God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

1. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    Her så dagen kontorudsigt fra Hilton Garden Inn i Dublin. Hotellet er pakket helt ind i stilladser, men de arbejder kun fra 10 til 18. Ellers helt fint og nyrenoveret hotel. Kom i går eftermiddag og byen kørte stadig på højtryk efter en lang St. Paddies weekend. Spændende at se om de kan arbejde i dag.
    20170320_072038.jpg

PENSIONISTEN, Henry, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    God mandag formiddag.....

En spændende uge står for døren (ikke rejsemæssigt som @Kristian ) men 4 dage i London til årets store fagmesse inden for PCO området, hvor vores firma skal lancere "årtusindets nyhed/opdatering" af vores hardware. Så det bliver RET spændende hvordan markedet tager imod os..........................

Nu har jeg da fået 50% af udstyret i hånden, og vores CTO lover mig at han har resten med i lufthavnen, så vi kan gennemgå det på rejsen - IN DUE TIME - o_Oo_Oo_O

Så det er nok alt her fra i denne uge - take care!!

/Schwert

PS: UPS - and may the force be with you!!

Senest redigeret: 20/3/17
    PENSIONISTEN, Ulrik, Nj4220 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,598
    6,843
    Point:
    113
    ogsaa en god mandag fra den gamle. Efter en lang shopping dag paa Bahnhofstrasse hviles der nu paa ZRH airport Radisson Blu, mit favorit hotel, naar jeg er paa disse kanter.

Henrik Olsen, klausbm, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,598
    6,843
    Point:
    113
    WP_20170320_17_20_40_Rich.jpg Lobbyen paa Radisson Blu, det hoeje taarn med vinflasker. De er paa koel og kan bestilles ...

SophieHendriksen, Henrik Olsen, Kenneth K og 10 andre "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    God mandag morgen!

For første gang nogen sinde er jeg nu på vej til BLL for IKKE at flyve nogen som helst steder hen.......

I stedet står dagen på en eksport fremme konference vedr. det polske marked - og nåååh ja - i den anledning en ruteåbning, med central europas svar på Ryanair. Så ikke nogen risiko for at det bliver en rute jeg nogensinde kommer til at teste.

Take care out there - the wold is a wicked place ;-)

/Schwert

6. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God mandag morgen.

Hjemme til den dejlige hverdag med familien. Dejlig lang morgen med MiniO :)

Kom lidt senere hjem end planlagt i går og så ind til et møde med vores gode bloggere på Café Globen (hjemsted for De Berejstes Klub) og et sted med en ganske overnevisende udvalg af øl :)

Ugen er hjemme med kun et enkelt arrangement med Accenture tirsdag aften. Dejligt at få lidt styr på kontoret efter en uge på tur. Dog en tur der ikke slår den igen @Kristian var på i Asien. Jeg havde flere issues og ombookinger, men kom dog hjem samme dag :)

Alt godt i dag.

/Henrik

MaleneChristensen, Henry, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    God mandag formiddag!

Ikke meget spændende at berette fra Forstadsfruen, desværre. Vejret er gråt og trist i Holte, lidt af en kontrast til i går, hvor jeg fik sæsonens første eftermiddagslur på liggestolen i solen.

Dagen går med noget så "spændende" som at få styr på arvingens garderobe, nu hvor det er farvel til flyverdragt og vinterstøvler. Så skal en tur til Vedbæk og hente et par gummistøvler - for at spare 225 kr. :D Sidst men ikke mindst har jeg tjansen og tage min 14-årige totalt teenage niece til frisøren som stand-in for min søster, der stadigvæk bor i Minneapolis. Hun havde kigget meget surt og teenage-agtigt på min søster, da hun foreslog en klipning, men moster ville hun gerne med haha. Jeg bliver pludseligt glad for at have en dreng selv.... :rolleyes:

Henrik Olsen, alexanderln, MaleneChristensen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    God mandag aften.

