God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Lige hjemvendt med sk926 her til morgen.
    Det viste sig, at vi var minimum 3 IF´ere på denne flyvning.

    - Jeg sad på sidste row i PLUS, og pludselig stod der en bag mig, som sagde : Hej @HenrikM ... Da tænkte jeg, mon det er ham fra IF.
    Jeg så herefter, at vedkommende gik tilbage til sit sæde i PLUS. Det var godt nok pokkers, for @Kristian skrev i et indlæg, at han skulle på Plus, men hvilken dag viste jeg ikke, det kunne jo være IF-Kristian.

    - Jeg havde nemlig hørt en passager bag mig fortælle en sidemand, at han havde købt billetten startende i MMX ... dette studsede jeg lidt over og tænkte mon ikke han er en IF´er.

    - Jeg gik over til vedkommende på PLUS 2 gange, men ak, han bare sov. Herefter tog jeg mod til mig og spurgte ham bag mig, om han var @HenrikM fra IF ... yes og den anden passager var jo så @Kristian ... jeg nåede ikke at fange dig Kristian, det havde været hyggeligt også at hilse på dig. HenrikM og jeg fik talt en del på vores vej gennem ned gennem finger C og gennem paskontrollen, rigtigt hyggeligt.
     
    Schlandy, klausbm, HenrikM og 10 andre "Synes godt om" dette.
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    - Det var bestemt ikke mig, jeg er vist for sky til den slags opførsel, hun var en rigtig heks, uha uha en opførsel. Jeg sad på 27D, skrækindgydende tæt på hende.

    -Ja, Henrik sagde at I gik i TK loungen, jeg var i LH, men på det tidspunkt viste jeg ikke, at det også var jeres hjemrejse dato. Jeg skal afsted igen i næste uge, da må jeg prøve TK, Henrik forklarede hvor den ligger. - Morgenmad i sk loungen, se der gik jeg nok glip af noget. /Gitte
     
    alexanderln, Henry, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Jeg tror Hong Kong har rekorden, hvor jeg ved ved var 4 fra DK og 3 yderlige fra SE på den første tur fra Stockholm.

    Men på en tilfældig og normal tur er det helt klart en rekord med 3 IF'ere :)
     
    Henry, Kristian og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    transatlantisk skrev jeg ;-) - så stadigvæk rekord :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    God mandag fra Fairmont The Palm Dubai hvor jeg lige nåede i poolen inden solen gik helt ned
    upload_2016-11-14_18-20-50.png
     
    Schlandy, PENSIONISTEN, Schwert og 5 andre "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    lækkert, hvordan var EK152?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg vil så gerne vide hvordan Fairmont var, for det havde jeg overvejet selv :D @jakobv84 ville det f.eks. du' til familie-bade-ferie?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Intet at berette udover det var bus gate og mere ferie/turist stemning end jeg er vant til. Ikke lige min kop the :) ICE er ganske rigtigt imponerende udvalg men var nu ikke meget jeg egentligt gad se.

    Jeg har et par nætter endnu så skal jeg nok melde tilbage. Lader til der er flere her på badeferie end forretningsrejsende eller også er det bare dem jeg er stødt ind i.
     
    Senest redigeret: 14/11/16
    PENSIONISTEN, Ulrik, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113

    Ooohhhhh - Ny kandidat til #densuregamlemand ;);)
     
    Henry, Baadsgaard, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God mandag som foregik på Novo Nordisks matrikel i Bagsværd

    Er blevet tildelt et scholarship under mit speciale, så I dag stod på hædring, spændende talks (bla. fra Mads Krogsgaard) og super middag :)
    2016-11-14 12.48.13.jpg
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, RasmusH og 7 andre "Synes godt om" dette.
  11. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Skal du overvære DP World Golf Championship (afslutningen på årets Race to Dubai) i weekenden ude på Jumeirah Estate, så er der virkelig én her, der er godt misundelig, for det er en virkelig hyggelig og spændende afslutning.
     
    Henry, Schwert og Kristian "Synes godt om dette"
  12. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Enig! - Da jeg pendlede til Dubai fik jeg ALTID november turen til ar passe med "Race to Dubai finalen" o_Oo_Oo_O
     
    Henrik Olsen, Henry, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nej det kan jeg ikke prale af -- er her som arbejde og sidder i møder det meste af dagen. Flyver retur torsdag morgen.
     
    Henrik Olsen, Henry, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Nu er det ikke mandag længere, men efter min MMX-ARN-CPH-IAD-CPH-ARN-MMX var afviklet på 54 timer gik jeg tidligt i seng i går :D

    For at runde den tur af, så var det helt klart en oplevelse! Både med forsinket fly fra ARN, der gav lidt stress hen til gaten med den lange flyvning og med fine 26 timer i Virginia (brugt sammen med lokale venner, enchiladas og en fantastisk musical).

    Jeg vil også gerne anbefale TK loungen i IAD! Lækker buffet, god betjening og så var der ikke så mange mennesker, som jeg tidligere har oplevet hos LH.

    Der gik rigtig nok sludrechatol i den på række 30 :)
    Jeg sad ved siden af en svensker, hvor store dele af hans familie havde været i USA for at opleve stemningen omkring valget (men de skulle rejse hjem på forskellige tidspunkter grundet arbejde). Så vi fik vendt rigtigt mange ting - politiske forhold i USA/Danmark/Sverige, så den journalist, der åbenbart sad på sidste række af Plus, trak demonstrativt rundt i gardinet og til sidst rejste hun sig op og bad mig klappe i. Så har jeg da også prøvet det :rolleyes:

    Jeg har aldrig brugt Flightdiary, men kan man oprette grupper og lægge sine rejser ind på forhånd? Det ville da være smart, hvis vi fik en notifikation på forhånd - at der er ligesindede ombord. Det var vældigt hyggeligt at møde både @Kristian og @PENSIONISTEN :)
     
    Jeblin, SophieHendriksen, Henry og 8 andre "Synes godt om" dette.
  15. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Jeg er selv meget ny bruger af flightdiary, så er også interesseret i at høre fra andre om det er muligt. Men man kan i hvert fald godt lægge fremtidige rejser ind, og eftersom man kan tilføje venner, burde siden jo snildt kunne give en notifikation hvis man er på samme fly... Nogen der har erfaringer med det?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jeblin og Henry "Synes godt om" dette.
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    alexanderln, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    det var på business, så det gjorde ikke noget...
     
    Henry og *flyer "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg postede lidt om det her. Skriv hvis du vil vide mere...
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God mandag, der er mørkt og også når jeg skal hjem fra arbejde - det bliver en af de lange. Et par dage i Irland og to kollegaer på oversøiske rejser giver lidt ekstra tid til arbejdsgiveren. Naboen har fået nyt lysshow på bygningen!

    Torsdag byder på en A320 Neo t/r Arlanda.

    20161121_072454_001.jpg
     
    Henry, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side