Både der og hele sofa/lænestol området - der er kun bordene og området ud mod hotellet, der ikke er berørt. Hvis DSGM kom forbi, ville han panikke uden udsigt til at kunne sidde ved pejsen...
Tør ikke sige hvor det gik galt, men min kuffert kom ihvertfald ikke med helt til Austin. Første gang det er kikset så man tænker jo der kunne være en sammenhæng.... Har nu brugt en pæn sjat penge hos Nordstrøm så må vi se hva BA siger til kvitteringen...
Lige som med to ens indlæg? Sorry, jeg ved godt det var klumper i strømmen, men sammentræffet var for fristende
God Mandag fra EuroCity et eller andet på vej mod Hamborg. Ingen sidde pladser som altid. Men i det mindste er der god ståplads ved den forreste dør. + Igen grædene børn, barnevogne der fylder hele gangen osv. (det var der tilgengæld ved de 2 andre dør områder ) Godt at turen idag kun er i mellem Vordingborg og Nykøbing Falster for mit vedkommende Ellers er det faktisk en relativ god mandag. Jeg mødte klokken 09:15 og kunne gå igen 12:20. Flere af de skole dage tak Hvordan ser jer andres Mandag ud ?
Puha så er DHL stafetten klaret. Årets første (eneste?) løbetur... 25min og det rækker fint til ikke at få hånlige kommentarer på kontoret -- og det er jo det egentlige formål!
God mandag fra sas guld loungen i OSL. Udsigt ned til adgangshallen. - Jeg er på en lille MR tur : cph-osl-gva-cph med et tilpas stop i GVA til en lunch og lidt efterårs shopping. - Det er en plus billet, så den inkasserer lige 4687 EB point.
Så nærmer vi os det SAS “gå-hjem-møde” som løber af staben her kl 18:00. Det er nok dagens højdepunkt - måske - arbejdet i dag var ikke noget at råbe ret meget op om. Håber vi bliver positivt overrasket i aften ellers er der i hvert sikkerhed med hygge med de mange IF’er som kommer
Vil da lige ønske alle en rigtig god mandag herfra efter nyheden om SAS’ devaluering af EB point må det siges at mandagen startede lidt “som et chok..” er virkelig ikke særlig imponeret over det nye tiltag Nå men mandagen skal ikke bruges på det helt vilde. Jeg har siden kl. 06 i morges skulle være fastende og skal være det indtil operationen er slut. Skal møde på hospitalet kl 15, så der er læææænge til endnu.... og jeg er allerede sulten