God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    haha, @Ulrik - den var god... - i ER nørder, når i læser SFO på den måde
     
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Totalt nørdet!
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg læste 100% SFO som SFO...
     
    *flyer, PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Få jer nogle børn... - jaja, men min fejl, skulle da have krevet skolefritidsordning i daglig tale kaldt: SFO..:cool:
     
    Beaglen, Rikke Haugen Olsen, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Har masser af børn, men med min fremskredne alder har jeg børn der ikke længere kan opbevares i SFO.
     
  6. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Godmorgen til alle. Årets sidste hele arbejdsuge er igang. Har sat mig i 'kontoret' på Panum Mærsk byggepladsen og som vanlig i disse dage startet dagen med et klik til IF-julekalenderen. Flot præmie også idag.! Et spørgsmål til julenissen; De sidste par dage får jeg at vide efter indtastning, at min email allerede er registreret...? Måske ikke problem? :)
     
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det er en lille fejl som teknisk afdeling står bag. Den daglige liste er ikke blevet "nulstillet" i weekenden, men bare rolig. Vi trækker lod blandt alle som har deltaget alligevel. Vi har log på alt, så no problemo ;)
    Beklager fejlen som forhåbentligt bliver rettet snart...
     
    Beaglen, clager, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Forsat god mandag her fra SK Scandinavian Lounge i CPH.
    Kan oplyse at det lille buffetbord nu er blevet udvidet til 2 borde. Det aflange bord der var lige ved siden af, er nu omdannet til buffetbord også. Udvalget er dog det samme! I dag er det kylling. Loungen her trænger til en opgradering efter at de to i henholdvis ARN og OSL er blevet moderniseret.

    Jeg er på vej til OSL og flyver i morgen videre med BA til SFO via LHR og ORD. En tur jeg har set frem til siden august :) tak til @Kristian
     
    PENSIONISTEN, Flemming Poulsen, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @THammer - ja, det var sørme en god bookingdag der i august... - nu må det snart være tid til en "bummert" igen.. - god tur!!

    Ser frem til lidt info til øltråd, vintråd, cocktailtråd og hvad vi spiser i luften...
     
    THammer og clager "Synes godt om" dette.
  10. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Enig i at CPH loungen trænger til en opgradering - den er noget slidt i forhold til OSL og ARN - det samme gælder udvalget. Buffet var også udvidet da vi var der forrige lørdag, men også der var indholdet det samme. Fadene var bare lidt større, så det så ud af mere og personalet ikke skulle fylde op så ofte.

    De sidste gange jeg har været i Guldloungen, så har der også været fatal mangel på siddepladser - og at bruge det store bord til buffet hjælper ikke på det problem.
     
    THammer og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men en stille uge på kontoret, måske - måske ikke (nogle af mine kunder er jo steder der ikke holder jul..), der var ihvertfald ingen på vejene i morges, så det gik hurtigt og tankede endda op til en meget lav pris, det er da helt dejligt, at man kan tanke bilen op og man bliver ikke rislet en formue...
     
    isolCBflyer, Ulrik, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg fløj til Bruxelles i går, vi blev ca. 1 time og 20 minutter forsinket grundet 'late technical clearance'. Det eneste jeg fik ud af at overhøre samtale mellem en standby pilot og crew var at der var nogle tests der fejlede, så de skulle køres igen og nogle systemer skulel genstartes.

    Anyway - jeg blev under flyvningen lidt forundret over at SAS appen nu viste min næste flyvning som værende CPH-CDG d. 31/12, da jeg helst skulle hjem til jul. Jeg gik i gennem mine bookinger og undrede mig over ikke at kunne finde den, ind til jeg kom ned til hvad der var d. 23/2... Først der gik det op for mig at det ikke var en bug i app'en og at jeg nok havde fået bestilt den forkerte dato... Følte mig lidt dum resten af turen.

