God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Sikke en lorte dag...

    SAS devaluerer voldsomt optjeningen...

    Ny periode begynder netop idag, trist syn:

    IMG_0601.jpg

    Cykelkæden hoppede af på vej til arbejdet.

    Password virkede ikke på arbejdet, det tog en time at få systemerne til at snakke sammen.

    Lorte dag, og den er kun lige begyndt. :rolleyes:;)
     
    Kristian, tbh, Baadsgaard og 8 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Se positivt på det, den kan fra nu af kun blive bedre :) Det skulle da kun lige være en total lukning af hele Danmark pga. af nogle unge fyre i en stjålet Volvo, der kan forværre den :)
     
    DanielBahn, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    :D
    Med mit held ville jeg forvente det var min lille Polo de unger stjal og kørte ræs i og forsikringen ville råbe force majure og...mojn.:(
    Jeg går stille rundt i dag - det kan jo ende helt galt! ;)
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Sikken en travl mandag..... To stk. Breaking News er ikke sket før i InsideFlyer historien:

    upload_2018-10-1_20-50-23.png

    Det betyder så at InsideFlyer i dag har haft sin suverænt største dag i Danmark med hensyn til antal besøgende.

    Det er også rart at vi efterhånden er så centrale som medie at vi nu bliver kontaktet af kilder som giver os insider information. Dette er sket på f.eks. Primera Airs konkurs hvor vi fik hele 3 uafhængige beskeder om dette og dermed kunne undersøge det og være det første medie som skrev historien.

    Så en glad redaktør takker af for i aften med en kold øl fra kassen :)
     
    Kristian, Daniel K, Erwin Lansing og 12 andre "Synes godt om" dette.
  5. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Egen IF julebryg? :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    En lille aftenhilsen fra Hamlet. Operationen gik som det skulle og tog en lille time.. :) var jævnt skæv da jeg vågnede og jeg tror min kæreste synes det var mægtig morsomt :D
    Har dog haft rigtig mange smerter siden jeg vågnede, så er dopet på alt det smertestillende jeg kan få. Det har så resulteret i en led kvalme og en del opkast - og jeg kan også konstatere at det ikke er fedt at kaste op når man er blevet opereret i halsen og har været fastende i snart 24 timer (og ikke har noget i maven udover et par sodavandsis) o_O
     

    Attached Files:

    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Damn - din mandag slog da min med længder på øv skalaen! ;):eek:
    God bedring herfra :)
     
    PENSIONISTEN, Henry og MaleneChristensen "Synes godt om dette"
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,394
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    God bedring
     
    MaleneChristensen og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Ja - jeg har nu to tilbage :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Så får jeg prøvet noget nyt! Det er vist første gang, at jeg har været så tæt på en tur uden at have booket noget hotel. Manden er begyndt at få sved på panden, og Forstadsfruen kan (stadigvæk) ikke bestemme sig. Nå men det er jo først på lørdag ikke :D

    Til gengæld fik jeg købt Epic Pass til hele familien i går nat. En hurtig beslutning, da vi var træt af overfyldte alper i arvingens vinterferie fra skole sidste år. For de uindviede ikke-skientusiaster er et Epic Pass et liftkort til alle de interessante skidestinationer i USA/Canada (Vail, Park City, Whistler mm.). Der er forskellige typer, men jeg var nødt til at købe det "store" kort i år, formedelst 929 USD for voksen og 479 USD for arvingen. Priserne justeres henover sæsonen, startende billigst i marts (som så først gælder næste sæson), og jævnt stigende til de pludseligt ikke sælger flere, og så fik jeg stress i nat over prisen. Så er det ligesom bestemt, at vi skal på ski i Nordamerika i år :cool: PS. Håber ikke manden læser med her, jeg har ikke sagt noget om det endnu :D:eek:

    Kan I ha' en forrygende mandag derude! ;)
     
    clager, jakobv84, Erwin Lansing og 5 andre "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvorfor har du ikke lavet nogen regulerbare heller? Jeg plejer at lave et par stykker så er der noget at falde tilbage på og let at annullere hvis man finder noget andet/bedre... sker som regel men så er der da noget booket
     
