God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så blev det mandag igen. Solen skinnede flot selvom det var -8 da taxaen kom. Brrr. Som altid er OS308 dog dejligt hedt :eek:

    Massere af unge mennesker på vej på studietur i lufthavnen og, da jeg skal mødes med nogle amerikanere der har varer med til mig, skulle jeg også lige gnubbe skuldre med familien Danmark i den store taxfree butik. Kan oplyse at den lille ved SAS fast track ikke har tyrkisk peber alkohol!

    Alt det gjorde så jeg missede *A priority boarding og måtte boarde med pøblen (fik dog mast mig godt frem). :confused: Gisp! Håber I andre får en bedre start på ugen ;)

    P.S. efter jeg har fundet mig til rette på 3F med tomt midtersædet kommer der bagfra en jakke flyvende og lander på 3E. Mig og 3D kigger forvirret rundt uden at blive klogere, smågriner lidt og trækker på skuldrene. Nogle minutter senere dukker der så en passager op... har nok skullet et stykke ned med resten af bagagen. Og nej de unge mennesker sidder alle nede bagi og man er alligevel for gammel og for gift til den slags charmen

    P.P.S. få nu klaret den deicing for fa....
     
    Senest redigeret: 19/3/18
    SophieHendriksen, Henry, RasmusH og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Moskva? Aaaaah Facebook det tror jeg nu ikke
    20180319_091824.jpg
     
    SophieHendriksen, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Du er blevet hacket af Putin :p
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Er det normalt, når man får Original Routing Credit, at flyselskabet så vil slette de point man har fået for den tur man har taget i stedet?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja.
     
    RasmusH og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Det er vel også rimeligt
     
    SebastianBruun og RasmusH "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God morgen fra Las vegas.

    Så er årets IBM Think event startet og der var “kø” til at komme ind til sessionerne.

    D2CE3C83-8999-456C-9063-F95194641A7E.jpeg

    Der er 40-50.000 mennesker til denne event, så den er pænt stor.

    Nyder det og suger masser af viden til mig - og ja - så spiser jeg godt om aften - fik en fin bøf på 22 oz. i går aftes :)

    778167C0-64FA-422B-97C5-F21885C92305.jpeg
     
    Calle77, Schwert, clager og 8 andre "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Godt med lidt grønt til
     
    SophieHendriksen, Schwert, THammer og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Så blev det en ny uge, endnu en mandag, have A good One :)

    18E2BE04-607E-4525-B376-33651390C1B2.jpeg
    Ønskes fra Down Under
     
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God mandag morgen, som starter i London Heathrow med Breakfast for Champions. Nu på vej hjem til København og snart påske ferie :)

    71D3525F-B2DF-4252-9781-7599303A977B.jpeg 55F71BF7-7896-480E-81CD-C6D375566C2B.jpeg 79B067EA-D709-40F3-85ED-E4A75DA06ACC.jpeg

    Fra ankomst til lounge via First Class delen var der ikke gået mere end 5 minutter denne morgen. Dejligt.
     
    Claus Heine, THammer, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Jeg er blevet ramt af Influenza, hvilket jo er en rigtig god måde at bruge sin påskeferie på. Nyder at jeg kan holde ud at side foran en skærm lige nu. Det er første gang i 2 dage, hvilket er rigtig lang tid, når man er glad for computer spil :eek::eek:

    Lidt off topic: Jeg har en 35 minutters forbindelse i Warsaw Chopin (på en billet) Burde det være realistisk at nå hvis flyene er til tiden? Jeg har ikke en ide om hvor stor lufthavnen i Warsaw er :)

    God Mandag
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Hvis du har det på én billet må man i al fald gå ud fra, at flyselskabet mener du kan klare det.
    Det kræver muligvis, at influenzaen har fortaget sig.:(
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  13. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja den med influenza har jeg også været på! Seks hele dage hvor jeg ikke var ude af sengen og var mere død end levende :confused: Derefter næsten to uger uden at være rigtig frisk. Det endte med at være helt man-flu-agtigt.

