God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Æv :-(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    er det så ikke lettere, at komme til MIA/FLL?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Jo, men MIA tager jeg nok med familien til jul.
    Næste weekend var den 70års bonustur som egentligt bare er t/r fre-man til IAD, og Washington i feb er knap så tiltalende som Bahamas :)
     
    Henry, Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Der er da et stykke fra IAD til Bahamas og vi snakker altså også 6timer til Puerto Rico f.eks.... hvilke datoer kigger du på?
     
    PENSIONISTEN, tbh, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    13/1 -16/1

    Men 6 timer, ok det er nok lidt mere end jeg lige havde kalkuleret med.
    Så bliver det 1 nat på Park Hyatt i Washington, toget til New York og 1 nat der og besøge venner og Grand Hyatt, tilbage til Washington og en sidste nat der.
     
    PENSIONISTEN, jakobv84, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hvis du har mod på Norwegian er der direkte lavpris fly fra BWI til FDF OG PTP. Begge dejlige steder med god fransk mad og væsentligt billigere da € område end resten af US$ øerne i Caribien
     
    Senest redigeret: 2/1/17
    PENSIONISTEN, Kenneth K, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Fik lidt blod på tanden da mit påhæng foreslog at jeg tog til PVG til F1 og det gik op for mig at det var muligt at kombinere med påske i Philipinerne, så kunne jeg lige pludseligt bedre forsvare at bruge pengene på forbindelsen PVG-MNL til ~2.000, 2.500 med EVA.

    Derudover var hun lidt smart - vi skal nok et smut til RUN i juli, og overvejer også Australien i juni. Jeg fandt ud af at der var gode priser fra BKK/MAA (Chennai), og hun spurgte om det ikke var muligt at finde en billet i stil med CPH-MEL-BKK-RUN-CPH (det er nemt at være optimist når man får andre til at lede efter billetter...). Det fik mig dog til at tænke på at der ofte er gratis stopover med SQ , så nu er der "lidt" at lege med. Potentielt et meget spændende halvår der er startet, nu må jeg se hvor meget der bliver til noget!
     
    Schwert, PENSIONISTEN, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hold da op hvor er det en forstående kæreste.... Bare den med at "Du kan da bare tage til F1" er unik. Pas du godt på hende :)
     
    Schwert, PENSIONISTEN, Ulrik og 6 andre "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hun mener at jeg har "overfortolket", men lov får jeg i hvert fald... :cool: Hun har nok sine skjulte bagtanker :confused:
    Nu er problemet at ungdomsbilleter forsvandt på dagen jeg ville hjem, på trods af at nogle af de billigste billetter stadig er til salg (3490 retur til PVG de dage, mod 2490 for en ungdomsbillet)...
    2.700 ex-ARN, hvor ungdomsbilletten egentligt havde været under 2.000, plus koster ~1400 mere hver vej. Den skal der vist soves på :)
     
    Henrik Olsen, Henry, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God mandag morgen fra Rio de Janeiro.. Jjeg er meget i tvivl om jeg skal poste nedenstående billede.. men ved i hvad, jeg gør det med glæde.. klokken er 06:30 og det er udsigten fra min hotel altan...

    Der er 27 grader her til morgen og den vil krybe op på 34 senere, så lidt temperaturforskel er der da...

    @Henrik Olsen - kan vi ikke øge filstørrelsen til 10mb, så kunne i have fået et panoramview også..

    IMG_1831.JPG
     
    Kenneth K, Baadsgaard, isolCBflyer og 10 andre "Synes godt om" dette.
  11. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    362
    Point:
    63
    Bastard :D
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Kristian "Synes godt om dette"
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Og billede uden lyserødt genskær - tak :D

    Ser fantastisk ud og jeg er grøn af misundelse for jeg er lige "landet" i det grå DK. Det er godt der er under en uge til jeg skal afsted igen, denne gang lidt mere IF-relateret nemlig med SAS Plus til Salzburg på lørdag. Årets første flyvetur :)

    God mandag derude!
     
    klausbm, PENSIONISTEN, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Enig
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ja, jeg på vej på arbejde da min kollega ringede klokken 7:15 og spurgte om jeg lige kunne tage et smut til Dublin da han havde lagt mig med influenza. Han er aldrig syg, så den er go nok. Det er nogle vigtige japanske kunder, så jeg sagde selvfølgelig ja og måtte vende bilen om og køre i den der f**** M3 kø nordgående for at hente min rejsetaske. Som gode brandmænd, er min taske klar til afgang med 2 minutters varsel, skulle lige skifte de sure underbukser fra min Berlin tur og putte en par nye derned. Hvis det glipper, må jeg vende de beskidte :) Bestil med Ryanair da de var de eneste jeg kunne nå, på Business +, hvilket vist nok betyder fast track og først i kreaturkøen ved gaten. Men så er der ikke mere business over det.
     