Dagen har stået på 25 km cykeltur, 2 møder på arbejdet og forberedelse med chefen til at jeg flytter til Stockholm om et par uger. :cool::cool:
    Nu bruger jeg tiden på at booke div. flybilletter så jeg kan komme lidt frem og tilbage i løbet af maj for at besøge familien... :)

tbh, Henrik Olsen, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Arvingen har pt. gang i den helt store LEGO-produktion, og alle friske IF-børn har naturligvis et par lufttransportmidler i udvalget:
    IMG_3062.JPG
    Bemærk der er ligefrem kaptajn med kaffekrus og passagerer i den store :)

God mandag derude i det dejlige vejr!

MaleneChristensen, Henrik Olsen, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Og netop LEGO har haft stor betydning for flyvningen i (vest)Danmark: Det var LEGOs private flyveplads, der lagde grunden til Billund Lufthavn.
    Ellers var det måske endt med Tirstrup.. (vidste du det, @Schwert ?:p )

..og sådan er der så meget, det var også en privatmand (Gunnar Larsen fra F L Schmidt, der ejede Aalborg Portland) der grundlagde Aalborg Lufthavn i sin tid..:)

MaleneChristensen, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Ja, hvilket bringer mig til at vi jo så tydeligvis ikke har haft nogle store mænd i Aarhus.... (siden de ned lagde Kirstinesminde)

/DSGM

Henry "Synes godt om" dette.
  12. SebastianBruun

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Jeg har faktisk fløjet med næsten-rutefly *) fra Kirstinesminde - til Skovlunde flyveplads i Ballerup. :)

*) Hvad er definitionen på rutefly? Hvis det flyver dagligt efter en fastlagt plan, men ikke har salg af biletter til 'udenforstående' - kan man så kalde det et rutefly?:eek:

13. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    I min verden kræver rutefly en fast, regelmæssig afgang OG at man som almindeligt dødelig kan købe en billet. Ellers ville f.eks. en ugentligt afgang imellem CPH og KBL (og ja, jeg skulle slå den op) være inkluderet...

SophieHendriksen, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  14. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,567
    13,148
    Point:
    113
    Ja - og Mads Clausen (Danfoss) og Ingolf Nielsen (Cimber), der var afgørende for, at Sønderborg fik en lufthavn med ruteflyvning.

Hvem kan vi takke for "Midtjyllands Airport"?

PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  15. Peter F.

Peter F. VIP medlem

Beskeder:
    595
    1,784
    Point:
    93
    Flyvevåbnet?

16. SebastianBruun

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Vel primært NATO... :cool:

Ellers havde det måske fortsat været flyvepladsen i Ry.o_O

Der var en kort periode i mellemkrigstiden rutefly Aalborg-Ry-Hamborg:p..

17. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,567
    13,148
    Point:
    113
    De har vel også ansvaret for Vojens.

18. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,567
    13,148
    Point:
    113
    Joda, men vi er ikke så stolte af det. Det var jo tyskerne, der grundlagde Tirstrup under 2. verdenskrig. De skulle mellemlande på vej til Norge.

tbh og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  19. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    God mandag meget tidlig morgen fra Crowne Plaza i Manilla, og tak til @PeterA for råd (som jeg totalt disregardede i forhold til valg af hotel...), men godt at være vaks med taxi. 4. hæveautomat jeg fandt virkede, men stadig med 200 pesos (~30DKK) gebyr.

Jeg gav op på rejselog i år fordi jeg altid kom bagud, men nogle gange savner jeg det for det er en meget god måde lige at få reflekteret over tingene, så nu kom jeg til at skrive fristil her... Det bliver så i en quote fordi det var alt for langt, og alt for lidt relevans, og så kan I nemmere scrolle forbi, når mine dårlige tegnsætning og formuleringer bliver for meget!

PENSIONISTEN, asf, klausbm og 7 andre "Synes godt om" dette.
  20. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Sidder i ANA loungen i Narita og klukker af grin over ovenståene beretning af @tbh fra Kina.
    Forskellene her i Fjernøsten er enorme mellem det gennem civiliserede samfund som Japan er og så extremerne i "the wild east" med Kina og til dels Filippinerne.

God mandag ønskes alle herfra Tokyo hvor jeg netop er ved at skulle boarde SK til CPH og var heldig endnu engang at få en gate upgrade fra GO til Biz for point

PENSIONISTEN, jakobv84, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side