Men det er jo helt præcis efter SKs regler. SK*Gold på StarAlliance metal.
Men flyver du ud af GVA (med LX/LH) er du "blot" *Gold i LH/LXs øjne og der med ikke berigtiged til mere en minimums fordelene i StarAlliance sammenhænge.
At SK har valgt ikke at tilbyde det til deres bedste kunder ud af GVA, er jo det samme som hvis at LH ikke vil tilbyde det til deres bedste kunder (Senatorer og opefter), på en SK, billet ud af CPH (fordi de ikke vil betale for den service).
Vi kan, uanset hvad, blive helt enige om at det er en mega forringelse af servicen. Og jeg ville ønske at SK ville prøve at forstå det, for ser der er efterhånden ikke meget der adskiller dem fra visa LCC (måske lige bortset fra laksen!)Jeg synes bare vi skal prøve at forstå, at SK måske ikke opfører sig været end andre *A selskaber.
Jeg ville da personligt ønske at FastTrack blev en overordnet *A fordel, som man kender det fra OW.
Ok edit til ovenstående:
http://www.staralliance.com/en/gold-track-airports-overview
Ser ud til FastTrack nu endelig er blevet til en fordel...i de lufthavne der tilbyder den service.
Desværre er CPH ikke en af dem, men det ser det ud til at GVA er.
Så lad os høre
@PENSIONISTEN hvordan det går. Nu er deres en håndfast bevis på at det skulle være en fordel i GVA.
Click to expand...