundt omkring i verdenen..
Jetlag sucks... Vågnede alt for tidligt og kom alt for sent i seng... Nå, nytter ikke at pive, arbejdet kalder.. Nå, ja får mine nye skjorter, som jeg regnede med kom tidligere, så de har ligget en uge på kontoret. Tysk grundighed hjalp ikke på DHL.. Dagen bliver med møder (får besøg af lille dansk kunde, sjælden en af dem...), måske man skulle nappe en af de nye skjorter når nu de er kommet.. Børnene (2 mindste) starter til fodbold, så der går lidt tid med det i eftermiddag.. Så dagen er booket op..
Sidder i gudstjeneste og venter på frokostserveringen- måske laks? Hurtigt til møde i Berlin og hjem i aften og som sagt, mon ikke currywurst i S vognen i Tegel. Kan ikke huske om det er mandag at Senator kører Currywurst, i så fald tweimal Curry
Nice med currywurst. Er der egentligt nogle der kender et sted man kan få det i CPH? Jeg er blevet lidt forkølet men er da på kontoret. Var ikke den eneste der havde fundet på at køre på arbejde i dag rundt på ring3...
Med de tilbud vi har så sponserer han jo nærmest det meste af udgiften allerede http://www.dell.com/dk/p/deals#!dlpgid=days-of-deals
Og så kom det meste denne mandag til at omhandle Currywurst.... Som det dog går - jeg blev helt sulten af at læse om det... Nogle der vil med til Berlin?
Fik denne mail fra SAS: "KALMAR VENTER PÅ DIG Hej Ivan Din Kalmar-rejse nærmer sig med stormskridt – er du klar til afgang?" Mit jyske sind har måske lidt svært ved at svinge mig op til helt samme niveau af begejstring som SAS, men de glæder sig nok til at se mig..... ;-)
Just hjemkommet fra Toronto med AC 882, det er et helt ok produkt de holder sig der! Fik sovet et par timer, så dagen kan sagtens overståes uden problemer.. De første kald er gennemført og vasketøjet i gang, bliver ikke i dag, at kontoret beæres med et besøg... - ellers står den på fodbold med drengene her klokken 17, ikke en dårlig dag, at løbe rundt.. Endvidere er der jo en masse interessante rejser med SAS, man kunne dyrke her i deres 70 års fødselsdagstilbud..
God mandag fra hjemmefronten efter en meget interessant lang weekend på vestkysten af US/Canada med @Kristian. Dem der har AC biz tilgode kan glæde sig. Det er et fint produkt der leveres. Ellers står den også her på huslige sysler idag inden sommerhuset på Bornholm kalder imorgen.