God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

1. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    "Synes godt om" modtaget:
    5,820
    Point:
    113
    beklager. 539 € - man får 1 Miles&More per € i WorldShop, derfor min reference

2. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    Sådan! :) Var ikke sikker på, om du havde betalt med point...

539 euro havde jeg også gerne givet.

alexanderln "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Jeg mistede min telefon i går, i BKK lufthavn. Der var megalang kø til immigration, så jeg valgte at grave en "Premium Lane" voucher frem. De lå dog i bunden af min taske, så jeg måtte tage en masse ting ud. Formoder at den "blev væk" i den manøvre. Men jeg kunne tracke den til stadig at være i lufthavnen sent i går aftes, så tager ud til deres "lost&found" nu. Kryds fingre!

Beaglen, Ulrik, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    UPDATE:
    Efter en interessant eftermiddag i Suvarnabhumi lufthavn (BKK) har jeg stadig ingen telefon. Ekstremt venligt tourist police - som set på tv. De ringede til lost&found, men der var ikke dukket en telefon op. De fik dog min emailadresse, og lovede at kontakte mig hvis den blev fundet.
    Jeg gik så ned på politistationen, for at få en rapport. Men også fordi at jeg dagen før havde fået at vide at jeg kunne komme og kigge på CCTV. Og det tænkte jeg kunne være spændende, om ikke andet for underholdningens skyld.
    Først blev sagen ført til protokols. Det sker i en bog, og udfyldt med kuglepen. Jeg fik efterfølgende en kopi, hvor i øvrigt også den forrige rapport fremgår, men da alt er på thai, aner jeg ikke hvad det handler om.
    Efter lidt ventetid blev jeg, og nogle andre, der også skulle se på cctv-optagelser, fulgt af en politisektretær over til AOT-hovedkontoret (AOT = Airports of Thailand), der ligger ca 200 meter fra terminalen. Det var interessant nok, og vi fandt også mig stå og rode i min taske lige før immigration, men det var i hvert fald ikke der jeg mistede telefonen.
    Så jeg måtte forlade lufthavnen uden telefon, hvilket også var det jeg havde regnet med. Men en oplevelse rigere. Og jeg skulle alligevel snart have en ny mobil.

Senest redigeret: 2/2/16
    THammer, Beaglen, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    mandag på kontoret - og et kig på insideflyer, der byder mig velkommen med dette banner :cool:

funfunfun.jpg

jefi99, asf, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Baadsgaard du ser sku også lidt klejn ud, så bare med, at komme igang...:p:p

Mandag og nu med ny PC/Tablet/Laptop.. - er meget overrasket over hvordan den faktisk spiller og jeg er stort set oppe at køre, skal lige have mappet nogle drev og sager, så kører det.. - Mi$ kan godt lave noget ordenligt.. - så ros til mit nye legetøj M$ Surface Pro 4.. - troede aldrig jeg skulle sige det om et M$ produkt...

Men ellers står den på forberedelse på Managment World i Barcelona og der bliver ikke afskibet noget fra nogen, så stille.. for der er kinesisk nytår.. "Year of the Monkey", som anses for endnu et heldigt år

Beaglen, PENSIONISTEN, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    @Kristian: "Year of the Monkey" - puh bare det ikke betyder et helt år udelukkende på monkey-class!!!!??:p:D

Beaglen, Ali Taran, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Mandag og hele fredagens ugeplan er ødelagt. Nu er der en huhajvildedyr tur til Stuttgart onsdag og torsdag. Så med en tur til Bruxelles i morgen og afrejse til en uges konference i Vegas fredag - ja så er jeg ikke blevet den mest populære ved fruen og MiniO vil helt sikkert også "straffe" mig efterfølgende....

