God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Selv TUI er begyndt at flyve med fragt only i deres passagerfly. Så nok dette da der er mangel på fragtfly.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Frank Kristensen

    Frank Kristensen Medlem

    Beskeder:
    8
    "Synes godt om" modtaget:
    37
    Point:
    13
    Forsinket god mandag.

    Var efter 6 måneder igen atter ude og flyve. Dog kun et lille hop fra Shanghai til Beijing i går og retur idag. Glæden var stor da det blev klart, at turen kom til at foregå med 4 motorer. Et sjældent syn i disse dage.
     

    Attached Files:

    klausbm, Kenneth K, Peter F. og 8 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    De er næsten at vinde i lotteriet at finde en B747 :) Men der var ikke mange i kabinen på billedet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    51543319-2790-45C3-BCE8-00C4BEFD7EB3.png Det er vist sæson for mystiske flyvninger. Hvad har den 320’er lavet i Toulouse i hele 23min?
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, Henry og Kenneth K "Synes godt om dette"
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    De er ved at lave modtagelse af deres femte A350 som var på anden Customer Acceptance Flight i dag. Så det kunne være SAS folk der flyves hjem.
     
    Offlyer og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Lyder plausibelt - 23 minutter er ikke lang tid :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    302
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Jeg plejer gerne at følge ekstra godt med i film med et aviation-tema på den ene eller anden måde. Her i weekenden så jeg hele to danske film, som jeg ikke lige kunne huske havde (meget kortvarige) fly-relaterede scener.

    Klovn Forever - man flyver åbenbart fra Kastrup til LAX med Virgin A320'ere!
    kf2.jpg

    Jeg ved ikke om de klip der skal forestille flyet indvendigt rent faktisk er optaget i et SAS-fly (som jeg formoder det skal forestille at Frank flyver med), jeg synes ikke sædebetrækket ligner SAS' eller noget andet større selskabs betræk (filmen er fra 2015 og sæderne er 2-3-2, så det kan mig bekendt hun have været A330 hos SAS):
    kf1.jpg

    kf3.jpg

    kf4.jpg
    Klovn Forever kan ses hos bl.a. Viaplay: https://viaplay.dk/film/klovn-forever-2015

    Anja og Viktor - Kærlighed ved første hik 2 (i mangel af bedre - døm mig ikke!), og søreme om der ikke var en kort scene fra Kastrup anno 2001 i filmen:
    aov.jpg
    Man kunne næsten tro at scenen var optaget fra april 2020 og frem, jeg forestiller mig der er lige så øde i lufthavnen i disse måneder.
    Som en lille sidenote skal Anja og Tobias som ses billedet med SK911 til New York. Fedt at forfatterne faktisk har researchet og brugt det rigtige flynummer - filmen er optaget i foråret 2001, kun få måneder inden ruten pga. 11. september skiftede nummer til SK909. Der er desværre ingen klip inde fra flyet, da Anja selvfølgelig vender om til sin Viktor.... :)
    Om SK911/909 normalt fløj/flyver fra gate 72 ved jeg dog ikke.
    Skulle jeg have vækket (gen)synstrangen hos nogen af jer, kan filmen ses gratis på DRTV et par uger frem: https://www.dr.dk/drtv/program/anja-og-viktor_-kaerlighed-ved-foerste-hik-2_240923
     
    Henrik Olsen, isolCBflyer, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Er jeg den eneste der blir bombarderet med reklamer når jeg går på IF via mobilen og er der nogle som ved hvordan jeg får det stoppet :) ?
     
    Henrik Olsen, Kasper, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    302
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Jeg har altid haft min adblocker slået fra på IF for at støtte lidt, men de seneste uger har jeg på både mobil og PC fået pop-up-reklamer når jeg vil gå til forummet, og generelt når jeg klikker på en artikel - og jeg er ærlig talt ikke intereseret i at læse om at Jéspêr Büçh er involveret i en ny skandale. Så fra i dag har jeg desværre måtte aktivere min adblocker på IF, meget mod min vilje. Jeg håber at disse meget påtrængende og scam-agtige reklamer stopper snarest.

    EDIT: Et eksempel på den type reklame, der popper op når jeg trykker på "Nye poster" i Forum-menuen.
    ad.jpg
     
    Henrik Olsen, Kasper, Peter F. og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Nej - de nye pop-up er pænt irriterende.
     
    Henrik Olsen, THammer, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det her er pænt irriterende.
    Der skal selvfølgelig tjenes penge, men når der går ud over bruger funktionaliteten, så bliver det anstrengende.
    Menu knappen er skjult af en reklame og selvom man “folder den op” så er knappen stadig delvis skjult.

    5EA6F4E7-4A47-4C64-90C7-EE7EE45B2F64.jpeg D6833E8D-886A-4B5C-ADE2-C248383D3B5A.jpeg
     
    Henrik Olsen, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  12. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Det tog også mig et par gange at hitte ud af den. Ikke godt.
     
    THammer, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Vi har skiftet leverandør og er ved at skifte rundt i det. Det bliver "normalt" i løbet af de næste dage.
    Undskylder for dette "roderi" :)
     
    PENSIONISTEN, mifira, Erwin Lansing og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Den reklame arbejder jeg på at fjerne. Tak for feedback.
     
    PENSIONISTEN, mifira, Erwin Lansing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det arbejder vi på at fjerne også - håber det er løst inden for de næste dage.
     
    mifira, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  16. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Godt at høre Hr. Olsen. Tak
     
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God mandag morgen :)

    Det ser mere og mere positivt ud for mange her til sommer. Jeg syntes i hvert fald selv at jeg er mere positiv omkring at komme til at rejse igen (mere normalt) efter sommerferien. Jeg er selv blevet bedt om at begynde at komme mere på kontoret igen og ikke kun være på hjemmekontoret. Så turen til/fra Aalborg er i gang, så får lov til at bo lidt på Radisson hotellet deroppe :)

    Har I sommerferie planer i udlandet eller holder i sommerferien i Danmark ?
     
    PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  18. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Uuh - jeg synes nok det er lidt svært at bevare rejseoptimismen. Er noget skeptisk når man tænker på snegletempoet i udrulning af vaccinerne her i landet.

    Angående sommerferieplaner:
    Plan A: Sydkorea - booket på LHs 2for1. Ikke super sandsynligt
    Plan B: Nordvestlige USA - satser i givet fald på ændring af LH billetterne. Bum Bum. Den vil jeg nok heller ikke satse hele pensionen på.
    Plan C: Provence - har booket et stort pool hus i nogle uger. Bliver i givet fald per bil derned
    Medio juni tager vi beslutningen. Huset skal afbestilles senest 1 måned før for at få pengene retur. Plan D hedder arbejde. Tager ikke endnu en sommer i DK

    Derudover ligger der i
    September: En forlænget weekend i Chicago.
    Oktober: 1 uge på Kyushu og i Tokyo
    November: 1 uge i Tennessee
    De sidste tre føler jeg mig ret sikre på
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  19. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Hm, jeg har flyttet 1 x zrh og 2 x gva til oktober. Jeg har desuden 8 vouchers, således at hvis situationen bedres kan jeg tage en lille rejse betalt med en voucher. Jeg har desuden en billet til BER i juni, men den ændrer jeg nok til en voucher meget snart. Sidste billet er i januar til sfo ((hvornår mon der åbnes for booking af Star Bonus billetter, jeg skal videre til hnl)).
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Men vouchers er gælder jo kun et år fra udstedelsen (hvis du selv aflyser). Er det ikke rigtigt? Så du skal passe på, at de ikke ligger i skuffen og mugner ;)
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.

Del denne side