God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Så vil da også ønske rigtig god mandag :D
    Udsigten pt...

    IMG_4823.JPG
     
    MaleneChristensen, Henry, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    God mandag. Lidt travlt i det lille hjem denne mandag med forberedelse af 3 ture lige oveni hinanden.
    - Helt tilbage i foråret "kom jeg til at booke" to x plus til GVA på hver side af den nu kommende weekend. Så slog det mig pludselig en gang i sommers, at en af de store Ladies golf turneringer ligger i denne weekend. Det ville koste knapt 2.000 kr pr billet at ombooke (gebyr 600 kr pr leg + pris differencen), arrh tænkte jeg, godt nok er jeg gammel, men mon ikke jeg kan klare 3 flyvninger lige i rap.
    - Jeg bookede Swiss via ZRH til den kommende weekend, hotel Mövenpick ved søbredden i Lausanne, lige ved færgen over til Evian Ladies Championship, uuuh jeg glæder mig, men vejrudsigten er ikke så lovende.
    - Jeg må bare hvile ud, når jeg er hjemme igen efter de ture.
     
    MaleneChristensen, Ali Taran, asf og 11 andre "Synes godt om" dette.
  3. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Var til møde ude ved mit hus.kl 07.00 ( er ved at få bygget nyt hus) Håndværker som skulle ligge fliser i badeværelserne havde en lille info møde til os. To kun 15 min. Så opdagede vi at der lige som mangler 2 lystunler i gangen. Loftet er lukket til, malet og færdig. 2 timer senere fik jeg mail fra byggesagkyndigen som jeg har hyret om at der mangler 2 lystunler i gangen. Har kontaktet byggelederen men han sendte bare en sms hvor der stå: Har styr på det. Vi har ikke glemt det. Det kommer snart...... Kan godt mærke det stresser mig lidt. Men ellers er jeg ude på de danske landeveje og gøre verden til et usikkert sted for alle Bjarne Riis kopierne. :D:D:D Dejligt vejr i Nordsjælland
     
    Daniel K, MaleneChristensen, THammer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    God mandag - flyvning nr 100 i 2017 er nu done. Det var med ex OY-JZE (jettime) som nu flyver som ES-ATC (Regional Jet) og i dag med ex jettime crew. Eneste forskel er nye safety cards, hvor hørebøffer nu ikke længere er tilladt under start og landing. Og som lidt for mange af Regionals flyvninger for SAS, var vi forsinkede - dog kun 10 min + bus.
     
    SophieHendriksen, Kristian, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    God mandag - endnu en flyvning til Manila med Thai venter. Biz ser fyldt ud igen igen. Har love seat på forreste række men håber på at kunne ændre ved check-in. Efter denne tur har jeg optjent 84000 basis point på 60 dage så diamant er tæt på...
     
    Kristian, Henry, Christian Larsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    God mandag morgen :)

    Vinteren kommer nærmere og nu er det mørkt når vækkeuret ringer.

    Vågnede så også op til nyheden om at flere danske rejsetider går sammen i nyt selskab. Forventet det var og det bliver spændende at følge, da modstanden mod en betalingsmur og indhold har været udtalt af mange. Så at slå sig sammen er i min verden et klogt træk. Så må vi se om ikke de skal rydde lidt op i antallet af sites for alle kan ike forsætte i min verden.

    Link: http://www.check-in.dk/rejsemedier-i-fusion/

    Hbad tænker I om denne nyhed?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Godmorgen fra Kastrup. Er lagkagehuset ved A2 ikke ny?
    20171002_064105.jpg

    20171002_071156.jpg
     
    Senest redigeret: 2/10/17
    Henry, MaleneChristensen og Ulrik "Synes godt om dette"
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Arg, så blev det mandag i oktober, regn på vej, slem uge forude...
    IMG_2302.jpg
    ...og nul point på kontoen. :(
    Sååå sadler vi point hesten påny - god mandag out there. :D
     
    Henry, Kristian, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Håber den så bedre ud i lørdags :)
     
    Henry, Henrik Olsen og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ha ha, ja det var en fest på 103-noget tusinde :D Det var med store armbevægelser du! :cool:
     
    Henry og Schwert "Synes godt om" dette.
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God morgen fra SK566 der netop har meldt boarding completed. Faldt lige over denne i Scandinavian Traveller. Udover deres flotte redigering hvor de skærer halve ord væk, så er jeg overrasket over deres mening om armlæn - midtersædet skal have hele begge. Det har jeg ikke oplevet på de meget få ture jeg har siddet i midten, og jeg plejer da også at tage noget af armlænet når jeg har mit sædvanlige vinduessæde....
    IMG_20171009_104858.jpg
     
    PENSIONISTEN, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Interessant, den uskrevne regel har jeg i hvert fald aldrig læst. Man kan da ikke side skævt til det ene armlæn hele turen i en vindue- eller gangplads. Man skal bare føle sidemanden ud (bogstaveligt) for at finde ud af hvem der tager bagerste og hvem forreste plads på armlænet, så er der fint plads til alle.
     
