Jeg skal love for, at det er noget andet end da jeg var der for 3 uger siden. Der havde det regnet hver dage i en uge, var omkring 17 grader og ret blæsende. Solen nåede dog også at komme frem så alt i alt var det OK. Pyh, så tør jeg slet ikke at tænke på hvor varmt det er nede i Subway'en...
Så blev min første flyvetur i år købt, men foråbenlig ikke den sidste. Turen går til Stockholm med SAS mest fordi: Beklager Norwegian, men jeg tager baggagen, de bedre flytider, og den billigere pris hos SAS . Nå men ellers så står resten af weekenden på at forberede det sidste til dansk mundtlig på mandag, og spise resterne af den kage min mor bagte idag .
Godt gået. Håber, du får en rigtig god tur. Med de priser, komme turene til og fra lufthavnene i Kastrup og Stockholm nok til at kost mere end selve billetten. Og husk at få Eurobonus Point for turen.
God weekend fra Schiphol i Amsterdam, hvor jeg venter på et BA-fly til London Heathrow. Det er forsinket 1 time og 40 minutter. Piloten er syg, og en ny skal flyves ind fra London. Da jeg kun har to timers mellemlanding i London, kan jeg ikke nå mit videre fly til Miami - jeg skal skifte terminal, så jeg skal håbe på at dét fly er mindst en time forsinket. Gate-personalet her i Schiphol kan ikke gøre noget, så nu håber jeg bare, at Heathrow har 'en god løsning' klar.
Der er bare flere fly i træk og en togtur i sidste ende, så det er et korthus, der er ved at vælte. Hvis første fly er 1t40m forsinket, bliver næste fly måske 4 timer senere end planlagt etc. Krydser fingre!
Helt enig. Du kommer stadig til at bikse med, at du kommer senere frem - ligesom der er en risiko for, at bagagen ikke kommer med. Og selvom det er dejligt at få et nyt jakkesæt af forsikringsselskabet, så er det alligevel bøvlet at skulle bruge tid på at købe ind.
Efter en tre dage i Catalonien med fabriksbesøg og virkelig mad og vine, var det tid til det månedlige Mikkeller Running Club med vennerne, denne gang nummer 21. Valgte ruten ned til Teglholmen over slusen, lang Amager Fælled og over Langebro - det var klokken 11 i 27 graders varme, så heldigvis var der kolde øl (og lidt vand) bagefter. I dag er det cykelstafet på VM ruten i Rudersdal, så det kigger jeg lidt - kan høre det nu, bagefter praktiske ting og til slut et hop i Pløresund og bøffer på grillen inden en ny uge truer dog uden rejser.
Pyh, flyet fra Amsterdam blev pludselig fremrykket en halv time. Med en spurt lykkedes det mig at nå min oprindelige forbindelse i London. Godt jeg kun havde håndbagage med! Nu sidder jeg til gengæld og sveder...
Godt du nåede det. Ellers bruger jeg at ringe til Executive Club. De vil ofte hjælpe med ombookinger når der er delays. Min søndag er lige nu brugt på at samle og gøre min Level 4 gave: Så nu er den klar til en Oksecuvette BBQ Style til aftensmaden
Tak . Jeg synes faktisk ikke transport i Stockholm er så dyrt, 160 SEK for et 72 timers kort som er gyldigt til Pendeltåg, sporvogne, busser, og metro. Da jeg er under 18 slipper jeg for at betale den der ARN Lufthavn stations afgift på 85 SEK, som man ellers skal betale når man rejser med Pendeltåg til og fra ARN. Dog synes jeg de 106 DKK for en enkelt billet Kastrup Lufthavn til Lolland, er lige i overkanten . - I sær når DSB tager 99kr for en retur orangebillet fra Lolland til Holstebro! Glad for min far har tilbudt at køre os til lufthavnen, så er det heldigvis kun en vej jeg skal af med 106kr. Eurobonus Point, der skulle gerne komme 500 af dem .
Gog søndag fra Macau og Hong Kong.Øsende regnvejr men varmt som i Danmark. SK annulerede igår SK 963/964 5-6.6 ARN-HKG-ARN så ombookning blev sat igang af SAS og informationen via sms og email har fungeret. Ny routing over PEK Beholder min plusgrade upgrade til biz men i 340 isf 330
også god søndag herfra. Cyklede Amager delvist rundt i det gode vejr, men svært at finde rundt nogle steder når man ikke er kendt i området. Kom dog hele vejen rundt om lufthavnen. Desværre missede jeg EK151 med et par minutter, men SK936 (den nye OY-KBC) ankom lige efter!
Nej - desværre blev jeg ombooket til economy M-class i en Air China 737-800 men overlever nok men det er så lykkedes SAS at slå de to fly sammen og have et totalt fuldbooket fly PEK-CPH
God weekend. Kæresten har netop fået tilbudt PhD i Liverpool/Oxford, så ser ud til der skal rejses en del frem og tilbage de næste år! Godt man kan lide at flyve og at man har status.. så bliver det hele lidt sjovere. Ellers skal weekenden (endnu) engang startes igang med en fredagsrock i Tivoli. Denne gang i en mere rolig atmosfære med Teitur og Asgeir.
Ja - sidste uge med Tiesto var noget pakket.... God weekend fra FTU i Berlin. Aften går med reception - eller reelt en tur i baren I morgen klokken 09:15 skal jeg kloge mig på EuroBonus og så ellers tager jeg hjem igen til familien over middag. Der sker for meget i juni og derfor må jeg tilbringe noget tid på hjemmefronten også så jeg ikke bliver en helt fremmede i mit eget hjem. Næste weekend står den på en tur med SAS og United til Hawaii - dette glæder jeg mig til - har aldrig være der før. Så dette bliver en ny omgang. God weekend.
Netop ankommet til La Paz i Bolivia. Byen overrasker foreløbig positivt - på engelsk ville jeg kalde den 'vibrant'. Lidt ærgerligt med den tunge forurenede luft, men der er glade mennesker, farverig kunst, grafitti og huse, og sne på bjergene omkring byen. Til gengæld kæmper jeg med lidt hoste, og jeg håber, at myggestikkene ikke udvikler sig til zika. Jeg bliver her til mandag, og så står den på Lima i Peru. God weekend herfra!
Sommerfest på arbejde i går men det var nu stille og roligt. I dag var jeg tidligt oppe for at få gang i smokeren -- første gang jeg giver mig i kast med at lave brisket. Den skal være klar til aftensmad