Jeg sidder i bilen og er klar til en smuttur til Nordjylland. Mols-linien er hvad det kan blive til transportmæssigt og de har jo stadigt ikke et fordelsprogram... Monopol er en dejlig ting Ellers ser jeg frem til popcorn leverancen fra @clager Hvis andre i #rudersdalmafian skal se hva hypen er kan vi nok arrangere en (lille) doggybag
God morgen og god mandag med et billede fra igår dog. Hvor solen lod sine sidste stråler skinne over en by som er blevet noget stille pga påsken Følte næsten jeg red alene mod solnedgangen på den frederikbergske slette (hrmm) med mit take away mad på bagsædet!
Da jeg loggede på havde jeg ikke regnet med at se vores lejlighed (Hjørnet af Madvigs Alle/Frederiksberg Alle) - efter 2 år i Manila - ser jeg frem til at vende hjem om et par måneder. Er i øvrigt kørt 5 timer nordpå fra Manila og tilbringer de næste 3 dage i Baguio i 1500 meters højde i behagelige ca 27 grader... i modsætning til Manila's 34-35 grader
God mandag fra kontoret. Ingen påskeferie lige forude.. men dog bliver lørdag til mandag tilbragt i/på Oxford (for en gang skyld bliver det en tur til England hvor jeg lander i LHR og ikke MAN!). Og så føler jeg mig virkelig miljøskadet når jeg ser denne boks: Tør næsten ikke klikke på den af frygt for hvad disse "Enhancements" gør ved mine resultater
God mandag fra varme-helvede i Ischgl. Solen har bagt nonstop siden vi ankom lørdag morgen. Det er forårsski så det vil noget med frokost i solen og højrisiko for at blive solskoldet i ansigtet. Sneen, tja bum, det er faktisk væsentlig bedre end forventet selvom det halvvejs ser ud til at nogen har tømt en slush ice maskine udover bjerget:
Nærkontakt med en 747 fra United i SFO - taget med iPhone og det sidste igennem soltaget - god mandag
Jep "landede" her til formiddag. Lortekøretur i regn og med vejarbejde havde næsten været bedre at flyve med Transavia. Næsten!!
Lidt at starte mandagen med...jajaja jeg ved godt I er nogen der stadig holder Påske, men det er ikke så moderne på der her kanter... Måske en ny forlystelse i CPH http://jyllands-posten.dk/indland/E...vnede-paa-bagagebaand-i-koebenhavns-lufthavn/
Forældres ansvar. Ved ankomstbåndene ser man ofte forældre bare stå og glane på deres små børn, når de hænger ind over båndet. - For mange år siden fik en bitte en revet en finger af, fingeren sad fast mellem gummibånd og metal ramme !!!
Halløj fra TK1784, stadigvæk i CPH dog.. en hurtig Arbejdstur til DXB! Emirates var ikke en mulighed, kun business tilrådighed! Havde ikke lige regnet med valg i går, men heldigvis roligt dernede.. hav en god dag og kan friste med 34 graders varme i UAE, der byder på Abu Dhabi, Sharjah, Ajman og Dubai for mit vedkommende! Selvfølgelig også 4 Hilton hotellet, hvoraf 1 nyt! Nemlig i AbuDhabi! God mandag derude..
Der må være en forældre eller to, som er flove - jeg er helt enig med @PENSIONISTEN at det kun kan være forældrenes ansvar. Men en helt vild mærkelig situation. Jeg kunne god tænke mig en tur i en balje - hvem vil med næste gang?
God mandag til de hyppigt rejsende der lige tager et smut på arbejde her påskemandag @Kristian - er du helt stoppet med Emirates og satser kun på Star Aliiance og oneworld? Ellers er vi ved at lade op til en tur op til et hold gode venner og en Påskefrokost. Det bliver godt lige at slutte denne Påske af med lidt mere at spise Er der andre som er på farten allerede?
God morgen fra København Næsten—i dag står den på turen tilbage til TXL om nogle timer på AB8039. Håber at der ikke er #Kofferchaos dernede i dag og er spændt på at se påsketrafikken i CPH... God påske derude!