God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Præcis, det tog hotel i Kowloon tog jeg.. Ok let, tog til Kowloon station, op et par etager, tage en bus 215X og så stå af, gå 50-80 meter fremad.. Nå, men ikke set værelset, men virker til, at der er en rund til, at det er billigt.. Anyway, sove, internet og ok tæt på det jeg skal.. Samt 600 EuroBonus point for en nat.. Godt jeg ikke tog det torsdag til fredag.. Bliver lufthavnshotel, Regal...

Edit, fik et rum her 10:15.. Ok endda, hjørnerum og stort efter HK standard synes jeg.. Koster jo også kun lige omkring 400kr Per nat..

PS, noget skidt hvis du er syg pga luftforurening, så er du bestemt i den forkerte del af verden

Senest redigeret: 25/4/16
    clager, PENSIONISTEN, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Jeg må indrømme at hvis jeg rammer hotellet om morgenen og har planer om at sove inden kontor/kunder/poolen så booker jeg værelse fra dagen før istedet for at satse på tidlig checkin og at hotellet har plads... Gør I andre ikke det?

godmorgen i øvrigt. På vej til CPH for at fange OS308 hertil morgen

Beaglen, PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om dette"
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Jeg udnytter min status og det virker for det meste.. dog gør jeg det med fly der lander om natten, altså køber et hotelrum fra dagen før.. senere på ugen i HCMC har jeg købt hotelværelse tirsdag og jeg lander onsdag 01...

Beaglen og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,568
    13,149
    Point:
    113

De få gang, det har været aktuelt for mig har jeg altid brugt denne strategi (på hoteller, hvor jeg har status):
    Når jeg booker værelse, undersøger jeg altid først, om jeg kan få 9 værelser fra dagen før jeg ankommer (blot for en enkelt nat). Dette kan give en indikation af, om der er mange ledige værelser (i givet fald, kan der være en god chance for, at jeg kan få værelset tidligere). Og så tjekker jeg altid igen, lige før jeg rejser.

Men hvis jeg vil være 120% sikker på at have værelset ved meget tidlig ankomst, booker jeg da også værelset fra dagen før ankomst + lægger en besked om "late arrival", så de ikke giver værelset til andre gæster.

Beaglen, Nicki Lolk Sørensen, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Godmorgen fra Skåne

Venter på at SAS åbner for den nye upgrade auktion i dag. 50 timer til afrejse og buddet skal afgives 48 timer før.

Men SAS har åbenbart ikke travlt (eller er bare som normalt - når der er tale om IT ting - forsinket eller har ikke styr på det).

Ser ud til at jeg havner i det sorte upgrade hul og ikke får mulighed for at bruge auktion og heller ikke OT som kun hælder for afrejser til imorgen.

Men to timer endnu er der stadig en teoretisk chance - selvom det nok er ganske naivt at håbe på når SAS IT er involveret...

Har forsøgt chatten for at få besked om hvornår den åbner, men de gider åbenbart ikke engang at svare. Gav op efter 30 min.

Skærmbillede 2016-04-25 kl. 08.31.49.png

God dag til alle

CHA211, Beaglen, alexanderln og 9 andre "Synes godt om" dette.
  6. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    God mandag
    2016-04-25 13.50.39.jpg
    Fik endelig min baggage :) finder det lidt komisk at "Priority", "Premier Access" og "VIP" alligvel ikke er nok til at få UA til at putte den på flyveren.. men nå er den trods alt hjemme med en masse amerikanske godter! Bla. "Liquid Smoke", da jeg vil prøve at lave facon (vegansk bacon; undskyld jeg banner) her i weekenden ;)

Rikke Haugen Olsen, Beaglen, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    *sigh*

CHA211, alexanderln og Kristian "Synes godt om dette"
  8. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Der er ikke noget som sådan galt med Liquid Smoke selvom det er jo er lidt at lave mad med snydekoder... men at bruge det på sådan et formål som du har i tankerne har jeg slet ikke ordforrådet til at adressere!

