og så også lidt morsomt alligevel. Nå jamen cool du havde ryddet trafikken for mig, @jakobv84, jeg var dog først afsted 9.15 den modsatte vej - bilen skulle på værksted. Ingen "hyggelige" bemærkninger deroppe, så jeg tror desværre ikke, at det var en kompliment på den gode måde, at værkføreren havde husket mit telefonnummer God, grå mandag til alle!
Mandagstråden? sig mg, var det kun kaffe du fik på Baresso tidligere i dag? - ingen "kylling", "gylden dame" eller "irish" oven i?
Jeg tror lounge tråden var på linjen under, så den halvblinde (mig) fik trykket på mandag istedet for lounge tråden. Men dr var garanteret også laks i mandags
Startede dagen med flyvning nr 100 i 2016. I år var flight 100 en ATR72 - sidste år var det Emirates A380.... God mandag
Årets sidste arbejdstur.... Modena og Milano, og retur i morgen! Ha' en forrygende uge der ude i vintermørket! And may the force be with you - young jedi! (Jaaaaaa - kun to dage til )
God mandag morgen. Jeg kan se her på IF at jeg ikke er den første som er oppe - vi har allerede haft en jyde i Guldstuen og @Baadsgaard som er med en ATR72. Sikke en forskel fra år til år med at gå fra en A380 til en ATR72. Men forsat noget af et tal at nappe 100 flyvninger i år. Min mandag starter på kontoret og overmiddag farer jeg til Odense til et møde. Kl 1800 hjem igen til Vestegnen.
GRRRRRR - tech delay!! /DSGM Edit: Hvorefter der er HÅNDBAGAGE KAOS!! Kostede ydeliger delay, da SGS må pendle fra kabinen til cargo.... /DSGM over and out
Nå, men god mandag, kold mandag... - skæbne mandag, mon det er i dag, at Alitalia skriver en mail til OTA og deres kunder, at de kan eller ikke kan honorere alle de billetter der er udstedt?
Hah. Underligt de gik fra A319 til A321 og at den stadig kunne være fuldstændig proppet. Min mor fik sågar æren af at have et nødudgangssæde i Go, til et midtersæde i Plus. Ved ikke om man kan kalde det en opgradering
@Peter Krogh Frausing har også lige booket her til morgen til Brasilien og Los Angeles med rent Alitalia metal. Så noget er ikke rettet endnu i hvert fald... Det er ret vildt at sidde og kigge på sådanne en deal der har stået på i over to dage. Man begynder og tænke på at de bare gerne vil have en masse kontanter ind på deres konto her op til årsregnskabet - og så kan man jo bekrymre sig om hvad det så betyder for flyselskabet i 2017....
Det er lidt spændende at se hvad der sker. Jeg har købt på Diners, så går ud fra at det fungere ligeså godt som MC... Tjekkede lige at min rejseforsikring i EuroCard egentligt ikke dækker konkurs.
Det var faktisk netop det min tanke gik på at hvis det var tilfældet og grunden til at det er et brandudsalg så er 2017 måske spændende.... Men det er jo ren gætværk fra min side
DET har jeg skrevet et HARMDIRRENDE indlæg om for år tilbage søg efter "Når opgradering bliver til nedgradering"
Det er underordnet, så længe det er et kreditkort. Det handler ikke om rejseforsikring (eller ej) tilknyttet kreditkortet, men om at man på kreditkort har mulighed for - i modsætning til debetkort/kontanter - at afvise en betaling, hvis man ikke har modtaget den tilhørende ydelse. Hvilket er noget enklere end at stille sig op i køen til et konkursbo, hvis man vil have sine kontanter tilbage..
God morgen fra Herlev... - det er ikke "ren" røg fra skorstenen, den velsigner os med dejlig asfaltlugt.. - nå, men sådan er det vel, at have kontor ved siden af en asfaltfabrik... Dejlig dag ellers, Management i virksomheden har givet hele virksomheden fri fredag før nytårsaften, da en fin gestus! Kan se, at mine områder ikke holder fri, 27 ulæste mails siden igår, dejligt, sådan er det vel når man hndler med Arabien og Asien, de er hhv en dag foran og 6-7 timer... Hav en god dag og spændede at se, hvad SAS har af svar til os med hensyn til "slagtning af Fasttrack og Lounges"...
God morgen, første dag på kontoret i det nye år 2017, det var lidt hårdt, men kan se, at vejene er ikke fyldt op endnu, så det gik ok hurtigt... - dvs. der er flere der holder fri i dag, blandt andet skolerne, til på onsdag, synes godt nok man strammer den lidt med al den fri børnene skal have Dagen står på møde med svensk kunde, så lægger hårdt ud! Dagen sat af til det, så godt der er mange der holder lukket i dag også i andre lande, så er der ro på, så det starter ikke rigtigt før imorgen... Hav en god dag derude i det halvkolde land...
God Første Mandag i 2017. Hårdt at komme afsted på arbejde her til morgen, men kunne se at mange havde taget sig en dag eller to mere hjemme. Så der var god plads på vejene og også på kontoret. Fik ikke lov til at slappe af, da chefen satte retningen allerede fra vores ledermøde kl 09:30 og nu er vi ligesom i gang med at skulle levere - godt der snart kun er 11 måneder til næste juleferie God dag derude i verden - jeg savner at komme afsted - Har først noget i kalenderen til februar til nogle kolde dage i Washinton - må se at finde noget der er varmt og rart
Sad og overvejede om ikke min tur til IAD næste weekend bare skulle være et springbrædt til Bahamas, men United vil have over 7K DKK T/R over weekenden. Heller ikke nogen af de andre caribiske øer er til en gunstig pris