God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekenden går med, at blive klippet (done), derefter lidt oprydning, pakning af kuffert derefter i Ghetto/Rema og købe ind, da jeg skal besøge en kammerat i Alicante og han har skrevet den sædvanlige liste, Piratos, levpostej,Rugbrød som jeg skal have med.. SAS siger de flyver klokken 15:55 derned, så det må jeg tro på.. så hjem tirsdag, for med 3Likehome, kan man jo arbejde hvor man vil :)

Håber ikke jeg møder de samme sømænd som sidst jeg tog turen derned, for vi fik da nogle GT'ere.. - lander ved 19 tiden, så er det hjem, installere sig og en god gang mad med rødvin yay.. så er lørdagen i gang.. Søndagen står vel i poolens tegn og ren afslapning...

Udklip.PNG

clager, alexanderln, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,655
    Point:
    113
    God weekend fra sandkassen...
    Weekenden slutter i dag på disse kanter. Dagen foregår hovedsageligt indendørs, med lidt papirarbejde og oprydning i mailboksen.
    Temperaturen og luftfugtigheden er endnu ikke kommet helt op på sommer niveau...men det kommer stille og roligt.

Screen Shot 2016-06-11 at 12.24.04.png Screen Shot 2016-06-11 at 12.24.35.png Screen Shot 2016-06-11 at 12.24.51.png

PENSIONISTEN, isolCBflyer og Kristian "Synes godt om dette"
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @THammer - "blærerøv" :) - kommer ikke så varme steder, men som skrevet om andet sted, vi skal da lave en aftale til efteråret, hvis det passer.. :)

Ulrik og THammer "Synes godt om" dette.
  4. kc1829

kc1829 VIP medlem

Beskeder:
    117
    437
    Point:
    63
    God weekend fra København hvorfra turen i aften går hjem til Manila med Qatar business til Bangkok herefter en overnatning og Thai business videre til Manila

Første tur med Qatar og 380'er - og denne gang uden børn så det ser jeg frem til

Nicki Lolk Sørensen, clager, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. kc1829

kc1829 VIP medlem

Beskeder:
    117
    437
    Point:
    63
    Første tur med a380'eren som kun var 25% fyldt - både i economy og business! Havde derfor intet selskab i baren, udover stewardesserne som var meget snakkesagelige - nok fordi de intet havde at lave. De var vel 7-8 stewardesser til omkring 15 passager i business.

Men flot fly og dejlig tur

*flyer, Nicki Lolk Sørensen, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    God weekend fra Hawaii hvor solen er ved at stå op. Jeg skal tidligt op og ud til USS Arizona memorial og Pearl Harbour i dag.

Men et:
    image.jpeg
    Til alle og en god weekend :)

Christian Larsen, Schlandy, clager og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    God weekend fra Boston.

Fin tur over Atlanten med PrivatAir på Biz igår. Super crew og super mad. Eneste store minus er SAS ekstremt elendige udvalg af underholdning på den udleverede iPad. 17 film og 18 tv-afsnit - alle af rimelig kedelig standard. Det kan gøres bedre.

Junior med sine venner på Summer Camp her i Boston idag - så nu står den på lidt shopping sammen med fruen - inden turen imorgen går til Camden, ME hvor de næste par uger skal tilbringes med at spise lobster og drikke craft beer. Så forvent nogle billeder i øl-tråden ;)

Rigtig god weekend til alle...

Nicki Lolk Sørensen, Baadsgaard, THammer og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    873
    2,702
    Point:
    93
    Er det en pointopgradering værd at skifte fra Eco til Biz på den tur? Synes ikke umiddelbart sæderne ser specielt behagelige ud, ligesom der virker til at være ok plads på Eco.

tbh og Ulrik "Synes godt om" dette.
  9. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Jeg fik lynkursus i at bakke i dag! Good weekend!
    P1300578.JPG

alexanderln, Ulrik, Nicki Lolk Sørensen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Jeg har været på turen med Privatair og syntes ikke sæderne er det værd. Det kan sammenlignes med de gamle SAS Business sæder. Så med det i mente og den korte flyvning mener jeg ikke det er pointene værd.

RasmusH og Ulrik "Synes godt om" dette.
  11. Bizflyer

Bizflyer Aktivt medlem

Beskeder:
    144
    131
    Point:
    43
    Sikke et sommervejr!
    Her er det bare vand der kommer fra oven...

Er det mærkelig at jeg drikker?

