God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Hvor har du så gjort af dem? :oops:

    '...placeres under sædet foran Dem eller i de lukkede bagagehylder...' - men det kræver jo at de kan afmonteres (og ikke mindst monteres igen):cool:
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    061CCDB1-F7C9-4EB1-ADE0-863B1DE1B238.jpeg I om dagen må der jo kun være trolleys i bagegehylderne, alt andet skal være under sædet foran, og der går kun, hvis de foldes er par gange mere end normalt :)

    Der skal dog også gives kudos for den indbyggede ipad holder, selvom een tog lidt tid at gennemskue
    FED25613-704A-4DEC-B563-BDABB13C1B1A.jpeg
    B7A06E7C-A18A-4D62-B4BE-718F4C568456.jpeg
     
    asf, MaleneChristensen, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Dagen sluttede i ankomsthallen i Kastrup. Nok ikke helt overraskende på en af de største hjemrejsedage var det en myretue. Ikke bare det, men når Norwegian fra Barcelona, Jetime fra Hurghada og CSA fra Prag skal offloades samtidig ved samme bånd, bliver det nogle laaaange 1-5 min. Det var simpelthen så trængt, at tankerne gik hen mod hvor mange personer brandvæsnet har godkendt lokalet til :eek:
    Det skal dog siges, at med to mænd til at dirigere folk til taxaerne, tog den lange kø alligevel kun 5 minutter. Chaufføren var dog lidt ked af at få nummer to tur på Amager samme dag efter at have ventet i 2,5 time, men han tog det med ophøjet humør.

    Fint nok, at lufthavnen har sprængt alle rekorder i år, og har udvidet i stor stil, men der er stadig ikke kapacitet nok til alle passagerer. Men glædeligt med så mange flotte nye butikker. Kan vi ikke få lufthavnen til at blive til en lufthavn? o_O

    Apropos udvidelser, så ledte arvingen opmærksomheden til en skalamodel af lufthavn inklusiv planerne for terminalerne på tværs af tværbanen. Man kan ikke beskylde CPH for mangel på optimisme. Jeg talte ikke mindre end 10 nye gates til A380er, udover den ene nuværende, sammen med mindst samme antal A380er spredt ud over taxibanerne. Det må give gode chancer til bonusbilletter med så meget ekstra kapacitet :D
     
    Nj4220, Henrik Olsen, RasmusH og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    WP_20190109_05_19_12_Raw.jpg WP_20190109_05_45_15_Raw.jpg God onsdag fra et kort pitstop i SFO. Sidder nu i United Club loungen, der ligger perfect i forhold til min gate for HNL afgangen.

    Wuv en immigration ved ankomsten af sk935. Det gik helt i stå - der var køer over det hele, på langs og på tværs, kun rigtig bevægelse i US citizen, børnefamilier og MPC mobil passport control !!
    Da der var gået 2 timer og ti min. tog den gamle her mod til sig, det skal være løgn tænkte jeg, og jeg spurgte en dem der cirkulerer rundt : når nu der er kø fo børn, hvorfor er der så ikke en kø for gamle, jeg viste hende mit kort med årstal, 1949, så jeg snød ikke. Straks guidede hun mig over i US køen, he,he. - SAS bag staff var ved at fortvivle, da jeg fortalte dem scenariet, de ventede og ventede.
     
    Henrik Olsen, RasmusH, SophieHendriksen og 10 andre "Synes godt om" dette.
  5. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Køerne skyldes vel noget med government shutdown, hvor TSA mv er omfattet.
    Fortsat god tur
     
    PENSIONISTEN, MaleneChristensen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Netop.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Øv for en oplevelse!
    (tegner ikke godt for min tur til IAD i morgen... :eek:)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,402
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Hvem læser "tripadvisor", spurgte tolken?

    Jeg blev så sur mandag aften, at jeg lavede en anmeldelse af vores hotel på tripadvisor. Deres restaurant havde skuffet 2 dage i træk (lørdag og søndag). Første dag tog det 45 minutter for dem at servere forretten (bruschetta) - som i øvrigt kom sammen med hovedretten (stegt kyllingebryst med kartofler). Og da maden blev bragt, måtte vi minde dem om de bestilte drikkevarer.:mad::mad::mad: Tjeneren undskyldte overfor tolken (køkkenets gril var slukket, så det tog tid at varme den op). Frokosttjeneren undskyldte igen næste dag, da han kom med menukortet - og lovede at det ville gå hurtigere. Det gjorde det sådan set også. Bruschettaen tog kun en halv time. Igen måtte vi minde om den bestilte mineralvand og juice:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Hovedretten kom lidt senere. Den havde måske været varm, da den forlod køkkenet. Men det var den ikke, da den kom på bordet. Kaffen var på husets regning - og måtte nydes til lyden af rengøringspersonalets støvsuger. De skulle absolut tage sig af gulvet ved bordene lige ved siden af os.

    Jeg var sådan set bare sur. Men så fik vi et møgbeskidt konference lokale søndag aften (kan det virkelig passe, vi skal bede om at få lokalet støvsuget for kagekrummer, læs udtrådte småkager fra et tidligere arrangement) og blokerede nødudgange. Vi bede om at få det ordnet. Og mandag morgen måtte vi igen bede dem om at fjerne de border og stole, der blev opbevaret bag dørene til nødudgangen. Det havde de lige glemt om søndagen. Læg dertil beskidte kopper og tallerkener ved morgenmads-buffeten. OK, jeg skulle nok ikke have skrevet anmeldelsen af den langsomme restaurant på Tripadvisor mandag aften. Men det gjorde jeg altså.

    Og så var det at tolken spurgte: Hvem i alverden læser det?

