God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God mandag morgen. Vi stod som vanligt op klokken 06:00 i huset og så er det altid rart at læse at jeg ikke var tidligst oppe denne mandag:

    De der med at have afgange klokken 06:00 er at betragte som at man skal op midt om natten. Så det gør altid ondt og nok ekstra hårdt på en mandag morgen.

    Ellers er det en god uge, hvor højdepunktet er at MiniO bliver 5 år (torsdag) og der kommer der 20-25 børn fra børnehaven på besøg - det bliver helt vildt.

    I næste uge skal der luft under vingerne igen - der skal jeg til Las Vegas på konference. Det bliver rart, da turen går med Lufthansa i Business Class fra München til San Francisco (købte en meget billig billet for 5 måneder siden).

    Vinteren og vejret i Købehavn er ikke så slem forsat - nogen der er ramt af vejret i dag?

    God mandag :)
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Det manglede også bare, at du kan tage den på business efter fødselsdagbesøg fra børnehaven. Vores ældste bliver også 5 til sommer, og der står den også på besøg fra børnehaven. Tror jeg vil forelægge min bedre halvdel, at det kræver en business-tur efterfølgende for at komme til hængterne igen! ;)

    Må jeg spørge, hvad du gav for MUN-SFO på biz?
     
    SophieHendriksen, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Dette er vist en sammenhæng som ikke helt var planlagt, men som du udlægger det ser meget godt ud :)

    Prisen var 745 euro fra MUC-SFO-MUC i Business Class (P klasse). Bestemt en MEGET god pris.
     
    PENSIONISTEN, AaB_CPH og Henry "Synes godt om dette"
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Jeg glæder mig allerede til samme oplevelse i morgen, dog fra CPH. Jeg til gengæld godt huske hvorfor jeg bestilte den natflyvning til AMS. Der er simpelthen ikke mange andre muligheder for at nå hele vejen til SJU inden midnat lokaltid samme dag. At se frem til varmen dernede gør dog meget for at kompensere :cool:
     
    PENSIONISTEN, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God mandag fra de sneklædte pister i Holte! Vågnede op til rimelig crazy vejr, men det har kun taget til, så jeg er faktisk lidt spændt på om jeg overhovedet kan komme ud om et par timer, når jeg skal hente arvingen i skole. Kommunen er ikke meget for at rydde vores vej, og så kan det blive en spændende fornøjelse i dyb sne da det både går ret stejlt op af bakke og byder på et herligt skarpt sving.

    Er lidt træt efter weekendens fundraiser fest på arvingens skole. Man er jo på arbejde og ikke så meget til fest når man er med til at arrangere, men sjovt var det. Jeg har ikke selv prøvet et sådan arrangement før, men rimelig sjovt med en live auction hvor folk piskede en stemning op og gav sindssyge summer for mærkelige ting :D Så jeg er spændt på regnskabets time og hvor mange penge vi har samlet ind.

    2018-03-05 10.59.04.jpg
     
    PENSIONISTEN, Henry, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Mercedes Hørsholm donerer nok til en lokalpolitiker som sørger for at din vej forbliver snedækket :D
     
    PENSIONISTEN, Henry, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg frygter det allerede er sket!!! :eek: Nå - hold your breath - jeg er på vej ud :D

    Til gengæld kunne det være (hvis jeg altså lykkes med min afhentningsmission) at der skal kælkes lidt bagefter.
     
    PENSIONISTEN, Henry, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    En lille hilsen fra AAR, hvor jeg sidder og venter på SK1258 til København.

    Dagen startede med et lille besøg hos Ali - min nye tandlæge i Aarhus, så ud til AAR for at aflevere bilen til AVIS (og snart får jeg 5000 dejlige ekstrapoint ind på EB kontoen). Skulle med flyet 10.55, der først blev forsinket, så endnu engang forsinket for derefter at blive aflyst. Har fået et par dejlige franske hot dogs på SAS regning (jo, Steff Houlberg har jo ikke så mange salgssteder i Ankara). Det er lige nu meddelt, at SK 1258 er forsinket en halv time. Det går vel også.
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Hvorfor egentlig ikke? Er der nogensinde påvist kød i en rød pølse?:rolleyes:
    ..og ellers kunne det jo være lamme- eller oksekødspølser.:)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Fortæller du mig du bor i Tyrkiet og bruger en dansk tandlæge der hedder Ali???? Altså hvis du ikke kan lide penge så kan jeg da tage nogle af dem for dig!!

    Og jeg kan tilføje jeg bliver klippet i Bratislava til 7 EUR...
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Helt rigtigt. Jeg har desværre nogle helt specielle problemer med tandlægebesøg, der gør, at jeg ikke kan bruge udenlandske tandlæger (har prøvet det både i Polen og Beograd).
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  12. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    De første mange år i København fløj jeg troligt hjem til Aalborg hver måned for at blive klippet af min faste frisør “Kevin” i Øgadekvarteret, der kostede peanuts, og som ikke kunne mange ord på dansk. Det var en fornøjelse at blive klippet uden partout at skulle smalltalke om dette og hint, og at jeg skulle vælge klipning fra gang til gang. For han kunne kun kort i siden, lidt længere på toppen. Differencen ml. hans pris og prisen på en klipning i Indre By betalte næsten t/r CPH-AAL.

    Nogle gange må man flyve, før man kan nyde... ;)
     
    PENSIONISTEN, Henry, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Jeg er skam også kun blevet klippet i udlandet de sidste 15 år. Mange gange af en frisør, jeg ikke kunne tale med. Har nu fået en fast frisør i Ankara. Så jeg bliver klippet på hovedet, håret i ørene brændt af (han har en speciel teknik med at hælde noget brændbart over en klat vat, der sidder på en gaffel - og når han sætter ild til, får jeg ørerne varmet), skulderne bliver masseret og så får jeg også en skvat duftevand. Hele mollevitten koster 11 euro.
     
    Calle77, Kenneth K, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Øh det kan du altså godt få på både Nørrebro og Vesterbro også... frisører uden evner som er billige
     
    SophieHendriksen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    "Klip eller modeklip" plejer de at spørge (har jeg hørt) :D
     
    Henry, AaB_CPH og jakobv84 "Synes godt om dette"
  16. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Jo, men kan de holde deres mund og klippe samtidig? Nej... :D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God mandag herfra. På vej hjem fra Dubai og lander i CPH 12:20 :)
     

    Attached Files:

    PENSIONISTEN, Ulrik, AaB_CPH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Godmorgen fra OS308. Lidt kø ved lufthavnen men min taxachauffør var frisk så det gik hurtigt. 3 spor åbne i guldslusen så også fin fart på. Sprang loungen over som altid og fik lidt motion mod A17. Afventer nu bare pøblen får fyldt flyet så skal jeg ned og møde nogle af mine nye medarbejdere og det er jo altid sjovt.
     
    THammer, AaB_CPH, MaleneChristensen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God mandag fra tossernes årlige udflugt.... eller ja altså, ret mange tosser ombord til Austin fra ARN
    14436E44-D3DE-4B93-85D9-E01031ED70FB.jpeg

    Emirates deicer v gaten. Hvad gør svensken??
     
    PENSIONISTEN, tbh, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Min kontorudsigt fra en Regus lounge i San Diego 20180312_110113.jpg 20180312_110058.jpg
     
    Henrik Olsen, Thorbjoern, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side