God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jamen det var faktisk ham der pressede på for One & Only, jeg havde egentlig også fundet en fin tur til Turks and Caicos, som var en del billigere :D

    Den med C kunne vi nok godt ende med at diskutere lidt til gengæld :rolleyes:
     
    jakobv84, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Efter mange år på de kanter kan jeg såmænd bare sige til dig, i kommer ikke til at opholde jer ude, ikke mere end 20 sek. af gangen (den tid det tager at gå fra hotel/mall m.m. til taxaen) Det kan godt være den oficielle temperatur altid topper ved omkring 49 grader, men det er udelukkende fordi arbejderne skal have fri hvis det bliver 50 grader+ :cool::cool::cool:

    Dubai er IKKE et rart sted at være i juli og august/september...........

    Men på den anden side i er jo en ski familie, så i kan bare bruge tiden på at tage på skitur :D:D:D
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hvad er der i vejen for at være i et Mall i Dubai - af alle steder i verden - i to dage?? Jeg kan ikke se problemet... :cool:
     
    PENSIONISTEN, Schwert, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Min kære hustru har samme holdning - så det kan jeg :confused::confused::confused:
     
    SebastianBruun, Baadsgaard, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er godt IF er fyldt med mænd, så kan du få lidt opbakning :D
     
    Baadsgaard, Henry, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Der er nu også en god bunke kvinder på IF ;-)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,809
    Point:
    113
    Så en besked i den lidt mere alvorlige ende:

    Sad i week-ended i Bukarest og kedede mig på Radisson (ja, det var efter midnat, så en gåtur på gaden ville kun resultere i mange tilbud fra selvstændige erhvervsdrivende og deres personale. Hotellet ligger nemlig i et sådant distrikt).

    Kom så i tanke om en gammel studiekammerat, som rejste til USA et par år efter vi fik vores eksamensbevis. Og så mistede vi kontakten. Tænkte, at jeg med en hurtig søgning på google da måtte kunne finde ham. Og så kom overraskelsen. En af de første resultater var hans dødsannonce (som var 2 år gammel). Det er nok den 4. kammerat fra folkeskolen / studietiden, der har forladt os.

    Ja, livet er skrøbeligt.
     
    Henrik Olsen, AaB_CPH, SebastianBruun og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Ja, nyd det mens vi er her.

    På den anden side - faldt over en dødsannonce fra Drumheller i Alberta, Canada. Her døde Ejvin Jensen (!) og blev efterfulgt to dage senere af sin hustru - gennem 77 år.o_Oo_O
    Det kan man da kalde at følges ad til døden.

    De var hhv. 104 og 103 år. Og farmerlivet i The Badlands er ikke for tøsedrenge.

    ..hvad kalder man overhovedet en 77 års bryllupsdag? - selv blomsterhandlerne har nok ikke tænkt så langt.
     
    Senest redigeret: 28/5/18
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Man skal bestemt nyde livet og ikke forsøge at vente for meget med ting man gerne vil prøve. Der er vi vel på mange måde herinde nogle af dem som netop forsøger at prøve ting vi gerne vil og ikke for længe med at søge disse oplevelser.

    Så kun opfordre andre til at gøre det samme :)
     
    Peter F. og Henry "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå så er jeg på den igen. Retur til Austin, TX via LHR. For tiden beflyves ruten med en 747 hvilket er lidt vildt når man tænker på den første transatlantiske rute startede for kun en håndfuld år siden (af BA) da de fik de første 787ere og så er den blevet opgraderet fra 787-8 til 787-9 (med F) så til 777 og nu til 747. Og først for nyligt kom der transatlantisk konkurrence fra DY til LGW. Man skulle tro de to andre alliancer ville hoppe på en dag for der kan umuligt være feeder trafik af betydning på Austin siden.