Flemming Poulsen, isolCBflyer og Baadsgaard "Synes godt om dette"
  12. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    1
    Point:
    99
    Det synes jeg. Et noget gammeldags biz produkt, men synes faktisk sæderne er ganske behagelige. Udover den irriterende iPad uden indhold, så synes jeg det svarer nogenlunde til gammel biz.

Men stadig et godt stykke vej til ny biz

RasmusH "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Nå min knapt 2-årige var fast besluttet på vi skulle i kirke så det er vi... Øs regnvejr så vi startede med en tur rundt på kirkegården og nu har vi været i en tom kirke en rum tid. Stor skuffelse over der ingen præst er. Og ja vi var til barnedåb i søndags og det har åbenbart gjort indtryk på det yngste medlem af familien. Not so much på det ældste..

Ulrik, Henrik Olsen og THammer "Synes godt om dette"
  14. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    God weekend fra København, hvor jeg nåede til i går efter en køretur fra Bergen. Regn en stor del af vejen og også her i København.

Dagen byder på bøf og bio og noget så kedeligt som at få sendt et modem retur til min internetudbyder i Norge. Det fik jeg ikke lige gjort deroppe.

I morgen er der hviledag, inden jeg begynder på arbejde på mandag.

Ulrik "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Well, det er ikke kun weekend, det er også start på 14 dages ferie... - alt er lukket ned og nu kan kunderne bare hygge sig i 14 dage uden chefen her.. anyway, der er Ramadan/Eid nogen af stederne, så det gør de i forvejen...

Fredag blev lidt eksperimenterende køkken, Risotto med jordbær, det var en god kombi... - men altså hvad sker der lige for vejret, det regner jo, det var da ikke meningen, nå men, så må det blive indendørsaktiviteter lige pt.. - anyway, det er jo kun til på tirsdag, hvo turen går til Tirsdag, til Venedig, hottellet er booket, et fint Doubletree og vores andet stamhotel i Grado.. - vejrudsigten siger omkring 30 grader, så mon ikke vi får spist lidt is og god mad...

Hmm, mit fine Roskilde Festivalbillet bliver vist ikke brugt til fulde, shame on me...

clager, Ulrik, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Weekenden er blot forsættelsen på Roskilde Festival. I dag er hårdeste vagt fra 1900-0700. Så kommer til at få lidt sved på panden når vi pakker Orange scene ned efter sidste koncert kl 0230 i nat.

Jeg får lige hørt Dizzi koncerten inden jeg skal arbejde, så håber på tørvejr fra klokken 1600 og frem til søndag morgen.

Så må vi håber st jeg får lov til at sove lidt fra søndag morgen og til middagstid :)

Det lyder godt. Var det en ren risotto på hvidvin eller?

En skam du ikke får brugt billetten. Det er sq meget sjovt og der er godt musik - måske næste byder på en bedre hit rate :)

God weekend derude :)

Ulrik "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    altid vermouth, altid... det andet er pjat.. :rolleyes::)

2016-07-02 10.10.18.jpg

Henrik Olsen, Ulrik, Peter F. og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. *flyer

*flyer Sjeff

Beskeder:
    245
    631
    Point:
    93
    Torvehallerne. Østers. Champagne. God weekend!
    image.jpeg

THammer, tbh, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    God weekend fra Singapore.
    Er tilbage efter et stykke tid i Indonesien. Det blev til god aftensmad på NUS.
    2016-07-09 19.19.49.jpg
    Pizzaen var 19,5 SGD, eller man kunne vælge en menu inkl. øl og suppe til 19,5 SGD. Gæt hvad jeg valgte.
    2016-07-08 23.20.38.jpg
    Ellers startede weekenden fantastisk med utroligt stjerneklart vejr i Indonesien natten til lørdag, som gav plads til fine billeder. Dertil var der morild i havet - fantastisk at svømme i/med. Søndag har noget at leve op til.

Peter F., Nicki Lolk Sørensen, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  20. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Det er da vist første gang i lang tid jeg har hørt om en udbyder, der vil have modem retur! Som regel vil de helst være fri, fordi der er kommet ny model i mellemtiden.
    Vær opmærksom på, at vi snakker uden for EU, så om muligt (hvis under to kilo) så send som brev; ellers ender det bare i toldvæsenets varetægt og kan ikke udleveres uden toldbehandling, pro forma faktura m.v. (been there, done that :()

Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.

Del denne side