    Baadsgaard, isolCBflyer, klausbm og 7 andre "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ha, jeg gik med vilje ud på altanen, så det lyserøde genskær der måtte være, [indsæt blærerøvsfaktor] må være fra solens genskin i havet eller strandens sand [stop blærerøvsfaktor]..

    Forresten, lyden er helt vild høj fra have, så måtte sove med ørepropper.. ha, man kan ikke få alt
     
    Kenneth K, SophieHendriksen, isolCBflyer og 5 andre "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Troede pointen med en Go bag var, at den *altid* var klar til kamp på forhånd :cool:
     
    jtraveler, clager, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God mandag meget tidlig morgen fra PEK. Fik på en utrolig langsom VPN indsat min hjemtur på flightdiary og blev lidt overrasket da jeg så at DXB-CPH er scheduled til 7 timer :O Så skal prisen godt nok være god hvis man skal tage den tur i economy. Tror jeg skal spørge om lidt mere indflydelse på flybilletter ( & flere penge) hvis jeg skal på en ligenede tur igen.
    Tog taxi i går til 18 yuan (ca 5km, med lufthavnsgebyr), men gratis hotel shuttle her til morgen. Det er meget hyggeligt med måden de kører på i Beijing og parkere midt på en motorvej :) Derudover utrolig effektivt i PEK, ingen kø til noget så var igennem alt ting under 20 min, jeg tænkte ellers at 3 timer var meget godt til pads når det nu er kina og jeg er uden status eller noget hjælp i SkyTeam.
    Om lidt går turen til HKG med CZ310, så er der 4 timer der og så bliver det EK resten af vejen. MyFlightsApp siger under meals på næste flyvning "ALCOHOLIC BEVERAGES COMPLIMENTARY", det lyder jo meget godt. Nu er alt "arbejde" også overstået, så kunne godt bruge lidt at sove på. Fandt ud af at mit hotel i Dubai er et Best Western (Pearl Creek), men mon ikke det bliver med taxi igen.. 9 timers layover er lige kort nok til et hotel der ikke ligger i gåaftand fra lufthavnen! Derudover sagde kurerfirmaet til mig at der var morgenmad med i hotellet... Ja det er fint, det skal jeg da nok nå når afgangen er kl 8.20... Læste mig til at taxierne dernede i hvert fald fra lufthavnen burde tage kreditkort, så jeg håber på at slippe for at have fat i lokale penge :)
     
    asf, Henry, klausbm og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    1) har du ikke opået lidt status fra Azoerne på BC? eller var det så lidt point? Fedt med en upgrade complimentary!

    2) Hmm, Dubaitaxi betaler jeg altid kontant, ikke sikkert de tager kreditkort, tror du skal sige det i receptionen, at de skal ringe efter en der tager kreditkort... - kan se, at det bliver en kort tur, aldrig set det Best Western Hotel før...

    3) ja, men det tager under 7 timer hjem, mener en DXB-CPH tur er ca. 6:15-6:30 minutter hjem, men problemet er afgangstiden, det kan snildt tage 45 minutter at komme i luften...
     
    Henry, klausbm og tbh "Synes godt om dette"
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nej, Azorerne var ikke nok. Det var jo kun 4 ben på KL, dog i full flex. Tror det gav ~8800 FB point
    Tak for info.. kan være jeg så skal gi mig og væksle et par euro..
    6.15 er stadig langt! Når jeg ikke får nogle brugbare point ville jeg meget hellere have været gennem ARN eller en hvilken som helst EU lufthavnen, men nu får jeg da prøvet det!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Kunne sove 30 minutter mere idag, vejret er godt, alle 4 tog til tiden, og ingen stå plads (ja, fyldte tog er en ting her på Lolland :eek:.) Kun 20 minutters skole pga grundforløbsprøven, som lige er blevet klaret, nu går turen bare hjem til afslapning, vandt også 400kr på et skrabelod i morges, hvilket er dejligt når ens arbejde har lukket til 1 Marts. Så der er muligt at have en god mandag ;). Håber alles mandag, bliver lige så god som min. :)
    Lige et billede "live" fra toget. IMG_0555.JPG
     
    Nicki Lolk Sørensen, asf, Peter F. og 8 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side