God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    God mandag fra Bangkok, hvor vi lider med 30 grader i skyggen. Søndagen var hård at komme igennem, efter Somersby-lanceringsfest på ambassaden i lørdags og med følgende afterparty ude i byen.
     
    THammer, PENSIONISTEN, Beaglen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God mandag fra BA First Gaaåållries lounge, eg Benedict samt lidt bobler..

    image.jpeg
     
    Nicki Lolk Sørensen, alexanderln, Beaglen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God mandag. Sidder og planlægger næste weekends tur til London/Oxford. 1 nat på MayFair og så 2 nætter på luftmadras hos venner - er vild med kontrasten!
    Lykkedes at få en billig togbillet fra Paddington til Oxford.. men så skal "The Airline" have 23 pund for at køre mig til Heathrow.. :( :( !
     
    PENSIONISTEN, jefi99, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Safety first, det er vel mantraet på denne mandag morgen... - besluttet i løbet af weekenden, at Paris er sku nok ikke det mest optimale sted, at være i disse dage. Så alle mine aftale i næste uge har jeg kancelleret og så må man jo se, at mødes med folk på andre tidspunkter. Men synes ikke, at et ret stort Event med tusineder af mennesker er stedet at være og tæt på Paris. Så lige pludseligt har man fået foræret 4 dage, vildt, lang tid siden jeg har fået det..

    Så Tirsdag er snuppet af en kammerat til, at spise god mad og fodboldkamp... Onsdag skal jeg være håndværker derhjemme og torsdag skal jeg varme op til Hong Kong.. - men så synes min chef, at når folk alligevel er i Europa om vi ikke skal møde dem i sikre lufthavne og om jeg ikke skulle sætte møder op, hmm, så lad os se om noget kan lykkes der..

    Min Optiontown er ellers gået igennem.. dvs. både ud og hjem, så jeg burde kunne ændre flyvedatoen på Plus eller hvad? - nå, må jeg spørge om i OptionTown gruppen.. - god mandag
     
    jefi99, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Min weekend gik med at pille klinkegulve op i mit nye hus. Kan godt mærke det i kroppen i dag. Skulle nok have haft nogle ting til knæene. Oh well. Jeg er stille på rejsefronten af samme grund... der skal koordineres håndværkere så de kan suge de sidste smule penge ud af mig.

    For dem der har penge har AA miles udsalg og hvis nu man tænker at fruen og en selv skal på luksustur så er det ikke et dårligt bud. F.eks. kan man flyve til Maldiverne med Etihad First Apartment (CPH-LHR-AUH-MLE) og retur for 160.000 miles og du kan erhveve dem for $2,950 ~ 20.000 kr. Altså 10.000 per person RT for at flyve med A380 First Apartment LHR-AUH og så business videre til et andet sted i mellemøsten/indien. Jeg har massere af AA miles så køber ikke selv, men et pænt tilbud synes jeg. EY award availability er som regel ganske god. https://buymiles.aa.com/en/buygift?c=SOLO_EML_EN,US_BUY
     
    jefi99, Peter Krogh Frausing, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Jamen, god mandag fra Mexico By. Jeg sidder i lufthavnen og venter - kun syv timer til flyet går. Mit ophold blev pludselig afbrudt, da jeg fik stress. Et projekt, der tog lidt for hårdt på mig, så jeg endte med en gang hyperventilering på hotelværelset.

    Heldigvis var chefen forstående, så der nu er kommet en afløser og jeg er på vej hjem. Jeg har det fint nu, efter at være sluppet for projektet, så jeg er ikke så nervøs for mig selv. Og det skal blive rigtig godt at komme til Bergen - jeg hører, der er sne!

    Turen går først med Volaris til Fort Lauderdale, hvor jeg skal hygge mig i otte timer. Derefter til London med Norwegian på et midtersæde (ØV!), og her venter jeg så i ti-elleve timer, før jeg kan tage til Bergen. Der skal udnyttes noget internet undervejs!
     
    PENSIONISTEN, asf, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God bedring
     
    PENSIONISTEN og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    God bedring. Ved at boarde SK2551 til AMS hvor de næste dage skal foregå. Mit projekt skal inspiceres og det blir ikke kønt. Går fremad med huset men er bekymret for min VVS'er. Håber jeg kan få det ordnet dernede fra og han holder op med at være en moron
     
    PENSIONISTEN, clager, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God bedring, stress er ikke noget man spøger med, så godt du kan få lidt hjælp af en forstående chef.. - kan da godt regne ud, du er ikke hjemme før om mange mange timer... - lidt af en tur du skal på
     
    PENSIONISTEN, clager og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Alle håndv**** er det, velkommen du kære funktionær, du skal strippes af en håndvæ****.. - men ja, det er en jungle og min erfaring er, skift dem ud, hvis det ikke er ok, bliver aldrig bedre...
     
    isolCBflyer, PENSIONISTEN og clager "Synes godt om dette"
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå ja, hvad skal jeg i dag? Arbejde, sidste dag i måneden, lige se at hive nogle PO'er hjem! Plejer, at være motiveret til det, ihvertfald..

    På det private, har vi i Andelsforeningen haft en alt for dyr Administrator og det har vi så også fået gjort noget ved, en halvering, det kommer til at lune i 2016...
     
    PENSIONISTEN, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Er i gang med at skifte ham ud men er lidt tidspresset. @Ulrik du er jo lokal i mit nye område -- nogen VVSer du kan anbefale?
     
    PENSIONISTEN og Kristian "Synes godt om" dette.
  13. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Et lille indpark fra endnu en i "reservatet"i det nordlige. Jeg har brugt Thrane VVS i Virum som arbejder overalt i det grønne område. Ring til Stig som er chefen.
     
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    OK ham prøver jeg hvis min nye ikke kan hjælpe...!
     
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Vi har aldrig rigtig haft brug for en vvs', sidste gang var for nyligt og det var en svindler vi fandt på nettet der skrev at han kørte i Holte. Det viste sig at at kom fra Nk. Sj og ville have kørsel helt derfra, vi nægtede at betale - det er ikke afgjort endnu da vi forhandler. Der er en gammel mand der hedder Ryan Thiedke, han er hæderlig nok, men meget klog forstået på den måde at hab har kommentarer til alt hvad han ser. Hvorfor har du ikke afkalket dit og dat etc. Kan du leve med det er han god nok. Han er gammel måske 70, så jeg ved ikke hvor meget fysik det kræver det du har gang i. Vi havde en vandskade for 5 år siden og VVS'eren var god, men jeg må tjekke når jeg kommer hjem hvem den lokale VVS'er forsikringen sendte.
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ok, i vores forening bruger vi "chvvs", indtilvidere har han passet og skiftet det man har bedt ham om.. og han er hurtig også :cool:
     
  17. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    God bedring! Glæder mig til at læse din t/r om turen over atlanten med Norwegian.
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  18. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    En af mine gamle venner er VVS'er. Skriv PM, hvis du vil have hans kontakt-info.
     
    Beaglen, Kristian og Ulrik "Synes godt om dette"
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God morgen, træt med træt på, var vist en lidt hård weekend alligevel... - Vi holdt julefrkost på Brdr Price, må sige det var helt i orden sted og mad... - Internet nede, kabel gravet over udenfor bygning, jaja, så lidt sker der da.. - hygge i SFO i eftermiddag med æbleskiver og aftensmad.. - hav en fin solskinsmandag..
     
    PENSIONISTEN og clager "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    SFO - var det den nye eller gamle kabine? :) :)
     
    Peter F., jefi99, Peter Krogh Frausing og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side