God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så blev det søndag aften og en travl mandag står for døren når jeg på et tidspunkt slukker for NFL...

    Vækkeuret er sat til #$@%! for er med Lufthansa CPH-FRA-LEJ i morgen tidlig og så i morgen aften på LEJ-FRA-LHR... Så får lige 4 LH segmenter i banken i morgen og et par besøg i senatorloungen. Og Lagkagehuset udgører loungen i CPH som sædvanligt.
     
    DanielBahn, Ulrik, Frequie og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    78AB04C6-1888-4CB7-8654-4B57AA1F4FF8.jpeg Her fra Nevada er dagen blevet brugt på en tur til Death Valley, naturens absolutte perle i dette område ;)

    Nu går turen tilbage til Vegas hvor der som minimum skal en (eller flere) Gin/Tonics samt Mojitos indenbords :D

    Fortsat rigtig god weekend every1 :)
     
    tbh, Steen Madsen, SophieHendriksen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Fik du set NFL? Jeg var så heldig at blive inviteret til Dolpins vs Jets. Dolphins vandt så det var godt.

    Inden da var der tailgating, det er da en god ide at grille og drikke et par øl inden kampen.
    20181104_104512 (2).jpg
    og så lidt cheerleaders (håber ikke at det generer nogen at jeg poster)
    20181104_124627 (2).jpg
    og så nationalsangen og alle mulige salutter og hilsener til "servicemen" i alskens værn
    20181104_125648 (2).jpg
     
    asf, Henrik Olsen, tbh og 7 andre "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg føler mig meget krænket. Jeg synes, du udnytter at IF er et medie for primært mænd og slet ikke tænker på os andre når du poster sådan nogle kvindenedgørende billeder. Jeg er sikker på de ikke har stillet op til at være cheerleader frivilligt. Hvilke pæne kvinder vil gerne blive kigget på? Helt ærlig :rolleyes: Det er jo f.eks. heller ikke os selv der bestemmer vi duller os op inden vi går i byen, køber os ludfattige i tøj, make-up og Pradasko. Det er strukturelle årsager i samfundet!

    PS. Har du taget et nyt Gallop med hjem til mig?
     
    asf, Henrik Olsen, tbh og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Desværre ingen Galop, men den nye udgave af Villmarksliv lå fremme og også på flyet
    20181102_065833.jpg
     
    Henrik Olsen, tbh, Baadsgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Åh jamen det er nu ikke helt det samme når man sidder der med sin G&T kl. 10 om morgenen sammen med de andre hjemmegående forstadsfruer. Så er Gallop bare ligesom mere passende!
     
    asf, Henrik Olsen, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Forstås.
    GT og snobrøds opskrifter fra Villmarksliv ville være en ny kombination - specielt i Rudersal ved bredden af søen
     
    Senest redigeret: 8/11/18
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Baadsgaard og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så går turen videre til Sydney og endda Star Gold fasttrack der for Arrivals...

    7462C1C8-3439-4168-A753-85A27B907E5D.jpeg
     
    Daniel K, Kenneth K, SophieHendriksen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Når man kigger ud på regnvejret og de grå dage med lyset tændt indendørs, tænker jeg at jeg vist skulle have taget en ekstra weekend i Miami med sol 28 grader!

    God weekend.
     
    Kenneth K, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja er udenfor i øsregnvejr men er på EK i eftermiddag og vejrudsigten i DXB er 32 og sol
     
    SophieHendriksen, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    fedt og god tur
     
    jakobv84 og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Startede weekenden med en indenrigstur i Tyrkiet.

    Naturligvis skulle medarbejderen i check-in fortælle mig, at jeg ikke måtte have 2 kufferter med på min økonomi billet. Jeg fandt mit *A guldkort frem og kort fortælle, at jeg kan få en ekstra kuffert med på det. Det argument faldt dog ikke i god jord, for som hun fortalte: Du flyver ikke med SAS.

    Nå ja, det argument havde jeg ikke hørt før. Kunne så fortælle, at jeg mange gange havde fået en ekstra kuffert med på andre indenrigsture i Tyrkiet. Hun fik næsten sagt til mig, at det ikke var hendes problem, at selskabet andre check-in medarbejdere ikke kendte reglerne.

