God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Forvirringen er total...
    Men med den her liste i hånden vil jeg nok blive temmelig påståelig og besværlig overfor SK, hvis jeg bliver nægter adgang i de lufthavne der er nævnt.
    Vil de være med i *A eller ej? Er de med, så er det bare at hoste op med de fordele, som de jo er blevet enige med resten af gruppen, om at tilbyde.
     
    Senest redigeret: 30/1/17
    PENSIONISTEN, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    NEMLIG - så kan man blive en RIGTIG Sur Gammel Mand, det skal testes, i marts (som det ser ud nu) har jeg min næste tur til MXP!!! Gud NÅDE og trøste dem hvis ikke jeg får fast track........;););)
     
    PENSIONISTEN, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Solgt og solgt o_Oo_Oo_O Jeg har i hvert fald ikke købt forringelsen - men må jo affinde mig med den :confused::confused::confused:
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hvor er det dumt at der står Gate closed på alle skærme på CPH-ARN, når NRT-CPH er forsinket så folk giver op med at løbe. Når der var mange der skulle med og tror de venter på alle.. jeg var lige ved at gå i loungen og spørge om rebooking, men åbenbart godt jeg ikke gjorde det.
    Og så lige endnu er rant om lang ventetid og ingen e gates i paskontrollen
     
    clager, Kristian, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Så er det snart frokost i New Zealand, Wellington. Kom i går aftes efter at have tilbragt weekenden i Melbourne. Fedt vejr vi havde, og fed by. Har altid haft weekender i Sydney og bare passeret gennem Melbourne og omegn til møder. Det bliver ændret fra nu og Melbourne får nu chancen for mit selskab og firmaets penge.
    Fløj herover med en A320 air New Zealand på noget de kalder Works de Luxe. Det er vel en SAS Plus men med garanteret midtersæde fri. Fuldt fly og meget turbulens. Landingen i Wellington var hård på grund af storm og så er landingsbanen ikke ret lang så den får fuld blæs på motorbremsen. Dagens udsigt fra en meget blæsende Wellington og 15 grader koldere end Melbourne
    20170205_232358.jpg
     
    Daniel K, PENSIONISTEN, Nicki Lolk Sørensen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    GOD - (guuuud det er blevet) - EFTERMIDDAG!!

    På'en igen efter en (på nuværende tidspunkt) ikke helt vellykket shopping weekend i Malaga.

    Mandagen er gået med at samle alle trådene op fra torsdag og fredag - booking af AAR - IAD til messe i Baltimore til oktober - ja ja DET var da for en gang skyld i rigtig god tid, men 7K i plus så kunne jeg lige så godt hugge til.

    På rejsefronten er det en stille uge (hvilket jeg også troede sidste uge skulle være) Jeg skal have planlagt et besøg i Minnesota, og et (knapt så eksotisk) besøg i Bulgarien.

    Jeg håber i alle er flyvende - "May the Force be with You"
     
    Henrik Olsen, Ulrik og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Jeg har en kollega fra Sofia - og efter min opfattelse, er det meget eksotisk.
     
  9. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Jeg har været i Sofia et par gange og en enkelt gang i bjergerne lidt udenfor, og ja, det kan føles meget eksotisk og spændende. Rigtig venlige og imødekommende mennesker, et dejligt sted at besøge.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg skal snart til Sofia da min Johannesburg tur i C med Luftwaffe starter derfra :)
     
    asf, Henry og alexanderln "Synes godt om dette"
  11. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    En lille hilsen fra Ft. Lauderdale Beach
    26 grader og en kold Piña Colada
     

    Attached Files:

    PENSIONISTEN, Christian Larsen, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Ditto! Har en overnatning på vej både ud og hjem, men vistnok ikke vildt meget tid til at opleve byen. Har booket Hilton den ene vej.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God mandag morgen.

    Vågnede op til nyheden om at EU vil lave sanktioner mod sandkasse selskaberne for at sikre lige konkurrence.

    Spændende at følge når nu British Airways (IAG) er 20% ejet af Qatar og Lufthansa lige er gået i tættere samarbejde med Etihad.

    Ellers er det på kontoret efter en god weekend med besøg på Skovshoved Hotel ifm. Dining Weel. Viber kommet der de sidste 5 år, så en lille tradition med god mad og vin :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Stod op 4.45 i morges så man kan nå at få noget ud af dagen. Skøn trafik hertil morgen. Man tror jo man bor i udkantsdanmark når det sådan er ferieuge!
     
    Senest redigeret: 13/2/17
    Baadsgaard, Schwert og Henry "Synes godt om dette"
  15. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Vi fik aldrig at vide, om det er kollegaen eller Sofia, der opfattes som eksotisk?:oops:

    (duk og væk...)
     
    Schwert, Calle77, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Efter hendes beskrivelse, er Sofia eksotisk - måske mere i betydningen: "meget forskellig".
     
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God mandag.. ikke en dårlig dag, fik købt mig en tur med Iberia til BCN og hjem med Vueling. Endvidere lagde en kunde en fin lille PO på vort nye forretningsområde, så dejligt med en millionomsætning på det efter 6 uger...

    Ellers er dagen da bare regnfuld og kedelig og slet ikke tid til IF, for alt for meget arbejde....

    2017-02-20 14.47.09.jpg
     
    Jeblin, tbh, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God mandag aften....

    Jeg er overraskende frisk og klar til at sove snart. Så det med ikke at sove på turen hjem fra den amerikanske østkyst er ikke så slemt som jeg gik og troede. Så at arbejde igennem på turen og så sovet et par timer når jeg kom hjem var ikke så skidt.

    Jeg har selv prøvet Vueling før og er ikke imponeret overhovedet. Det var ikke så meget en fornøjelse og kvaliteten af produkterne ej heller.

    @Kristian og andre -. hvad syntes I om det?
     
    Jeblin og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    874
    "Synes godt om" modtaget:
    2,579
    Point:
    93
    God mandag aften her fra Aguas Caliente efter en laang dag, bl.a. med følgende udsigt:
    20170220_104532.jpg
    Jeg er ikke super begejstret for Vueling heller. Har fløjet med dem én gang, og det var ikke rart. Måske jeg er sart, men rejste kun med håndbagage, og der var selvfølgelig ikke plads til min kabinetrolley i flyet (for alle rejser jo kun med håndbagage når det koster ekstra at checke ind). Så den skulle pænt afleveres i gaten inden ombordstigning. Ved ankomst cph kunne jeg ikke få den udleveret ved gaten, men måtte vente nede ved båndene. Flyet var selvfølgelig også forsinket, dog blot en halv times tid.
     
    tbh, Christian Larsen og Henry "Synes godt om dette"
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Let valg, Iberia klokken 07:20 til Madrid og vente 3 timer og så til CPH... Vueling 12:10 og CPH 15:15... - skal ud med en kunde aftenen før, så kunne ikke overskue den tidlige afgang.. fik vist en premium billet med bagage inkluderet...

    Noget andet er, kan ikke bruge min BA App da der ikke indgår en BA flyvning, hmm, ikke meget samarbejde i OW...
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side