Sådan er det, når det ikke regner Men Danmarksplassen er et stykke fra mig, så jeg har ingen problemer.
Så er jeg hjemme i Bergen igen. Denne her annonce dukkede op i mit Facebook-feed fra for fire år siden. Synes stadig den er sjov. Kan du se fejlen?
Sidder i BKK, på vej til SGN med 9W. Det koldeste vejr, jeg nogensinde har oplevet i Thailand. Det var 17 grader her til formiddag, og havde angiveligt været nede på 14 i nat. Nå, men svær var min skuffelse, da jeg på trods af EY Gold fik at vide ved check-in, at jeg ikke havde loungeadgang. Grunden var åbenbart, at det i en fodnote fremgår, at det kun er EY's egne lounges, hvilket i praksis betyder Indien, BRU og LHR.
God mandag. 1 / 2 eksamener nu overstået. 12 i Computational Chemistry - så burde have potentiale til at blive god til ITA, men det blir ikke foreløbig Og så koster Graastenen kun 15 kr i Rema denne uge :-D
God mandag fra BKK hvor jeg bliver i kulden (pt +18gr) mens @jefi99 er taget videre til varmere himmelstrøg. Mærkeligt nok har gadeboderne her endnu ikke fundet dynejakkerne frem til de potentielle kunder i denne by hvor det normalt er paraplysælgere der har kronede dage når himlen åbner sig
Hej fra Bergen, hvor jeg har travlt med at afbestille og bestille pga. job. Blandt andet ville jeg afbestille en bonusrejse med Delta fra Chicago til New York. Den stod mig i 10.000 point plus 5,60 dollars i skatter. De vil have 150 dollar for at sætte pointene tilbage på min konto. Men jeg skal nok få de 5,60 dollar retur. Tror jeg takker nej
God mandag Skal en dagstur til Berlin på en NoN for at opfylde min Challenge. Berlin er en dejlig by og nem at komme til fra TXL, så skal bare med X9eren og så må jeg se hvad dagen bringer.. Heldigvis først afgang kl 11
God morgen og velkommen til første mandag i februar 2016 Denne uge er hårdt arbejde på kontoret og planlægning. Er sikker på en tur til Johannesburg kommer tættere på at blive en realitet - ikke dårligt - men lad os se Næste uge er det en tur via Stockholm til Bruxelles for at tjene 30.000 point - ikke dårlig konvertering og så runder EB kontoen 300.000 point som snart skal konverteres til et par First billetter. Skal lige sikre dato og routing.
God mandag fra Cape Town. Ja, vær ikke nervøse det er ikke ET business dealen fra BRU der er blevet genoplivet men LX eco dealen fra april der nu kører (dkk 2200 t/r all incl PRG-ZRH-JNB-CPT) så jeg takker mange gange dem der fandt denne deal frem. Ser nu frem til at nyde solen her i det sydlige Afrika I skal nok høre et par pip herfra
Tillader mig at poste god mandag endnu engang da jeg nu er blevet den stolte ejer af sådan en her! Sådan går det når der er et sale i LHs Worldshop... Og så man lige 539 Miles and Pesos oveni
Lækkert! Er misundelig for min retro-Lufthansa-stofkuffert kan snart ikke mere. Hjulene er så nedslidt, at de larmer ad helvede til, og lynlåsene strejker efterhånden.
Så tag på Challenge-run til Tyskland havde først tænkt mig at lade være, men så var denne model sat 110 € ned da LH mærket sidder i venstre side, hvor det normalt er i højre. Alt andet er dog det samme.. Og så var WorldShopen allerede billigere end KaDeWe og andet i byen - og 1500-2000 kr billigere end i DK medmindre man har medarbejder/foreningsfordele
Svar nu lige på spørgsmålet, hr.! Hvad har du givet for den? Den kryptisk sætning "Og så man lige 539 Miles and Pesos oveni" giver jo ikke megen mening.
Elendig mandag herfra. Glemte min bærbare ombord på OS304 og ingen anelse om jeg ser den igen. Meget ubelejligt at være afsted uden den...