Jeg fløj AAR-CPH-IST-GYD (Baku) i søndags/mandags (for en uge siden). Der var fin plads på flyet fra AAR til CPH Ikke mange folk i CPH en lørdag eftermiddag Anmeldelse af turen fra CPH til IST ligger her: Anmeldelse: Turkish Airlines mellem København - Istanbul i en Boeing 737 MAX - InsideFlyer DK En anmeldelse af Turkish Airlines lounge Miles&Smiles er på vej Der er ikke meget at berette om turen fra Istanbul til Baku. Afgang kl. 02.00, ankomst 05.45 (knap 3 timers flyvning og en times tidsforskel). En helt fyldt Airbus A330 med plads til 335 passagerer. Det tog lang tid at få visa i Baku og komme igennem paskontrollen - men til gengæld var der stort set ingen ventetid ved bagagebåndet.
Har fløjet en del under Corona, med lidt flid og udnyttelse af regler så har der været: 2 x Dubai 2 x Grækenland 4 x USA 2 x Frankrig og Italien, dog med bil indrømmer jeg. 1 x Stockholm
Ingen anelse...var på vej til BRU, kiggede ud af vinduet og så denne smukke fugl. Men mon ikke du har ret i, at det var en skønsom blanding af cargo og OL-folk.
Til de hurtige, har selv lige booket.. Normalpris 27.000$ 30 aug - 4 sep 2022 Waldorf Astoria Maldives
Der er stadig tilgængelighed så tak for heads-up. God anvendelse af point. Har selv et god pulje der skal bruges. Blot FYI - obligatorisk return transfer koster USD730+23,2% per person. Fire personer = ca. 19.000kr.
Jeps, det er jeg klar over - er netop kommet hjem derfra for 3 uger siden. Total pris er 800$ pr. Voksen (dette er inkl. tax) Der er desuden rabat på ungerne afhængig af alder selvfølgelig. Der kommer et rejsebrev op her på siden en af de kommende dage, så der kan du/i læse lidt nærmere om stedet osv.
USA åbner op for vaccinerede europæere fra start November https://www.theguardian.com/us-news...-allowed-vaccinated-latest-covid-restrictions
Dagens gode nyhed! Så skal vi bare have nogle gode SAS F&F tilbud så man kan booke nogle ture over dammen
Har for 5 dage siden aflyst en tur med afgang 30. oktober .... Skulle måske have flyttet den Synes ikke Biden administrationen har ekseleret på dette område.
Enig! De kunne godt have åbnet for vaccinerede (langt) tidligere, ligesom EU har gjort - og Canada her primo september.
Nej det ville være synd at sige. Tror også kun det er pga. USA er blevet udelukket fra mange europæiske lande, at de nu åbner op.
Så er der noget jeg ikke har prøvet får - så skal lige spørge ekspertisen her: Jeg har en overnight connection i OSL. Lander lørdag kl 22, flyver videre søndag morgen: Rute FAO-OSL-CPH. Kan jeg checke baggagen ind hele vejen til CPH i FAO? P.S. Og ja jeg ved godt der er en FAO-CPH forbindelse, men det var dobbelt op i pris. Og fire personer blev jeg en nærrigrøv.