Rundede også 95000 EB point i weekenden og så er resten frem til slut april blot en bonus. Runder også 1500 Tier Points i på lørdag på turen til Vegas. Så dermed er status sikkert til 2017 og en uge med ret så mange "miles in the seat" og vel at mærke mange af dem i økonomi. Kun domestic USA er i First på lørdag :)

God mandag fra ham der ikke lige fik lov til at følge sin planlagte ugeplan :)

Sådan ser de næste par uger ud :)

upload_2016-2-15_14-54-27.png

upload_2016-2-15_14-54-44.png

I just loooove to fly :)

Frequie, RasmusH, tbh og 9 andre "Synes godt om" dette.
  9. Beaglen

Beaglen VIP medlem

Beskeder:
    544
    1,890
    Point:
    93
    Rigtig god rejse til alle stederne og husk nu at købe gaver til både fruen og MiniO. Så går det nok alt sammen, skal du se. Og jeg tager gerne imod, hvis du gerne vil af med nogle af rejserne ;)

Kristian "Synes godt om" dette.
  10. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    @Henrik Olsen STR er altid helt latterlig dyr pga SAS monopol på ruten - noget skal de jo tjene penge på. Min mor var også lige dernede med job i Go, bookingklasse E. Prisen derefter!!
    Så prøv at se om du kan tage 3 smoothies for at give lidt igen ;)

Kristian og Ulrik "Synes godt om" dette.
  11. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Ja det man sgu da håbe på, ellers ville det være sur r*v

Henrik Olsen, clager, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Jeg kan afslører at prisen for CPH-STR-CPH i Go på udturen og Plus på hjemturen rundede de 8K..... Så kan man lære at planlægge hvad jeg skal lave og ikke huhejvildedyr planlægge :)

Beaglen "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Ja jeg gav over 10k for CPH-FRA-CPH så kender godt konsekvensen af sidste øjebliks beslutninger...

14. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    873
    2,702
    Point:
    93
    Flyver en del CPH - HAJ - CPH, men når der er messer i Hannover (hvilket er ret tit), bliver priserne skruet i vejret.

Så senere i dag flyver jeg CPH - TXL - CPH, kører første klasse med Deutsche Bahn T/R og har en hotelovernatning. Sparer stadig et par hundrede euro.

Beaglen, tbh, *flyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. *flyer

*flyer Sjeff

Beskeder:
    245
    631
    Point:
    93
    Hvor meget er din tid værd? ;)

RasmusH og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  16. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    873
    2,702
    Point:
    93
    Intet, hvis du spørger vores indkøbs/rejseafdeling... Jeg er dog lidt medgørlig, når der nu er en SAS Challenge :)

17. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hvad sker der lige for trafikken i Hovedstaden idag? - har alle glemt hvordan man kører her efter vinterferien? - Nå, men tog længere tid at komme på arbejde, mange biler på vejene..

Efter en weekend med brug af boremaskine, Vaterpas og den store pung fremme, så skal det da selvfølgelig være en kort arbejdsdag.. - tager en tur til Barcelona..- verdens største Telemesse, Management World. - og ja, vejret bliver helt godt!

Udklip.PNG

Og ja, der hersker "franske tilstande", selvfølgelig har Metro, bus og andre arbejdere følt, at den bedste måde man kan strejke på er da at gøre det de næste 3 dage, tilfældigt udvalg? - næppe..

Kort dag, skal hjem og pakke og flyver Norwegian i aften 18:45...

Have en god dag derude i solskinsvejret..

PENSIONISTEN, Beaglen, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. Sophus

Sophus Medlem

Beskeder:
    35
    62
    Point:
    18
    Vågnede op på Best Western Louvre (Paris), små værelser, fin morgenmad. Tænker at tage tidligt i loungen i CDG, SAS eller Star Alliance er spørgsmålet?

tbh og Ulrik "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    CDG er en "satellit", så der hvor SAS flyet afgår er efter sikkerhedscheck i satellitten og der er kun SAS Lounge, hvis du skal "lounge hoppe" skal du huske du skal have security check til hver lounge... - og den er helt fin den SAS har, lys og ok internet og udbud...

PENSIONISTEN, Sophus, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Sidder i CPH, her sker ikke meget i dag.. - faktisk sker der heller ikke meget på IF idag, måske jeg bare har for meget tid ;-)

asf, PENSIONISTEN, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side