    Henry og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Fordi jeg ikke kunne bestemme mig? :D Jeg har været sådan riiimelig vidt omkring denne gang, jeg skal spare dig for detaljerne, men alt fra St. Regis Abu Dhabi til Atlantis, ørkenhoteller, Marinaen, Kempinski med udsigt ind til skibakken, Ajman osv. Og naturligvis en kombination :eek:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Men så længe de kan cancelleres er det jo ingen skade at booke lidt af hvert... nå nå blir spændende hvilket hostel I ender på! Men book nu bare ude på Palm'en -- Sofitellet måske?
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Måske vi ender her: https://www.backpackerhosteldubai.com/ :rolleyes:;)
     
    Henry og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  15. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det bliver fantastisk at følge...på tur med de rød næsede og så hostel :D:D Ser meget frem til at læse beretningerne :D:D:p:p
     
    clager, Henry, DanielBahn og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja om ikke andet for at underholde jer andre. Eller noget :eek::eek::eek:
     
    clager, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  17. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    God mandag aften fra CPH, netop ankommet med SK1508 fra forlænget weekend i London. Lidt pudsig afgang fra LHR med langsom og lav flyvning i starten - nogen der ved hvorfor?
    Screenshot_20181008-230332.jpg
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Uden at være helt sikker, så ganske uvidenskabeligt og blot ren visuel betragtning af kort, kunne det faktisk godt ligne en alm. SID (Standard Instrument Departure):
    Skærmbillede 2018-10-08 kl. 19.53.24.png

    Skærmbillede 2018-10-08 kl. 19.52.57.png

    Hvor max højde er 6000ft, og de begynder at stige netop v Brooksman Park. At de så flyver hurtigere end de 250kts er vel formentlig fordi de har fået lov.
     
    Senest redigeret: 9/10/18
    asf, clager, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,394
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Har startet en ny uge med kursus i Tyrkiet (denne gang Diyarbakir i den østlige del af landet). Kurserne holdes på 4* hoteller og der er ansat et firma til at stå for alt det praktiske (de har 6 mand på stedet hele tiden - 2 af dem står for teknikken: Lyd, IT osv). På papiret er der rigtigt meget støtte. Men alligevel er jeg forundret, når vi tjekker lokalet dagen før vi starter. Helt elementære ting er ikke på plads. Stolerækkerne står for tæt (så der er ikke plads til at sidde ned), Powerpoint præsentationen vises så lavt, at første række dækker for den nederste tredje del, o.s.v..

    Nu har jeg så lige oplevet, at man skal være meget præcis i sine krav. I denne uge har vi 75 personer i lokalet. Og så har hotellet sat én stor beholder med varmt vand til kaffe og te i kaffepausen. Starter om morgenen med at bede om en beholder mere, for at vi kan afvikle kaffepausen rimeligt hurtigt. Svaret fra hotellet er: Det er ikke nødvendigt, for beholderen har vand til 300 kopper o_Oo_Oo_O

    Må så forklare, at vi ikke kan have 75 personer i en lang kø, så derfor skal der sættes en beholder mere op. Tjekker 10 minutter før pausen. Den ekstra beholder er naturligvis ikke på plads. Det kommer den så, efter jeg igen har haft fat i den ansvarlige manager. Og som aftalt i den anden ende af lokalet.

    Jeg må tilbage til konference lokalet og får fortalt alle deltagerne, at de kan få te 2 steder. Så ingen grund til at stille op i en lang kø. :):):)

    I pausen må jeg så konstatere, at der ikke er sat kopper op ved den ekstra vandbeholder. Så alle kursusdeltagere står i den samme kø til den første beholder med varmt vand.:confused::confused::confused:

    Må igen have fat i deres manager. Svaret: Kopper, det havde jeg da ikke bedt om. Men hvis jeg gerne vil have det, så får jeg naturligvis kopper ved den anden vandbeholder. Da det er på plads og jeg vil lave en kop te, finder jeg ud af, at der ikke er vand i beholderen. :eek::eek::eek: Det havde jeg naturligvis heller ikke bedt om.:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Konklusion: Jeg er glad for, at vi holder kurset på et 4* hotel og at vi har al den støtte fra firmaet, der står for det praktiske. Ellers ville det nok have været op af bakke:D:D:D
     
    Kenneth K, asf, clager og 12 andre "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er derfor dygtige event managers og personlige assistenter kan være temmelig meget værd :D god fornøjelse!
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side