    Og nå ja så er der pænt varmt den her uge med temperaturer på ca 40 hele ugen...
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  11. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    CF74A4CF-5D94-4394-A384-122D4CC5DE26.jpeg God mandag morgen fra BLL. Er netop gået igennem en fuldstændig øde security og venter nu på afgang med DAT’s A320 OY-RUZ - en af de yngre i flåden med kun 20 år på bagen. Turen går til Sharm el Sheikh - en uge med al den dykning der kan klemmes ind, og så lige en smuttur til Cairo.
    Må I have en fantastisk uge!
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hører gerne lidt om dykningen bagefter!
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  13. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Det er fjerde gang jeg er hernede, så jeg ved nogenlunde hvad jeg går ind til...
    Jeg har dykket mange steder i verden, men Ras Muhammed Nationalpark ligger stadig helt i top. Håber og tror ikke jeg bliver skuffet denne gang heller.
    Jeg giver lige en update senere:)
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg savner mine Sharm turer med dykning og Live Aboards.... Please del nogle billeder derfra :)

    Når sønnen er stor nok så skal vi dælme afsted igen :)
     
    klausbm og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Kommer du på Thistlegorm?

    Jeg har 37 dyk på det vrag og glæder mig hver gang :)
     
    klausbm og Henry "Synes godt om" dette.
  16. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Jeg satser og håber på at dykke Thistlegorm igen, men det er tvivlsomt om det kan lade sig gøre, da jeg tror det er svært at fylde en båd op, så det kan betale sig for dykkerbiksen... Her er stort set ingen mennesker - det er næsten som at gå rundt i en spøgelsesby.

    Jeg har kun været på Thistlegorm 1 gang og det var i 2001, så det er ved at være på tide igen

    Ellers er Tiran og Ras Muhammed altid godt - specielt ‘Shark and Yolanda’ med masser af fiskestimer.

    Jeg skal nok lægge et par billeder op, men det bliver kun over vandet - jeg har ladet undervandskameraet blive hjemme denne gang...
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  17. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hvor sammenligner vi med i verden så? :)
     
    Henrik Olsen, Henry og jakobv84 "Synes godt om dette"
  18. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Det startede ved Great Barrier Reef for over 25 år siden - sidenhen en del i Asien: Thailand, Philippinerne og specielt Indonesien. Ellers Honduras og rundt omkring i Europa (Kristiansand er et hit) og så nogle gange ved Rødehavet.
    Jeg skal ikke gøre mig til dommer over gode dykkersteder, men fornemmer, de steder jeg vender tilbage, har færre fisk og mere plastik, specielt i Asien.
    Rødehavet er forholdsvis velbeskyttet imod menneskers indblanding og så er der fantastisk value for money - siger nordjyden
     
    Henrik Olsen, AaB_CPH og Henry "Synes godt om dette"
  19. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Dagens kontorudsigt:
    2018-06-04 10.58.29.jpg
    Havde nogle småting der skulle fikses ved computeren her til formiddag og jeg har plantet mig mellem alle planterne i udestuen. Det er nu en ret hyggelig arbejdsplads!

    Jeg er sådan lidt andendagstømmermandramt og langsom i optrækket. Jeg kan simpelthen bare ikke tåle mosten længere. Weekenden bestod også af to børnefødselsdage i hhv. X-Jump og Airtrix, og så har man ligesom også været riiigeligt i trampolinland (altså hvis man spørger alle forældrene og ikke børnene) :eek: Det er *ikke* tømmermandsvenligt at sidde 2 timer i en indendørs trampolinpark :confused::confused:

    Kan I ha' en super mandag uden tømmermænd og nyde varmen!
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, MaleneChristensen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  20. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    God mandag til jer alle hvorend i den skønne Verden i så end må være ;)

    Jeg befinder mig i Sindal, en lille flække i det Nordjyske. Vejret er godt og der er adgang til fri bar og buffet som serveres løbende (Håber ikke familien læser med :p:D)
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side