    Men, nu skal der omplantes nogle små tomatplanter og derefter pakkes, så jeg er klar til sæsonens nok sidste skitur på onsdag. Det blev desværre kun til fire ture i år mod sidste sæsons fem - sikke en skandale ;) Til gengæld burde jeg få bonuspoint for køb af motorvejs-vignetter og kørte kilometer på A7 gennem Tyskland :D

    Weekenden gik med det helt store kagebageri, da familien skulle teste nogle nye kageideer. Det var de ikke utilfredse med, og særligt den ene her vakte stor tilfredshed:
    2018-03-25 13.39.29.jpg
    Det er åbenbart kagernes nye sort at være "naked", dvs. man lader overtrækket være gennemsigtigt på kanterne. Jeg kan ikke helt selv finde ud af hvad jeg mener om dét, men nu er det afprøvet.
     
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Chopin er meget overskuelig - og nem at finde rundt i. Dog lidt langt fra den ene ende til den anden.

    Hvis du kommer fra Danmark (eller andet Schengen land) skal du ikke igennem sikkerhedskontrollet. Dit eneste problem vil være, hvis du skal med bus mellem fly og terminal. Så bliver det nok lidt knebent med tid. Og det bruger SAS altid på ruterne fra København.

    Paskontrollen plejer normalt heller ikke at være et problem (hvis du skal rejse videre til et ikke Schengen land).
     
    Ulrik og SimonFraLolland "Synes godt om" dette.
  15. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Luksusfrokost i guldstuen inden 2A og 2D erobres på SK983 til Tokyo.
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  16. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Det er med LOT Mainline fra København og derefter
    med LOT/Nordica til Hamborg (Ja ja, hvad gør man ikke for at få en ny flytype og 2(1) selskaber i logbogen)
    Lidt hurtigt re-search på flightrader viser, at de få fly fra København der ikke taber forbindelsen lige før landing, parkere ved en gate ved terminalen.
    Jeg takker :)
     
    Ulrik, Henry og Peter F. "Synes godt om dette"
  17. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    De har oppet sig i dag. God tur
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  18. MK1

    MK1 Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Mandag morgens udsigt ved indflyvning til DOH. Kan se min lejlighed når indflyvningen er fra nord og jeg sidder rigtigt. I morges var det på 4A efter en kort tur på 25 timer hjemme i DK - og så stjal sommertiden endda én af dem...!

    Sjov oplevelse var at flyve med det samme crew begge veje - gensynets glæde fra det mere end høflige QR crew. Jeg var i øvrigt den eneste passager som ikke havde en connecting flight - så jeg gik helt alene mod arrivals fra en 787 med fuld economy (2 OPUPs til business) og kun 5 ledige business-sæder...

    image1 (1).jpeg
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God mandag...

    Ugen er startet hårdt og brutalt med at skulle på arbejde :)

    Man tænker derfor på at det kunne være sjovt og frit at kunne søge verdens måske bedste sommerjob med bare at rejse rundt og blogge, lave instagram for WOW air: https://insideflyer.dk/maaske-verde...bliv-betalt-flytte-island-rejse-rundt-verden/

    Det kunne dælme være sjovt... men familien gør at det ikke æige er en option. Måske andre herinde har muligheden?

    Ellers er ugen primært fyldt med et indlæg om Robotic Process Automation på: https://rpanordics.iqpc.co.uk/

    Ingen rejser desværre - første tur er 2. maj så skal lige vente et par uger endnu :)
     
    Henry, PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om dette"
  20. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Hård start efter en fantastisk weekend. Annoncerede kækt i sidste uge at jeg vist havde booket det der skulle bookes før sommer. Men, men. Her til morgen er der booket endnu en tur til IAD - og så kæmper jeg med visum til Rusland. Turen til MOS er dog her til morgen booket med SQ via ARN til DME. Første gang jeg er på en 350'er. Glæder jeg mig lidt til - håber den opleves bedre (=bredere) end 787'erne, som jeg virkelig ikke er imponeret af
     
    Henry, PENSIONISTEN og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side