God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Lyder genkendeligt.

    Den eneste trøst er, at det også kan gå galt på ellers velfungerende steder i Vesteuropa.
    Det er ikke få gange, jeg har været i byen for at købe kabler, højttalere, omsætterstik og andet grej, som der ikke havde været plads til i bagagen på flyet. Er man i bil er det lettere at have et komplet sæt med..

    Men det har nu aldrig omfattet vandbeholdere eller engangskopper:eek:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Enig. Husker stadigvæk historien fra Radisson i Århus. Under en stor konference, kom man til at vise lidt fra en film på hotellets betalings TV i stedet for den video, taleren havde medbragt.:eek::eek::eek: Det var en stor forsidehistorie på Stiftstidende. :p:p:p
     
    THammer og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Mange tak. Jo, de gode historier husker man naturligvis bagefter. Jeg kan ikke huske noget fra alle de gange, alt bare har klappet og vi havde et problemfrit arrangement.
     
    SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Top crowdet CPH lufthavn, ankomst på A26, fyldt lounge hvor der ser ud som om der ikke har fundet oprydning sted i dag og så metro der holder stille ( 3. gang jeg prøver det inden for de seneste 5 dage).
    Ingen ja-hat her - måske I andre har den.....
     
    DanielBahn, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ingen Metro, sh**, skal på Copenhagen Airport rundtur kl 09:30 med familien, så det har de bare at fikse indenfor en times tid...
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Håber at der ryddet i Guldstuen senere hvor jeg lige har hurtigt opstået smuttur til det tyske. Ellers dejligt at andre holder ferie, ingen biler på f**king M3 - fedt. Tag gerne en ekstra uge for min skyld.

    God mandag.
     
    DanielBahn, Henry, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God mandag fra “The Empty Quarter” aka Rub ‘al Khali ørkenen!

    I må foreløbigt nøjes med et billede af udsigten fra værelset :)
    8B63B2CA-B4EE-45AC-994D-38A75ABE2CA7.jpeg
     
    Kenneth K, Kristian, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Godt at se at I overlevede flyturen...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Landede i en travl CPH i formiddags og kom ned til et tog der holdt stille pga et tog på Ørestad med tekniske problemer. Gik op igen og tog en taxa...
     
    Senest redigeret: 29/10/18
    Henry, Ulrik, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    God mandag fra Ankara. Byen gør klar til at fejre grundlovsdag (Republic Day) for at fejre at grundloven blev ændret 23. oktober 1923, hvormed Tyrkiet blev en republik.

    Derfor er mange bygninger pyntet med store tyrkiske flag. Også hotel Radisson Blu i Ankara. Nabobygningen har også et stort banner med foto af landsfaderen Kemal Ataturk mellem de 2 tyrkiske flag (Mange bygninger har billeder af Ataturk)
    IMAG0125.jpg
    Jeg er flyttet ind på Radisson og har fået værelse 1308. Det ligger bag stjernen i det tyrkiske flag.

    God mandag til alle
     
    Jeblin, RasmusH, DanielBahn og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Lyder til du har en fed udsigt så...!
     
    Henry og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Ja, verden er dejlig rød. Både udsigten, men også lyset, som jeg får ind i værelset.
     
    DanielBahn "Synes godt om" dette.
  13. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Red light district? :p
    (duk og væk... :oops:).
     
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Du rammer plet.

    Det vidste jeg faktisk ikke, da jeg lejede mig ind på hotellet første gang. Og har heller ikke set noget. Men en arbejdskollega har fortalt mig, at dette er området med natklubber, alkohol, stoffer, lette damer og løssiddende næver.
     
    asf, SophieHendriksen og THammer "Synes godt om dette"
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Alle ønskes god mandag.

    Sidder på det 5-stjernede hotel Anitta i den tyrkiske by Corum. Klar til endnu en uge med kursus. Jeg blev lige mindet om mine gamle ture til Skanderborg festivalen i slutningen af 80-erne.:):):)

    IMAG2705.jpg
    Det 5-stjernede hotel har nemlig udstyret gæsterne med et plastic armbånd. Det sidder fast og kan derfor ikke tages af. Så det kommer med i seng om aftenen og bad om morgenen.

    Dette armbånd giver adgang til morgenmad, frokost og aftensmad. Ikke alt det pjat med at huske værelsesnummer i døren til restauranten. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Det er et meget nyskabende initiativ på et 5-stjernet hotel. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet det før.
     
    Kenneth K, SimonFraLolland, Henrik Olsen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Velkommen til alternativ charter-all-inclusive??! :D:D Er det ikke sådan noget man har på, på charter (det må @jakobv84 kunne svare på hahaha).

    God mandag også fra Holte, knap så begivenhedsrig dag forude, og ingen gule armbånd. Til gengæld heller ingen der serverer hverken morgenmad, frokost eller aftensmad her! 5 stjerner får vi nok ikke på matriklen :rolleyes:

    Det kan være omkostningstungt at være sent ude. Det måtte jeg sande i år, da jeg faktisk helt havde glemt, at jeg skulle booke hotel til juleferie. Vi har tidligere holdt jul på Hotel Montana i Oberlech, og det har faktisk været planen i to (ja 2!) år, at vi skulle holde jul der i år. Det kom jeg i tanke om i forgårs, kontaktede mutter dernede, og der var selvfølgelig mere eller mindre booket, men en suite formedelst 930 EUR pr. overnatning kunne hun da klare :eek:
     
    Ulrik, clager, Kenneth K og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God mandag formiddag.

    Brugte morgen på at få det sidste på plads til fredagens tur til USA med @Schwert.
    Ellers er det en normal arbejdsuge indtil fredag morgen kl 07:20. Så skal tidligt op og mod Arlanda.
    Weekenden var brugt på at fejre fødselsdag med "forsinket" Halloween tema for fruen. Så hele familien var i huset og masser af hygge og god mad (fra grillen).

    Det bliver en helt fantastisk uge tænker jeg, da jeg også får fløjet lidt med SAS til LAX (håber også på en upgradering til Plus)
     
    Ulrik, Kenneth K, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Jeg har forvildet mig ud på en dags tur til Riga idag. Ombord på en af AirBaltics gamle 737-500. Der er alligevel en forskel på de gamle 737 og de nye. I må alle have en skøn mandag :D
    IMG_20181105_091121.jpg
     
    Ulrik, Kenneth K, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Og der er så formentlig en obligatorisk 'afklipningsceremoni' ved afrejse, så du ikke bare flytter hen til et snasksted rundt om hjørnet og så sniger dig til gratis måltider.:cool:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    "Man søber de kål...":rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side