*flyer, Flemming Poulsen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Så småt ved at være klar til LAX-ARN. Kan se at bjornpilot sidder ved rattet på vej herover på SK939.
    Har søgt forhåndsopgradering for points for længe siden - fik afslag på turen herover, men har ikke hørt noget fra SAS om hjemturen. Må se om der kan fikses noget i gaten

jefi99, Beaglen, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Rikke Haugen Olsen

Rikke Haugen Olsen VIP medlem

Beskeder:
    309
    705
    Point:
    93
    Smukt! Det smager jo vidunderligt. :)

alexanderln "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Så blev det maj :) - må være officielt forår nu! Dejligt vejr, i hovedstaden, men mange biler, troede nogen skulle holde lidt kort arbejdsuge..

Dagen bliver stille, rejseafregninger og mange lande holder jo fri i dag, da 1. maj var en søndag, så det... - alt vel og skal overveje min Indienstur, hvordan derned, hjem og igennem landet.. - så skal en tur på ambassaden og udfylde en visaansøgning...

Ulrik, clager og SimonFraLolland "Synes godt om dette"
  12. SimonFraLolland

SimonFraLolland Udkants VIP

Beskeder:
    247
    1,172
    Point:
    93
    Godmorgen fra en bænk på en togstation på Lolland, dansk skiftlig afgangsprøve i dag, første af 8 prøver, og så senere på arbejde. Vejeret er godt og prøven er over 13:30, så det skal nok blive en god dag. Tror faktisk det her bliver en god mandag, hvis det altså findes.

Ulrik, Frequie og Kristian "Synes godt om dette"
  13. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Så blev det mandag, efter en weekend på farten og med fart på i mere end en forstand.

Har nået at flyve knap 500 km. frem og tilbage til det jyske, køre frem og tilbage gennem det halve af Jylland (ca. 400 km.), været til 2 jobsamtaler og så deltaget i familiefødselsdag og middag i byen indimellem.

Må man godt føle sig en lille smule slidt nu? :)

Henrik Olsen, tbh, alexanderln og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,568
    13,149
    Point:
    113
    Held og lykke

obs "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Mandagen var travl på kontoret, men her itl aften skulle jeg for første gang i meeeeget lang tid med toget fra Hovedstaden til det jyske - nærmere betegnet Vejle. Målet var Billund og efterfølgende en tur til London i morgen med det første British Airways fly til London Heathrow. Det bliver nogle spændende dage i London og håber på godt vejr :)

upload_2016-5-2_21-23-55.png

Må sige at jeg er ganske positiv over at rejse på en Orange billet til 190,- og få sæde og bord til at arbejde. En skam der ikke optjenes EuroBonuspoint eller Avios på at køre med DSB :)

Mere fra mig i morgen, hvor der også er en kort artikel om ruteåbningen - senere vil jeg poste billeder derfra :)

Peter F., Ulrik, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Pool eller arbejde? Pool eller arbejde? Pool eller arbejde?

Hmm, svær afgørelse den her mandag morgen... - nå, men må nok blive arbejde, er jo ikke herude for at bade.. - men det kunne nu være fint nok! Kundemøde efter frokost, så man kunne nu godt gøre alvor af en tur i poolen... ;-)

Forstår vejret er også godt i Danmark, så den kan jeg ikke bruge..

clager, isolCBflyer og Ulrik "Synes godt om dette"
  17. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    A__D45F.jpg CPH her kl 11... WHAT THE FUCK! Åbenbart ombygning i security men nærmer os jo amerikanske tilstande

isolCBflyer, Ulrik, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Og CPH var meget stolte over deres 100K passagerer på een dag, hmm, tror ikke alle synes det var en fed oplevelse og det bliver jo hverdag til sommer, men der er mange, hvad siger uret mht ventetiden @jakobv84

19. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Uret tæller jo først fra man scanner BP... Men tager vel 30min da køen efter scanneren er kortere end normalt pga ombygningen. Så altså så er det ik værre men det gir bare en masse kaos og jittery passagerer

20. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    CPH-appen siger 13 minutter nu, men jeg ser det ikke særligt sandsynligt at den kø er afviklet på 20 minutter?
    Skal du bed BA (eller andet ikke *A?), for ellers kan du virkelig være glad for dit EBG nu...

Del denne side