God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    spændende @Rikke Haugen Olsen - til lykke... - men tastede min adresse ind, den kendte så Hiper ikke :( - så jeg kan ikke købe! Men ok, har yousee og det er vist samme båndbredde her per 1.1.2016 vil de skrue op for det!
     
  2. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    @Kristian for at være helt ærligt. Det irriterer mig en del det med adressen. Den burde finde alle adresser. Jeg skriver dig lige en pm. (jeg er ikke ude på at sælge dig noget. Jeg vil bare gerne finde ud af hvorfor det ikke virker ;) )
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  3. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    362
    Point:
    63
    Jeg har skrevet mig op til at få 1000/1000.

    Det skulle kunne leveres om nogle få uger skriver de, så nu må vi se :)
     
    Daniel K, Rikke Haugen Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  4. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    haha. Det var altså ikke ment som en salgskanal. Men velkommen til ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jaja, det er godt med dig @Rikke Haugen Olsen - måske du giver IF opstartsrabatter? :D:D
     
    jakobv84 og clager "Synes godt om" dette.
  6. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Den tager vi på pm. Lige nu er jeg bare bange for at jeg bliver blokeret for evigt af admin. Jeg ved udemærket hvor irriterende det er, når et ellers fredeligt forum bliver inficeret af salg. Så jeg holder lav profil ;)
     
    Kristian og clager "Synes godt om" dette.
  7. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    362
    Point:
    63
    HØRT! :cool:
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg tager også gerne imod IF rabat... derudover tror jeg godt jeres SEO/SEM kunne bruge en hjælpende hånd til at I får lidt mere kærlighed fra google
     
    *flyer, Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  9. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det lyder spændende med IF rabat ;) har faktisk været mindre tilfreds med DSL-forbindelsen herhjemme i længere tid, og har kigget på at skifte til Kviknet i det nye år (fiber er uheldigvis ikke en mulighed). Men Hiper ser ikke spor dumt ud, både hastighed- og prismæssigt! Det skal der vist følges op på efter nytår :)
     
  10. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Hehe. Den får et nøk op i de kommende uger. Vi starter stille ud, så vi kan teste uden at blive lagt ned af kunder.
     
    Daniel K "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    En ny mandag er kommet og den sidste i 2015.

    Sidder på kontoret og der er godt nok roligt i dag. Det var tanken at de her 3 dage før årets sidste dag skulle bruges på at få ryddet godt op på arbejdet og komme i bund med den to do liste, som der altid er punkter på :)

    Valgte at søge om Alitalia Freccia Alata Plus i dag, da fruen og jeg skal til Houston i marts måned og lige nu er SkyTeam bare de billigste. Så for at have lidt "ekstra og godt" på rejsen blev der søgt om dette. Så må vi se om ikke det giver status til 03/17 og hvordan jeg lige får planlagt at bruge de opgraderings vouchers der følger med :)

    Forsat god mandag derude :)
     
    Beaglen, Kristian, Nicki Lolk Sørensen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Startede dagen langsomt - deltog i bytte helvedet i går og løb en lang tur bagefter. Fik en Flat White på Baresso og trillede ned på kontoret. Som venter sker der ikke en sk.d, men har fået ryddet op og bestilt hoteller til min "store" tur til´Kina, NZ og Australien slut januar.
     
    Beaglen, Kristian, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    Ryger du snart i Luksusfælden med det forbrug? :D
     
    isolCBflyer, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg er sådan en linselus, så jeg gør alt for at komme i fjernsynet :)
     
    clager og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Der må da være nogle af jer der er Baresso Gold med den $-spend I yder ;)
     
    mhsalv, Peter F., Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Første arbejdsdag i det nye år, høj sol, sk*** koldt og masser af mails.. skruede lidt op for varmen på kontoret her til morgen.. Nå, men her espresso, mange... - mange mails og lidt PO'ere der er kommet ind over de sidste par dage.. - altid en god start på ugen/året...

    Tidligt oppe, duppe duppe dup.. en lille dreng der var lidt småsyg og hostede i sengen fra 03:30.. - så synes ikke det er den perfekte start på arbejdsdagen.. - nå, men man kan ikke vinde hver gang og i Børnehaven kom han... - så masser af se til og skal til, at planlægge 2016 rejseåret...
     
    Beaglen, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  17. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Kombinationen af første arbejdsdag efter ferie, mandag og hele familien med influenza eller forkølelse er ikke nogen vinder.

    Skulle have installeret fiber idag og blev hjemme fra kontoret samt fik ombooket lidt møder for at kunne være hjemme. Men som altid med håndværkere og installatører, så kan man ikke regne med hvad de lover. Lidt i 11 bankende det på døren med beskeden om at det ikke blev til noget idag og at de ikke vidste hvornår de kom igen. Flot at spilde en dag hjemme på sådan en gang amatører...

    Så nu vides det ikke hvornår vi kan lege med 1000/1000Mbit internet herhjemme...

    Tror jeg går i seng igen....
     
    asf, Kristian, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Det ser lovende ud, især i betragtning at Telia har skruet gevaldigt op for priserne på deres Internet TV løsning, skal bare have overbevist konen om at vi kan klare os med Chromecast og Telmoreplay.
     
    Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  19. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    God mandag fra Bergen. Var ude at gå en lang tur i går, så jeg er øm i hele kroppen. Turen skulle foregå fra Fløibanen til Ulriksbanen, som begge er en form for transport fra by til bjerg. Men da jeg havde gået 18 kilometer og skulle tage Ulriksbanen ned til byen, var den lukket. Det havde de bare 'glemt' at fortælle på hjemmesiden. Så jeg måtte gå ned af en radbrækkende sti med is-klædte sten. Jeg sendte en sur mail til dem i aftes, og de har nu kvitteret med en fribillet, men det ændrer ikke på, at jeg godt kunne have undværet den sidste del af turen.

    Ellers står den på New York på torsdag med tilhørende besøg hos WTC One og Museum of Natural History.

    Jeg håber BA husker at lukke døren i modsætning til: http://edition.cnn.com/2016/01/04/aviation/south-korea-plane-open-door/index.html?sr=cnnifb
     
    mhsalv, Beaglen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113

Del denne side