    Det har han fået svar på nu: Hotellets ejer, som har givet hotellets direktør et møgfald.

    Direktøren har derfor snakket med firmaet, som organiserer alt det praktiske omkring kurset for os. Om jeg ikke godt kunne slette anmeldelsen. Jo, det kunne jeg da godt. Specielt, da han lige har fyret en af hans teknikkere, der skulle styre mikrofonerne, når kursets deltagere har spørgsmål til indlægsholderne. Teknikeren havde mere travlt med sin mobiltelefon end med at sørge for lyden til højttalerne og tolkeboksen.

    Efter en god nats søvn, er jeg nu klar til onsdagens udfordringer.

    God onsdag til alle.
     
    Jeblin, Henrik Olsen, asf og 12 andre "Synes godt om" dette.
  9. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Lyder som et godt og gedigent kultursammenstød.

    Du må kunne opkræve et konsulenthonorar for "Rådgivning om krav, som et konferencested skal kunne opfylde for at være relevant for europæiske kursusarrangører".:cool:

    Fortsat go' vagt :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    HA, det dér er simpelthen ugens citat! :cool:
     
    Henrik Olsen, Erwin Lansing, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,402
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Mange tak.

    Enig:)

    Jeg har da fået gratis desert, gratis kaffe og frisk frugt bragt op på værelset. Det har jo ikke den store værdi, når firmaet dækker alle omkostninger.

    Fik dog også et par flasker vin og en gratis badekåbe. Vinen er drukket, mens badekåben kommer med tilbage på kontoret, hvor den bliver udloddet til personalet på fuld tid (læs projekt sekretæren).
     
    Henrik Olsen, asf, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  12. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God onsdag fra PEK hvor morgensolen (da billedet blev taget) var ret flot.

    B31AE198-A2D8-496F-8050-38EFEC21EF97.jpeg

    Og udsigten fra Hilton v PEK fejler heller ikke noget: :)
    6D734774-02F7-428C-8FFC-EEE7B90A976F.jpeg
     
    Henrik Olsen, Baadsgaard, SophieHendriksen og 10 andre "Synes godt om" dette.
  13. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    9652BFBE-86F5-458B-8F2A-D86996464E72.jpeg 8AE14DFA-7F6D-404E-AAAD-77CF2A210A65.jpeg Så går turen igen til HAM - og denne gang fra 22L. Man vil vel gerne ligne en A380’er selv om man kun er en CRJ900.
     
    asf, Ulrik, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,402
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    En onsdags hilsen fra en glad IF-er.:D:D:D

    Lavede i november en hotelreservation. For en måned. Naturligvis fleksibel. Skulle lige ændre den (jeg ankommer en dag tidligere).

    Så kom meddelelsen, vi alle frygter: Prisen er ændret:eek::eek::eek:

    ØV - tænkte jeg.

    Men, da jeg tjekkede med den oprindelige reservation, sparede jeg 24%.:D:D:D
     
    asf, Ulrik, MaleneChristensen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  15. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Jeg har også haft en fantastisk onsdag, opdagede en hævelse på halsen medio december og noget jeg troede kunne klares med pencillin fik mig istedet på kræftpakke og blevet scannet og stukket i hoved og r.v. og ulidelig ventetid. Fik så CT resultaterne idag og det er en medfødt cyste uden kræft, så champagne propperne springer :)

    Udover det har jeg foretaget mit mest langt ude online køb, bestilt honning fra Pitcairn øerne, skulle være fantastisk, leveringstid 2-5 mndr....dvs. det samme som et Postdanmark B-brev ;)
     
    Senest redigeret: 23/1/19
    Henrik Olsen, Erwin Lansing, tbh og 11 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,402
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Tillykke. Helbredet er det vigtigste.
     
    Henrik Olsen og Daniel K "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det Hilton er pænt stort. Jeg var der en enkelt gang sidste år.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God onsdag fra et meget regnfuldt og blæsende San Francisco. Det har givet 80 mm regn det sidste døgn og vind op til 28 m/s.

    Så det har fået byen lidt på den anden ende rent trafikmæssigt. Det giver så lidt mere plads på konferencen da nogle bliver væk.

    Men ikke meget “sjov” ved at være udenfor. I morgen aften er der en social event på Pier 39, som IBM har lejet for en aften. Men det bliver også en våd fornøjelse hvis vejret forsætter.... nu ser vi om et døgns tid. Jeg pakker mig ind i et stribe mødelokaler i dag mens regnen forsætter udenfor.
     
    asf, Perdan, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    3C72BAF9-1F62-4D3D-8678-B7C26B0C4975.jpeg ADF4DE95-3B1F-4785-9A5F-49989C38AE84.jpeg 57869759-7F39-49B8-9957-D9096AC52A01.jpeg God onsdag. Der er onsdag, ik’? Dejligt med lidt ferie i nogle helt andre omgivelser. En morgentur i frisk sne er både hårdt og flot. Desværre er vi også nået til over halvdelen af turen, og de allerede op på 3. e-mail fra CSA om jeg ikke vil byde på mindst €100 per næse for en opgradering til det der går som business class på en times flyvning. Det svarer altså til ret mange øl heroppe, selv til turistpriser, og endnu mere når man køber et helt anker ad gangen :)
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  20. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    God onsdag fra Timișoara i Romanien, hvor jeg venter på aftenens sidste fly til Bukarest. Planen var egentligt at bruge hele turen i Bukarest. Men da Ryanair har 2 afgange om dagen her til, med en retur pris til 20 euro, var det jo en glimerne mulighed for at få set noget mere af Romanien. (og få 2 ekstra flyveture)
    God (sen) onsdag. :)
    IMG_20190213_210404.jpg IMG_20190213_205931.jpg
     
    Henry, Henrik Olsen, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side