Endnu en gang må man være glad for EU. Men tak for tippet - jeg ender med at sende det på torsdag, hvor jeg må derop for at overlevere lejligheden.
Jeg har udbyderne mistænkt for, at de bare beder om dette, for at kunne opkræve et gebyr, hvis de ikke får modem tilbage (og så vidt jeg husker min kontrakt, så skal det være i original emballage). Muligvis noget, de kun håndhæver strengt overfor abonnenter, der opsiger umiddelbart efter levering.
Hov, det er jo sidste weekend i ferien, for den da... - nå, men sådan er det jo! Har været god med en god tur til Italien og ikke set på så mange mails, så mandagen bliver "hård"... Fredag blev jo sent, lige pludselig kupforsøg i Tyrkiet.. Dagen i dag står vel, ud i det gode vejr og lade op til Årets første Superligakamp i FCK regi mod hæderkronede Lyngby.. - ja, lad os se hvad der sker der, men mon ikke kravet er en sejr til FCK Imorgen, generel opladning til arbejde og besøg venner i deres sommerhus i Nordsjælland, så det skal nok blive godt...
Uha jeg har jo holdt mig uden for fodbold diskussionen men nu er "min" klub (var træner der en håndfuld år blandt andet) jo tilbage i superligaen og mon ikke vi åbner med en sejr over @Kristians tropper? Viva Lyngby forza Lyngby!
U wish @jakobv84 - LBK er endelig kommet op, fred være med det... eneste gode ved LBK er stadionpølserne... - nå, men det er stadigvæk mange år siden jeg har været deroppe... - og også godt kommunen har købt varme i græsset til jer
Resten af weekenden tilbringes under hjemlige himmelstrøg efter et par hektiske dage. 6 flyvninger til og fra og rundt i USA med 3 forskellige alliancer og 4 forskellige flyselskaber på både eco og biz og med 5 lounge besøg - altsammen indenfor 36 timer. Der skal nok komme mere om min tur som flyvende pakkekurer.
God søndag. Dejligt at være hjemme efter en god tur hjem fra SIN. Utroligt hvor stille en søndag morgen kl. 7. Det virker til at hele DK er på ferie. Der var i hvertfald godt med mennesker i afgangshalen. Skyndte mig at få løbesko på og kom ud på en af de hurtige ture Rarere at løbe en dansk morgen med solskin og 15 grader, end i høj luftfugtighed og min. 30 grader i SIN. Nu først 10 dage hjemme før et smut til Azoerne.
God weekend fra Bornholm. Et 3 dages weekend ophold på Radisson Blu med super altan direkte ud til Østersøen, en exceptionel beliggenhed og udsigt. Ren afslapning.
Ikke meget nyt at berette fra Rudersdal... fruen er nu 4 dage over termin så der var ikke ligefrem lagt store planer for weekenden. Det værste er at det trækker op til jeg skal på arbejde igen i morgen
Jeg tager med familien til Bornholm på lørdag - så du må gerne få tilkaldt det gode vejr og sikre det bliver de næste 3 ugers tid
Det halve af Rudersdal er på Bornholm, Skagen eller Samsø eller Tisvilde i uge 29 så god plads overalt for os der er tilbage - men skal da også til Bornholm lidt senere, sommerhuset venter på klippeøen. Hvis andre der skal til Bornholm er der masser af tips fra en "næsten indfødt", spørg bare løs. Og ja der er stadig bonuspoint at hente på Radisson Blu de få måneder der er tilbage inden det skifter navn.
Et heads-up havde været pænt af jer gutter, men det er observeret og noteret til næste år. Jeg mener -- selv pizzeriaet holder jo sommerferielukket!
Nå onsdag aften skete der noget og vi fik familieforøgelsen i hus så nu er der dømt barsel de næste par uger og heldigvis er sommeren jo tilsyneladende fundet vej til DK. Det er jo fint timet. Jeg er dog bange for at mit eneste mulige bidrag til sommerferie-beretnings-tråden bliver Legoland på SAS-dag ultimo aug. God weekend til jer alle når I når dertil.