Nå, det endte lidt underligt.
Jeg mødte op ti minutter for sent, da jeg lige var kommet hjem fra en tur - og det var MEGET nødvendigt med et bar
Der stod tre mand klar sammen med en godt udstyret interimistisk opsat bar og et bord med kanapeer (primært fisk).
De tre viste sig alle at være fra management og jeg var
eneste gæst.
Kort tid efter så det pludselig ud til regn, så vi rykkede ind under et halvtag, og det viste sig at være en god løsning, da det gav sig til at VÆLTE ned og det lynede og bragede ganske tæt på.
Nå, men jeg spiste kanapeer og fik en Thai Sbai, som vist var en cocktail, de havde fundet på. Rom med mynte- og basilikum-blade, lime og - går jeg ud fra - en form for sodavand. Ganske glimrende.
Det var nu ikke helt let at holde en samtale kørende, indtil jeg kunne være bekendt at gå. Jeg var der vel i 45 minutter, hvor jeg bl.a. fik nævnt det uhensigtsmæssige i, at 'do no disturb'-lyset uden for min lille lejlighed går ud, når jeg tager nøglekortet ud af holderen. Jeg kan altså ikke forlade lejligheden og undgå, at de kommer og gør rent.
Så der blev noteret og reageret med nærmest chok, da jeg insisterede på, at jeg ikke har brug for rengøring de næste tre dage. Hvor meget tror de, jeg sviner?
Click to expand...