God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Det var nemlig lige det vi gjorde, med picanha og frango samt farofa, bega lækkert! Boa noite i DK!
     
    Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  2. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Er der en synsk/clairvoyant spåmand gemt et sted i Bergen? Så vil jeg gerne kende næste uges lottotal:)
     
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,504
    Point:
    113
    Man kan abonnere på artikler fra Bonusfeber.dk og få dem sendt på mail, når de udkommer - tror det er en WordPress-ting. Og her ændrede navnet sig pludselig. Så der er ikke så meget hokuspokus over det.

    I øvrigt er lottotallene i næste uge: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8. Er lidt usikker på om det er norsk eller dansk lotto...
     
    clager "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så er det i dag, at nøglerne til vores virksomhed overdrages til vores nye ejere, spændende tider foran os.. - lad os se hvad fremtiden indebærer.. - så er lige på kontoret i den her uge, skal jo se hvad de kan finde på, at komme med af udmeldinger.. - jo ikke vant til "politik" i mit gamle job, men må jo nok hellere se, at få pudset det af igen, når man bliver en del af en større virksomhed...
     
    Beaglen, AMJ, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Første dag i efterårsferien og jeg har opgaver der ikke er afsluttet, så gæt.. - jeg sidder og får dem afsluttet nu... - hvilket inkluderer levering af et SW system i Somalia, som vi fik en PO på i sidste uge.. - så det vil man gerne sætte i gang :cool::D - forresten, any volunteers der vil levere den løsning dernede?

    Havd sker der med vejret? er efter en enddog meget flot weekend bare kedeligt, æv altså!!

    Nå, men et par gode kop cafe latter gør nu, at tingene ser lidt bedre ud!!

    Overvejer en tur til DXB i næste uge, så det skal også lige tænkes igennem... jaja, Eferårsferie, come on...
     
    clager, Ulrik og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Uhhm, savner picanha og farofa!
     
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Alt for den rigtige pris.
    Jeg sidder faktisk og lurer på en tur fra BKK til Europa (nok FCO, men ARN, VIE, FRA, LHR, CDG også mulig), med Ethiopian - med 17 timer i Addis Abeba hver vej. 14000 OZ miles, og til en meget, meget attraktiv pris.
     
    Beaglen, jakobv84, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så er efterårsferien "over and out"! tilbage på pinden, havde faktisk overvejet en tur til Dubai i den her uge, men så opdagede jeg, at der var GITEX og så var alle i området der og det er ikke lige mig det show! så må blive i næste uge! Trænger også til lidt varme!

    Men fint at komme tilbage, godt med lidt PO'er fra kunder, så ok at være på ferie og se dem komme... så er Q4 da i gang!! Man skulle måske praktisere det oftere
     
    clager, Ulrik og tbh "Synes godt om dette"
  9. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Idag har jeg fri, sidder med venner under mangotræer ved poolen, og nyder en gang currasco.

    image.jpeg

    Hilsen en livsnyder i Brasilien.
     
    Beaglen, Rikke Haugen Olsen, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Altså, dag skinnede solen også - ihvertfald et par timer :)
     
    Peter Krogh Frausing og tbh "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    35 grader og høj sol i Oman i dag. Ikke tosset lige at få et afbræk fra det danske efterår!
     
    Beaglen, asf, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    gooooood morning monday... nå nej, så frisk er jeg heller ikke, blev lidt sent igår, var til vinsmagning samt efterfølgende mad, så ja, lidt træt i håret, eller det sparsomme hår en haver... - men hvad gør det, i dag står den på EK152 til DXB, så et par dage derned, møde kunder og arbejde!
     
    jefi99, Beaglen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Og vi er på. Flyver til ADD om et par timer. Mere nyt følger...
     
    THammer, Kristian, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,504
    Point:
    113
    Jamen, så fik jeg afbestilt otte (eller var det ni?) flyture og booket seks andre (BGO-AMS-IAH-MEX-JFK-AMS-BGO). Det blev desværre SkyTeam og nu skal jeg så finde ud af, om der skal krediteres til Delta som jeg flyver med, eller Alitalia, hvor jeg har statusmatchet guld. Det ser ud til, at jeg sagtens kan undvære lounger, fordi der er korte mellemlandinger.

    Turen kommer til at sikre mig IHG Spire og over 70.000 IHG-point - plus SkyTeam. Så har jeg indtil februar at sikre guld hos Club Carlson - mangler otte overnatninger og har foreløbig booket fem.
     
  15. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Sayonara fra Tokyo. Her står det ned i tykke stråler så jeg er omgivet af millioner af jakkesæt under paraplyerne. Heldigvis skulle det klare op i aften. Kan ellers rapportere at Halloween i Shibuya lørdag aften ikke lignede noget jeg tidligere har set nogen steder i verden. Japanerne elsker at klæde sig ud og for en kort stund glemme rollen man indtager i et ellers meget konservativt samfund.
     
    THammer, asf, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    En god morgen fra beijing. Super tur med CA912 i business, ungt og smilende staff vartede op, positivt overrasket. Sol og 18 grader her så dagen går med ude aktiviteter. God dag til alle
     
    THammer, Ulrik, jefi99 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    God eftermiddag fra Bangkok. Landede i går eftermiddags fra mit ET MR. Jetlag er ude af kroppen (tror jeg). Fint vejr kan rapporteres - bor dog på hotel uden pool :(
     
    clager, THammer, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Herlev, overskyet og 8/9 grader... - fået mail fra Nordea Fraud, samt 3 SMS fra NETS i nat, så mon ikke der er nogen der har nupset mit kort kode i UAE, for det er jo der jeg har brugt det sidst.. - forstår, at jeg har støttet en masse "charitable organizations" her i løbet af natten.. - men ellers står dagen på rejseafregninger samt tømme sin mailboks... og tænke på, at om 4 dage går det til US med @Henrik Olsen
     
    Peter Krogh Frausing, Beaglen, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    En lidt sløv start her til morgen efter min lange weekendi HK, jeg håber ikke at der nogen der har luret mine kort koder i HK som tilfældet med @Kristian . Ingen rejser i denne uge, men to endagsture i næste uge.
     
    isolCBflyer og Kristian "Synes godt om" dette.
  20. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    Godmorgen fra Warszawa, sidder i LOT Elite Lounge og venter på at boarde A3 861 tilbage til Athen om lidt. Flot solskinsvejr og kølig, sprød luft.

    Wifien har blokeret for SSH-adgang så kan uheldigvis ikke få arbejdet lidt ;)
     
    jefi99, alexanderln og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side