    PENSIONISTEN, Peter F. og Henry "Synes godt om dette"
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    God mandag aften....

    En god dag, hvor dagen primært var med MiniO på en drengetur. Startede på en Falck station med action og åbent hus. Så til lufthavnen og se på fly og spise frokost (han ville selv og uden tvang) :)

    Så hjem og lege...

    Men ind imellem kom denne artikel og der blev jeg spurgt om en lille bi-ting i forhold til emnet om de offentlig ansattes brug af bonuspoint.

    http://jyllands-posten.dk/aarhus/erhverv/ECE9951948/kommunen-vil-tjekke-bonuspoint-fra-flyrejser/

    Hvad tænker I om denne problemstilling?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Mandags-opleveren herfra var noget så vildt som at der var pushback på flyet hjem fra CPH 2 min før tid. Når man kigger på Regional Jet’s regelmæssighed, er det lidt vildt - især når man kommer op ad dagen.

    I morges lykkedes det faktisk også at komme afsted til tiden - og ved ankomst til CPH var der hverken det ene eller andet klart, så det blev en busgate. Da bussen kom til terminalen, kunne man høre over walkien, at der blev snakket om, at der vist også snart landede en flyver fra Billund.
    Og et par betjente stod og spejdede da vi forlod bussen, fordi de skulle hente én, der var blevet ledsaget ombord - men vedkommende sad tilbage i flyveren. Jo jo, CPH har styr på tingene......
     
    Henry, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Mandag - og mandag efter efterårsferien... kunne ses på vejene og på HQ's parkeringsplads, hvor jeg var nærmest dagsrejser fra hoveddøren, da jeg først kom ind på kontoret efter 9-tiden.

    Det gode er så at nu kan jeg få svar på de mails jeg sendte ud i sidste uge og er klar til at agere på svarerne :)

    Ingen rejser planlagt i denne uge - næste planlagte er først til november. Men har lidt på fornemmelsen at der kan blive ganske travlt i de to sidste måneder af 2017.

    Hvordan ser jeres sidste par måneder ud rent rejsemæssigt?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    God mandag fra KBH V. En hel uge på kontoret! Næste tur er først fredagaften, hvor den står på AUH via AMS med EY.

    Turen i sidste uge var kun operated by Airberlin, så ingen chokolade. Men så kan man være heldig at få en gave fra chefen og få den sidste fornøjelse fra AB inden nøglen drejes om.
    IMG_1585.jpg
     
    Nicki Lolk Sørensen, tbh, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Kan vist blive både fugl eller fisk. Har en tur til Texas start Nov og tror også en tur mere til Dubai er i kortene også vel Wien/Bratislava og lidt andet hopperi i europa.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    God mandag fra Abu Dhabi!
    Turen er ved at blive mere begivenhedsrig end forventet. Kufferten er ankommet i god behold på hotellet med en god døgns forsinkelse. Mange Novotel hoteller har den fordel at de har indbygget indgang til HDMI, osv. så man kan smide sit eget indhold på fjernsynet og nu er min ChromeCast netop ankommet. Menuen i fjernsynet var dog lettere uforståelig, så jeg fik det bare ikke til at virke. Indtil jeg kiggede bag fjernsynet, hvor den lugt at brændt plastik kom fra. Kablet var i stykker, dårligt repareret og glødende med masser af røg! Godt de fik testet røgalarmen i lørdags :eek:
    Hurtig alle strømkabler ud og ned og bede om engineering efter morgenmaden. Håber hotellet stadig er der i aften :rolleyes:
     
    Henry, SophieHendriksen og Ulrik "Synes godt om dette"
  19. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Sidder i LHR T5 og venter på at de får samlet sig sammen til at oplyse gate på en maskine til GLA. Hvorfor skal de trække den så langt tid med de gateoplysninger. :mad: Hvis det er for at maksimere indtjeningen i restauranterne - så er jeg faldet i. :rolleyes:
     
    Henry, Frequie, Jeblin og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    De opdaterer altid skærmene langsomt men agenterne ved det oftest lang tid før så hvis du er utålmodig så spørg i BA informations skranken.
     
    Henry og Offlyer "Synes godt om" dette.

Del denne side