    Da vi kom på land og jeg endeligt fik internettet til at virke så jeg at der til alt held stadig var ungdomsbilletter hjem, men til 773 kr så skaden var begrænset. Det kunne have været meget værre, men lidt ærgerlige penge at skulle af med. Her til morgen tjekkede jeg kayak og så at jeg faktisk kunne have fløjet med SN til 300 kr, hvilket ellers er yderst rimeligt og det var jeg bestemt klar til da det kun var 30 min senere end min oprindeligt planlagte afgang og et *A flyselskab jeg ikke har prøvet. Jeg ringede til SAS for at høre om der var noget at gøre med den billet jeg havde d. 23/2, og den kunne ændres til 350 kr. Det plejede at være 300 kr + fare difference, hvilket ville have svaret til ~630 kr, så det var jo en god pris i forhold. Da jeg skulle rejse med påhæng (på separat billet, den rigtige dag) endte jeg alligevel med SAS billetten, da jeg så også kan få de 500 point jeg mangler til Miles & More.

    God mandag fra Bruxelles!
     
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tilbage på kontoret og stille dag... trafikken gled som en drøm. Mere af det tak. Måske der bliver tid til noget året der gik IF posts i eftermiddag...!
     
    Ulrik, Kristian og clager "Synes godt om dette"
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Mandagen gik ikke som planlagt eller ønsket - slet ikke faktisk...

    I den mere uskyldige del, så blev jeg lidt overrasket over at der var så mange på kontoret i dag. Havde håbet på mere fred og ro - det må komme de næste par dage eller mellem julen og nytåret.... skal bruge et par dage til at få lukket 2015 i god stil :)

    Den mere "skyldige" del er så at Fruen blev sagt op fra arbejdet i dag.... det er ikke så meget at hun blev sagt op - mere at det er slutningen af december hvor gaver etc. er købt og brugt - så er det bare ikke fedt at få den besked serveret :-( Heldigvis er der 6 måneders opsigelse, men hun skal arbejde i samtlige måneder eller indtil hun finder noget andet - som jeg håber på....

    Reklame: Så hvis nogen kender nogen der liiiige står og mangler en kontorassistent så hører jeg gerne om det :)

    Nå - men nu skal julen fejres og "dette glemmes" indtil den 4. januar....
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    @Henrik Olsen Håber at I trods alt får en god jul og ønsker det bedste - også på jobfronten i '16.
     
    THammer, Kristian og tbh "Synes godt om dette"
  16. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det er sgu træls @Henrik Olsen Håber der dukker noget til Fru O i det nye år.
    Vi var lige gennem en fyringsrunde i november. Ca 200 der blev sagt op, hvoraf ca. 30 i min afdeling. Det var sgu ikke sjovt at gå og vente på. Jeg var heldigvis en af dem der fik lov til at blive.
     
    RasmusH, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"
  17. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Jeg har været væk et stykke tid.
    1) Jeg har fået nyt job. Jeg er skiftet fra Mærsk til et nyt bredbåndsfirma det hedder Hiper. Jeg er startet op efter barsel og har travlt for første gang i et år. :)
    2) Jeg er så indebrændt og bitter over, at jeg ikke nåede Azorerne jeg er fuldstændig grøn af misundelse og tæske ærgerlig over det. :mad:

    @Henrik Olsen øv. Det gør altid ondt med en opsigelse. :(
     
    AMJ, Kristian, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Takker - vi kæmper og satser på at "opsvinget" giver noget i Q1/Q2 :)
    Ja - det er ikke sjovt - heldigvis med lidt lang opsigelse, så det kan hjælpe.

    Tillykke med det nye arbejde - lyder spændende med Hiper (kiggede lige på hjemmesiden).
     
    Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Spændende. Jeg sidder selv og venter på yousee kommer og graver kabel ind her til formiddag... med bagtanke på at have deres mindste pakke med TV og så internet i de næste 6mdr og derefter skifte til Hiper og kun få internet til forhåbentligt en meget skarp pris.

    Øv. Usikkerheden er ikke sjov, men 6mdr er lang tid til at søge efter nyt job og jeg vil nu sige (baseret på min erfaring som leder) at er der jobs derude for tiden!
     
    Senest redigeret: 22/12/15
  20. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    :) Det er præcis det der er tanken. Mange inklusiv mig selv gider ikke rigtig tv-pakkerne. pr 1/4 kan man have kabel internet uden tvpakken fra Yousee.
     

Del denne side