God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hvis du er interesseret kan du læste min mening om SQ og deres rute via ARN og DME til SIN på C class med A350 her.
    https://insideflyer.dk/forums/threads/claus´-rejsebeskrivelser-2017.3239/page-2
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    God mandag.
    Jeg har valgt at ligge underdrejet i maj mht reservationer pga risikoen for strejke/lockout. Jeg kan sagtens komme frem og tilbage til CPH for bilen har hele tiden fuld tank ... men hvad nytter det hvis lufthavnen mere eller mindre lukker ned.
    (Jeg rejser kun privat, så jeg kunne risikere et større tab, billet + hotel, hvis strejken skulle bryde ud). Maj måned hjemme er dog ikke at foragte.
     
    Henry, Henrik Olsen, AaB_CPH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Kan du ikke køre til Malmø og flyve derfra
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Joo, men søde @Henry, jeg er efterhånden blevet en gammel pensionist-madame,
    så mine rejser planlægges så overskueligt som muligt, ikke for mange svinke-ærinder. Det er nok sundt at tage en rejse pause indimellem, ellers bliver det vanskeligt en dag at stoppe udlængslen.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  5. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Tak - havde faktisk læst den med interesse. Desværre sidder jeg jo længere bagude. Jeg satser på en halvtom maskine til Moskva. Blev godt nok lidt bleg angående hjemturen, men søde russiske kollega bookede transport med afgang fra hotellet 0415 :eek:. Hvad gør man ikke for at prøve en ny maskine.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    God mandag og start af en propfyldt uge efter en afslappende tur til det jyske. I det her kloge forum er der vel nogen der kan genkende fyret?
    IMG_2285.jpg

    Ugen startede med afslutningsfest i børnehaven. Udover de sædvanlige sange og tårer, var der ikke mindre end en helstegt pattegris :cool:. Så fortsætter vi med opstart i SFO, en tur til Billund (frem med fly, men som altid kan man ikke komme hjem igen efter mørkets frembrud :mad:), og slutter med besøg af et par af mine venner fra studietiden, hvor der skal findes 5 ekstra sovepladser i det lille hjem :eek: Jeg trænger snart til lidt afslappende arbejde i haven o_O
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Mon ikke det er Bovbjerg Fyr?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Det er jo lige det, det er.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    #mankommerjofrajylland
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God mandag morgen fra Guldstuen, i plastik og masser af plads. Troede at der ville være travlhed sådan en mandag morgen, men det er måske lige det tidligste. Sådan føles det.

    En endagstur t/r Polska.

    20180507_055147.jpg
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, PENSIONISTEN og 5 andre "Synes godt om" dette.
  11. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Tog igen turen til IAD i går. Vi landede midt i et tordenvejr - talte lidt med Kaptajnen på vej i en af de elendige "mobile lounges" - han sagde at flere fly var blevet ramt af lynet under indflyvning.

    Ved immigration havde de fundet på et nyt trick. Kun amerikanere kunne bruge maskinerne - alle andre skulle den klassiske vej. Min 2 timers kø :mad: Men da selv køsystemet var ved at blive sprængt pga for mange passagerer så blev nogle af os sluses til maskinerne alligevel :eek:. Hvis det fortsætter så tror jeg blot jeg spiller dum og går direkte til maskinerne næste gang. Er igennem IAD om fire uger.

    Ved disse lejligheder bliver man lidt ond og primitiv i sulet og ønsker at der ved ankomst til EU vil være en specialkø for US passport holders, som vil tage min 1 time at komme igennem. :cool:
     
    SophieHendriksen, Ulrik, Henry og 5 andre "Synes godt om" dette.
  12. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ups, jeg skal igennem på fredag, men igennem transfer afsnittet
    (Siden du kørte med the captain går jeg ud fra at du skulle igennem lokal delen).
    Cross my fingers.
     
    Ulrik, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Smuk indflyvning fra WAW med LOT E175
    20180507_185444_001.jpg
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Yes - det var den lokale moon rover. Lad os vide hvordan det går. Hvis det er det samme som jeg oplevede så spil dum og tag US køen. Worst case så kommer du blot tilbage i samme kø et par pladser længere tilbage.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Efter en længere rejsetørke udi luftbårent transportmiddel har jeg nu, bedre sent end aldrig, fået bestilt sommerferie :D

    Forstadsfruen og familiepåhæng snupper en uge på Maldiverne med et stop i Dubai retur på 3 overnatninger (så får vi testet hvor varmt det er!!). Vi flyver denne gang med EK, hvilket jeg er lidt ærgerlig over, da jeg ikke rigtigt kan bruge deres Skymiles til særlig meget, men en prisdifference med en del tusinder til QR var alligevel udslagsgivende.

    Da jeg vandt et Silver medlemsskab til Emirates Skywards i et konkurrerende travel sites julekalender skal jeg nok lige ind og lure i deres business lounge, men ærlig talt, det er sg' lidt fedtet at det kun gælder personligt så resten af familien skal betale - dog en "reduced price", så det koster kun 100 USD + gebyr for en voksen og 50 USD + gebyr for et barn :eek::eek::eek: sguda fuldkommen sindssygt. De andre må bruge PP og gå et andet sted hen :cool::cool:

    Anyways, så mangler jeg blot et få set om jeg kan snuppe en lang weekend i New York på SAS F&F kampagne i aften og så er der da lidt i kalenderen :)

    God mandag - ud i det gode vejr med jer! Nåååå nej I arbejder jo :rolleyes::cool:

    PS. @jakobv84 jeg skylder en burger nu vi ikke kunne flytte præmien til dig.
     
    Baadsgaard, tbh, PENSIONISTEN og 9 andre "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvorhenne på Maldiverne? Og hvorhenne i Dubai?

    Og ja det er da fedtet at man skal op på guld før man kan tage 1 gæst med! I flyver Y med EK?? :confused: eller kun indtil de frister med et opgraderingstilbud inden afrejse? :p
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Mandag morgen i New York - ja forsat tidlig. Sønnen og fruen kan ikke helt omvende sig hurtigt. Men fint - vi får meget ud af dagen og der er mere plads på gaderne før 09:00 - især i weekenden.

    I aften går turen hjemover med United via London i en B767 med sædelayout 2-3-2. Så vi sidder godt i midten og håber på nogle timers søvn kort efter start :)

    I dag skal vi inden afgang lige runde Natural History museum og se hvad de byder dig til med for børn :)
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  18. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    God mandag middag fra Dublin, hvor turen går hjem med tanten via ARN. En god weekend med masser af pints udskiftes med afgang til Vegas og grand canyon i morgen, så en lidt travl rejseperiode - men heldigvis alt sammen som ferie :)
     
    PENSIONISTEN, Henry, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Du kender mig for godt efterhånden ;) Skrev lige netop til @Kristian i dag, at jeg håbede på et lækkert opgraderingstilbud inden afrejse :D Men Y ja, 17.000 DKK for os alle tre. QR ville have 20K. Det var alligevel irriterende 1500 DKK mere end forventet, men fordi jeg var så langsommelig omkring bestilling var hotellet ikke ledig længere på den billigste rejsedato. Men jeg er skuffet over at Silver ikke rigtigt er mere spændende.

    Det er blevet til One & Only på Maldiverne og Atlantis i Dubai. Så det gik ikke så godt med at finde en budgetrejse.
     
    Henry, PENSIONISTEN og Baadsgaard "Synes godt om dette"
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Haha nej efter du opgraderer til C er det vist det stik modsatte. Din mand må sætte pris på alt det du har lært af os om at spare penge på at rejse ved din flittige deltagelse på forummet :D:D
     
    Henry, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side