Nu er det ikke mandag længere, men efter min MMX-ARN-CPH-IAD-CPH-ARN-MMX var afviklet på 54 timer gik jeg tidligt i seng i går
For at runde den tur af, så var det helt klart en oplevelse! Både med forsinket fly fra ARN, der gav lidt stress hen til gaten med den lange flyvning og med fine 26 timer i Virginia (brugt sammen med lokale venner, enchiladas og en fantastisk musical).
Jeg vil også gerne anbefale TK loungen i IAD! Lækker buffet, god betjening og så var der ikke så mange mennesker, som jeg tidligere har oplevet hos LH.
Der gik rigtig nok sludrechatol i den på række 30
Jeg sad ved siden af en svensker, hvor store dele af hans familie havde været i USA for at opleve stemningen omkring valget (men de skulle rejse hjem på forskellige tidspunkter grundet arbejde). Så vi fik vendt rigtigt mange ting - politiske forhold i USA/Danmark/Sverige, så den journalist, der åbenbart sad på sidste række af Plus, trak demonstrativt rundt i gardinet og til sidst rejste hun sig op og bad mig klappe i. Så har jeg da også prøvet det
Jeg har aldrig brugt Flightdiary, men kan man oprette grupper og lægge sine rejser ind på forhånd? Det ville da være smart, hvis vi fik en notifikation på forhånd - at der er ligesindede ombord. Det var vældigt hyggeligt at møde både
@Kristian og
@PENSIONISTEN Click to expand...