    Besluttede mig så for at betale og klage for at få pengene retur, når jeg kom til Ankara. Hvilket jeg også fortalte hende. Det blev hun lidt mere service-minded af. Hun kunne tjekket hos chefen. Han kom ned til check-in og jeg fik min kuffert med på guldkortet.
     
    Daniel K, Jeblin, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God weekend fra et køligt NYC med sne i gaderne. Der kom et uventet snevejr torsdag og det satte en del i stå. Men weekenden er med temperatur omkring 6-8 grader og byens varme smelter sneen hurtigere end uden for.

    Der kom flere steder en 5-10 cm sne.

    Men julen og hyggen er begyndt herover...

    E941F5F3-1385-4F28-98AB-9DDC761A2D15.jpeg 8E3E525E-28D2-4799-B2F0-8C784F496F50.jpeg

    God weekend
     
    Kenneth K, THammer, Kristian og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God søndag fra dagens kontor :)

    EFA3AA4C-891F-4891-B4B3-D2AEAB1B154A.jpeg
     
    T4L, Kasper, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  15. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Sidder i Newark, luftwaffes Senatorlounge, var lige forbi SAS loungen for at tjekke udvalget af mad og blev som vanlig skuffet, det gjorde jeg bestemt ikke hos LH.
    Eller bare hjem nu efter en kort weekend herovre på årets sidste foodietur på Eleven Madison Park med chefredaktøren der nu åbenbart sidder og fryser numsen
    . IMG_8183.JPG
     
    asf, Henrik Olsen, T4L og 5 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Ja - det var en kølig eftermiddag på stadion men super god kamp :)

    62C8B26B-A413-4B31-A4CB-5CD00767C73B.jpeg

    Lidt i kontrast til sidste weekend i LA hvor kampen der blev set i 28 grader :)

    93695F44-B3A3-44F3-8596-BE05F781DBE7.jpeg
     
    asf, THammer, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Så er halvdelen af week-enden brugt i den tyrkiske by Bursa (100 km syd for Istanbul). Byens mange hoteller tilbyde kurophold, da man har termiske kilder. Så stort set hvert eneste hotel har termiske bade. :):):)

    Vi bor på et hotel, der blev booket i sidste øjeblik. Jeg skulle naturligvis have været mere kritisk, da min kollega foreslog overnatningen her. For de andre hoteller i byen var åbenbart udsolgt - og det varsler jo problemer, når man tager et ledigt hotel i højsæsonen. Men endnu engang var jeg lidt for godtroende:eek::eek::eek:

    Hotellet er 4 stjernet. Det er morgenmadsrestauranten slet ikke:(:(:(. I går var noget af det afskårne pålæg meget klistret - og det lugtede af noget, man absolut ikke skulle spise. I dag måtte jeg sende bestikket retur, da det ikke var rent.

    Så morgenmaden består af hårdkogte æg, marmelade, brød og frugt. Det kan da ikke være fordærvet. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    asf, klausbm, SophieHendriksen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  18. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er formentlig drevet/ejet af hans fætter, svoger eller lillebror.:cool:
    Man kan i en snæver vending komme langt med de små bægre med yoghurt, der kan købes stort set overalt i verden:)
    - men måske ikke i Tyrkiet? har aldrig været der.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Så er det allerede søndag. I fredags stod den på julefrokost med en gruppe af venner og den fik ikke for lidt med både god mad, pakkeleg og hygge :) til en julefrokost hører naturligvis snaps, hvilket selvfølgelig resulterede i, at min kæreste blev rigtig fuld. Han startede med at tage sine sko på den forkerte vej og derefter tog det 25 min at gå 350m hjem. :D Men hvad fanden, han hyggede sig jo bare.. jeg var heldigvis lidt mere ædru :rolleyes:
    Om et par timer skal jeg hente min veninde og hendes kæreste, og så kører vi ellers mod DFDS terminalen og tager en smuttur til Oslo. Håber vi er heldige at der er lidt sne i Oslo i morgen :)

    God søndag herfra.
     
    DanielBahn, klausbm, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    En
    Enig.

    Alt, der er leveret fra en fabrik og stadig i den originale uåbnede emballage er klart at anbefale.

    I øvrigt synes jeg, at fødevaresikkerheden generelt er fin i Tyrkiet.
     

Del denne side