God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men mandag morgen i Asien, Vietnam, startede med en gang morgenmad, heldigvis havde jeg ikke Jetlag, så med glubende appetit fik jeg "PhoBo", Scones med clutted Butter & jam, spejlæg, hjemmelavet jordbær smoothies samt hjemmelavet appelsin juice og læste "Viet Nam News".. - kundemøde med frokost samt dertilhørende "you are Danish, I have never heard them said no to Beer"... - det er "Monsun Season", så i dag har stået på meget regn og lidt sol, i går omvendt...

    Men i godt humør blev jeg sat af kunden og han chauffør på hotellet, lige tids nok til, at han ikke så den anden kunde jeg er ved, at støve op her og vi fik så en tiltrængt kop kaffe :D og en god snak.. lad os se om det kan blive til noget..

    Hvorfor er der ingen der laver ens arbejde når man er ude, at rejse?

    PS; lørdagens flyvninger var allerede på SAS konto her mandag morgen, godt nok hurtigt..
     
    tbh og clager "Synes godt om" dette.
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Godmorgen fra Brasilien
    Weekenden forløb stille og roligt, og der er ikke meget at berette herfra.
    Dagen i dag står på almindelig skole til formiddag, og portugisisk skole i eftermiddag. Hvordan ser dagen ud for jer?
     
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,850
    Point:
    113
    Tilbage fra Hong Kong og tidligt oppe. Skal hente pakker og breve, der er kommet, mens jeg har været væk. Den slags skal her i Bergen hentes hos supermarkeder, som åbner klokken 7.

    Ellers står den på arbejde med opsamling fra turen...

    Og så venter jeg på at få at vide, hvad det her går ud på: http://insideflyer.com/ @Henrik Olsen ? @Flemming Poulsen ?
     
    Rikke Haugen Olsen, asf, Peter F. og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Kontoret kalder, kø på motorvejen, børn der ikke gider stå op, rejseafregninger der skal laves... - må i den grad finde på overspringshandlinger! Intet på rejsefronten i den her uge, så må håbe på i andres rejseskildringer...
     
    AMJ og Ulrik "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Konference i Berlin og deltager i to paneler, så det er "hårdt arbejde" denne mandag.

    Ellers glæder jeg mig til at komme retur til DK og bruge mere tid med familien. Det har været hårde 4 uger med Houston, New York, Amsterdam, Hong Kong og nu Berlin på programmet. Så de næste 3 ugers tid er der ikke noget planlagt før medio oktober. Dejligt lige nu at tænke på - men hvad med abstinenserne?!!?
     
    AMJ, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Gosh der er mnage biler i København, tænkte i dag tager jeg Slotsherrensvej, men doooh, også mange biler.. - nå, men så må jeg sku stå tidligere op eller lade være med, at møde så "sent".. - men dagen går med, at "slikke sårene" fra den dårlige Dommer på Brøndby stadion igår, overveje om mine 2 error fares skal være med AA eller forblive på BA kort... - Nå ja, og så arbejde!!! Endvidere må jeg vist også forberede mødet i Paris imorgen, så måske alligevel noget at lave denne flotte sensommer/efterårsdag!
     
    clager, tbh og alexanderln "Synes godt om dette"
  7. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Forbereder afrejse til San Francisco torsdag, lige nogle kunder der skal have leveret varer inden jeg stikker af. Glæder mig til at se hvad SAS disker op med i morgen.
     
    Henrik Olsen, clager og Kristian "Synes godt om dette"
  8. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Jeg sidder i Ørestaden, ser på fly der letter og skriver på en opgave i International projektledelse til HD International Business, som jeg læser på CBS og så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor SAS APP tråden er. Jeg kan ikke finde den? :oops:
     
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja det er irriterende ikke at kunne søge på korte ord :p
    http://forum.bonusfeber.dk/threads/sas-app.1480/
     
  10. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men ja, søgefunktioner stinker... Noget for @Flemming Poulsen at få sine indere til, at se på...
     
    Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Vi bruger ikke indere.... så det kan vi nok ikke fixe :)
     
    Kristian og Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    MiniO er på vej tilbage på toppen igen og så kan "ugen starte på arbejdet" :)

    Har gang i en IT vendor selection på arbejdet, så onsdag, torsdag og fredag er heldagspræsentationer - en hver dag fra leverandørerne. Så der er fuldt program og en del læsestof at få læst inden da.

    Søndag skal jeg på den store rejse til det jydske.... Skal på kursus og har derfor bygget et ophold på Radission fra søndag til mandag og i Silkeborg fra mandag til tirsdag. Dette sikre mig stort set endnu et år som Club Carlson Concierge, da jeg så kun mangler et par ophold inden året slutter 31/12....

    Næste år er jeg så Club Carlson Concierge og Hilton Honors Gold - Så dette er som forventet og planlagt :)

    Hvordan står det til med jeres optjeningsår på hotelfronten?
     
    Kristian og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    SPG ser skidt ud for mig og det var den eneste jeg optjente på den hårde måde og jeg mangler 5 stays / 11 nætter og det når jeg næppe. IHG når jeg måske Spire Elite i år, men det bliver nok tight da jeg synes færre og færre af deres points er elite qualifying. Marriott (Gold), Hyatt (Platinum), Hilton (Gold), IHG (Platinum) opretholder jeg alle via kreditkort.
     
  16. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,850
    Point:
    113
    Godt på vej mod IHG Spire, men måske skal jeg omprioritere og blive på platin, så jeg kan nå de sidste otte nætter for at bevare guld hos Club Carlson.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  17. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Dagen i dag har stået på sove længe, et par opkald til DK i anledning af min 17 års fødselsdag, og så portugisisk i aften efterfulgt af at jeg skal være gæstelærer på uni i engelsk, og til sidst bliver det til en kop et-eller-andet med vennerne :)

    Fødselsdagen blev fejret i går, hvor over 50 venner valgte at lægge vejen omkring min lille grillfest/poolparty, så helt sikkert en success!
     
    Kristian, Henrik Olsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
  19. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,850
    Point:
    113
    Og det gør I i øvrigt ret godt. Har tit set Bonusfeber blandt topresultaterne, når jeg søger på noget relateret.
     
  20. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Fik I Churrasco? Bom dia til dig. :)
     

Del denne side