God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har siddet og strukket tur til Texas sammen hertil morgen; rejser på mandag og første tur til hovedkvarteret i 1½ år. Noget af en forandring fra da jeg var frem og tilbage et par gange i kvartalet. Tror det bliver BA da det bare er de tider der passer bedst også selvom jeg nok burde arbejde på at fastholde mit EBG...
     
    Henrik Olsen, clager, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Har kun prøvet Vueling 3 gange (de berømte første, sidste og eneste) ligeledes på en Vueling opereret Iberia flyvning fra HAM, der er kun een ting at sige - Spaniens Ryanair. Min største bekymring var dog piloternes ganske uforståelige "engelsk" - hvordan i hede hulen de kunne kommunikere med ATC, det er mig en gåde. MEN - det er måske hele humlen. det kunne de nok heller ikke.....

    http://www.check-in.dk/vueling-piloter-glemte-lytte/

    :confused::confused::eek::eek::confused::confused:

    /DSGM
     
    Senest redigeret: 21/2/17
    Henry, Henrik Olsen og Ulrik "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Har det helt på samme måde....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Sig til om du skal have hjælp ;-) ;-) ;-)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    874
    "Synes godt om" modtaget:
    2,579
    Point:
    93
    God mandag herfra. Udsigten i dag er ikke prangende, da det er sidste dag på kontoret her i Santiago inden jeg vender snuden mod Danmark i morgen. Jeg håber nogen kan sørge for en blød landing vejrmæssigt - Santiago har gjort sit med kølige 27-28 grader i dag...
     
    PENSIONISTEN, tbh, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God mandag fra kontoret

    En af de hårdere dage grundet et ophold i ATH lufthavn over natten. Særligt fra kl. 00-04 var hårde da der ikke er særligt gode bænke at sove på i lufthavnen. Der er dog en døgnåben McD som skulle vise sig at have den bedste liggekomfort inden Aegean-loungen åbnende kl. 4.00, hvor jeg fik mig en sofa og ≈ 3 t på øjet!

    Ellers første og (langt fra) sidste gang med A3. Super service ombord i Eco med lækker mad og alt man kunne tænke sig at drikke - engelsk halter dog hos de ellers smukke stewardesser. Eneste der fortsat skræmmer mig var personen i VIE de havde ansat til at veje bagage ved gaten. Var den bare det mindste over 8 kg (for ALT ens håndbagage) så var det over til højre og betale ved kasse 1. Kan godt se at de skal håndhæve nogle regler, men tror det skræmmer flere væk end det gavner.

    Nu er der lige nogle dage hjemme før nogle venskaber skal plejes i Paris over weekenden - PÅ DIREKTE FLYVNING ! ;)
     
    asf, PENSIONISTEN, Kristian og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Oplevede det samme i LHR forrig uge.. Min kuffert vejede 8,4 kg (med en macbook i).. Kvinden blev lettere sur og forklarede mig, at jeg maks måtte have 8 kg med og konstaterede efterfølgende at min kuffert skulle tjekkes ind for et mindre beløb samt at jeg skulle tage min computer op af kufferten inden. Måtte så forklare hende, at tog jeg min computer op, ville den gå under de 8 kg og derfor ingen grund til at tjekke den ind (alle små kneb gælder vel ;)) .. efter længere diskussion hvor hun nåede at hidse sig helt op, fik jeg lov at gå ombord med computeren i den ene hånd og min kuffert i den anden mens hun sagde at "det er sidste gang du får lov til det" agtigt.. Forstod ikke meningen med det, men der kan nok skrives store bøger om alt det jeg ikke forstår .. :D:D EDIT: Der var ingen problemer fra FLL via. YUL før jeg ramte LHR... :confused:

    God mandag! ;)
     
    Senest redigeret: 27/2/17
    Jeblin, PENSIONISTEN, alexanderln og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    God mandag fra Austin. Begivenhedsløs tur udover der var en del kollegaer ombord... Men nok meget normalt. Min første 10t tur på monkey i et par år. Frit midtersæde... Samlede en spritny (som I havde kørt 20miles) BMW X3 op ved biludlejningen og 27grader. Jeg klager ikke!
     
    MaleneChristensen, tbh, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    God mandag.
    Morgener som idag, sætter man pris på fasttrack, snoozede den et kvarter og ankom til en proppet lufthavn, med fyldt security check. 5 min og så var jeg igennem, på trods af både spotcheck af mig og min håndbagage.
    God dag
    Bll - Cph - Trf ✈️
     
    MaleneChristensen, PENSIONISTEN, tbh og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God mandag morgen.

    Ugen har fokus på MiniO's fødselsdag. Onsdag kommer op til 20 unger fra børnehaven til leg og frokost og lørdag er det så familiens tur.

    Så der er nok at se til :)

    Ellers skal jeg i denne uge have booket mig ind på resten af min USA tur om 2 uger og fundet mig en europæisk routing for lige at få de sidste 140-160 Tier Points i hus billigst muligt, så jeg til maj fornyer mit British Airways Guld kort.

    God mandag til alle hvorend I er :)
     
    PENSIONISTEN, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  11. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Så var vi med samme maskine :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,858
    Point:
    113
    Godeftermiddag fra Singapore, hvor jeg sidder indenfor på en tv-station, hvor jeg ikke kan SE ud, men det lyder som om, regnen vælter ned i metermål, mens lyn og torden buldrer og brager.

    Kæmper stadig med jetlag, men har besluttet mig for at begynde på lidt træning igen for at blive træt på de rigtige tidspunkt. Desperate times call for desperate measures.

    Ellers skal dagen bruges på hotelbookinger til næste USA-tur :)
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Sad bagi på 18 D :)
    Går ud fra du også blev snydt for kaffe så.
    Der var der noget bedre service på Wideroe flyvningen, med kaffe og smørrebrød :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    15A - opdagede ikke noget med kaffe - sov dejligt :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    874
    "Synes godt om" modtaget:
    2,579
    Point:
    93
    God mandag morgen, hvor dagen går med en masse praktiske ting nu jeg er vendt tilbage til kontoret i kolde Danmark. I aften går turen mod Barcelona med D8, og kan se, at de franske flyveledere strejker, så det betyder formentlig forsinkelser...:mad:
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God mandag-formiddag. Nu ved alle på IF jo, at jeg slet ikke har fået stået på ski i år, så jeg skal bruge dagen på at lægge sidste hånd på planlægningen af lidt ski i St. Anton henover weekenden og starten af næste uge :cool:

    Det bliver en ny "oplevelse" at flyve med Transavia til MUC. Hjemover er det med Lufthansa. Udfordringen bliver nok noget med 4 voksne mennesker, 3 par ski, 4 par skistøvler og lidt almindelig baggage i en Audi A3. Det er godt, der ikke er langt fra München til St. Anton.

    Min rejsefælle er EBG, så jeg satser både på laks i loungen fredag aften :D
     
    Henrik Olsen, clager, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    er bange for at EBG ikke giver loungeadgang med Transavia..
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  18. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ah pis, troede man kunne bruge den *altid* uanset hvem man fløj med? Nå, ingen aftenlaks til mig så.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  19. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    det er KUN som EuroBonus Pandion at du kan det.. men med det rejsemønster du har så går der vel ikke længe inden du er det ;) :D
     
    Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Haha, der er faktisk kun en enkelt af de flyvninger, jeg har haft i år, som har været bonusgivende :( Det er desværre heller ikke mig, der har bestemt flyvningerne denne gang, jeg ved ved gud ikke hvorfor vi er endt med Transavia!
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side