God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Godt nok en aktiv weekend. Og du må lige komme med et billede her i tråden af laksevarianten :)

    Min weekend var lidt hygge og havearbejde i går. Vejret var super :)

    I dag regner det på Vestegnen og det er ok da vi skal til lillebrorens datters navnefest her om et par timer. Sådan gik den weekend så :)
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeps
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg synes jeg så ørred derude i mandags. Eller måske makrel. Jeg skulle ikke nyde noget uanset hvad
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Produktiv weekend... - eller ihvertfald weekend, fik lukket aftalen med B&O i Sorø, så glæder mig til på onsdag.. i går stod på sejr i Parken, tog lidt tid, men den kom :D:)

    Dagen i dag står på, at få brugt sit Tivolikort og køre den ældste dreng til Leo's Legeland til fællesfødselsdag, hente bror i lufthavnen... puha, når det står sådan, så er det jo nærmest arbejde og ikke weekend..

    Dagens morgenmad, god brunch, pølser, spejlæg, bacon, kaffe og den morgenavis jeg har købt i 2 måneder...

    Skal også se, at få købt en tur til Dubai og Saudi her efter Eid, måske når hele familien er proppet i seng i aften, der skal handles..
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Weekenden startede i går med venner på besøg med god mad fra grillen og lidt bobler/hvid-/rødvine.. Nå, ja, igen overgik jeg mig selv og lavede den bedste Bearnaissesauce ever.. Så er man ligesom i gang.. overraskes forresten hver gang jeg handler i Meny, at de har en knap der hedder 500, 750, 1000, 1250 eller 1500kr.. utroligt let, for det bliver altid et af disse beløb..

    I dag står den på frisør, tiltrængt, gutterne kommer til ølsmagning så skal ud og handle.. aftenens tema skulle være "lette øl", men det ser ud til, at vi starter i 2 cifre med det samme.. så bliver nok en hård eftermiddag/aften, så skal lige spæde lidt op selv.. menuen ændres der ikke på, nemlig flæskestegssandwich...

    I morgen står den på EK152 til DXB, skal jo selvfølgelig tidligt derud, for man ved jo ikke hvad CPH har af køer i ærmet... - god weekend..
     
    Henry, Baadsgaard, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Sidder nu i Athens Lufthavn og ser tilbage på en travl uge og en travl uge der kommer. Er kun lige hjemme og vende, da jeg tager til Frankfurt i morgen søndag kl 1430. Så ikke meget familietid i denne weekend. Skylder snart på den konto....

    IMG_1555.JPG

    Mit overblik over Aegean Loungen som spiller Up beat lounge musik. Ikke lige skandinavisk.

    Men flyver med SAS hjem på deres 70 års dag. Gad vide om der er noget kage tilbage her sidst på dagen :)
     
    Henry, Kristian, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. JanJ

    JanJ Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    13
    Point:
    3
    Hej, jeg er nyt medlem herinde, vover at stille et sp.mål i denne tråd, hvordan opretter jeg et nyt emne/må jeg det som nyt medlem??
     
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,787
    Point:
    113

    Først velkommen til InsideFlyer.

    Ja, du må naturligvis gerne oprette et nyt emne. Vi er jo alle startet på den måde.

    Og så en meget hurtig vejledning:
    • Tjek først, at der ikke allerede er en tråd med emnet. Brug søgefunktionen.
    • Hvis der allerede er en tråd om emnet, så svar i denne (som du lige har gjort her), ellers:
    • Vælg menu-punktet "Forum" i toppen - og du får vist hovedindelingen
    • Find det forum, du synes, dit emne hører hjemme under (tjek eventuelt de andre tråde forumet , blot for at være sikker på du har valgt det rigtige)
    • Brug knappen: "opret ny tråd" lige under menu-linjen, øverst til højre
     
    Nielspg, Ulrik, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Mega travl arbejdsuge kulminerer for mit vedkommende i sygt barn i dag så det er ikke super belejligt men sådan er det jo. Har netop booket næste uges rejseri (CPH-CDG-VIE-CPH) og troede faktisk CDG-VIE ville være en ny flyvning for mig men det afslørede flightdiary at det ikke var... så er spørgsmålet kun om den står på schnitzel på VIE-CPH endnu en gang eller om jeg skal prøve en anden ret... store beslutninger!
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, Henry og 5 andre "Synes godt om" dette.
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    20160922_235343.jpg

    Udsigten fra 'kontoret' her til morgen. Det bliver ifølge vejrudsigten sidste morgen med solskin her på Palau, mens jeg er her. Weather.com fortæller om uafbrudt torden i mere end 48 timer fra i aften - det skal nok blive spændende. Især fordi jeg har planlagt en sejltur i morgen...

    Mht. internettet, så går det ikke så stærkt. I supermarkedet var der en reklame for teleselskabet, der tilbyder 'high speed internet' til kun 770 US dollars om måneden. Men så får man også hele 640 kBit/s!
     
    asf, PENSIONISTEN, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    165
    "Synes godt om" modtaget:
    356
    Point:
    63
    LOL :D

    Så er jeg glad for min 1gb/1gb fiber.
     
    Henrik Olsen og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,787
    Point:
    113
    Det er da noget af et tilbud! ;););)
     
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hjemme... fredagen bød ikke på så meget, var lidt træt, lang uge nede i Arabiens lande... Tidlig i seng, og så har man glæden af at komme tidligt op..

    Lørdag står da på FCK kamp, så skal de hviiije have tæsk @Schwert ... - lad os se om det ikke lykkedes!

    Søndag, Tivoli lukker, så mon ikke en sidste tur inden det bliver Halloween og December.. - familie tam tam om aftenen.. hov, det var den weekend og så er det mandag igen med arbejde,
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, alexanderln og 5 andre "Synes godt om" dette.
  15. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    image.jpeg God resterende weekend fra Buenos Aires.
    Meget tidligt forår og bladene er netop blevet lysegrønne på træerne.
    Udsigten fra hotellet overfor Recoleta kirkegården, en af top 3 attraktionerne her i byen da Evita Peron ligger begravet her.
     
    Senest redigeret: 25/9/16
    Kristian, Peter F., Nicki Lolk Sørensen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Lidt speciel udsigt må man sige fra sit hotel.... Men så er det hurtigt at krydset 1 ud af 3 af på to-do listen :)

    Har aldrig været der, så kom gerne med flere billeder :)
     
    clager, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  17. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Her er weekenden desværre allerede forbi....
    På vej hjem fra en dag på kontoret.
    Et lille stop undervejs da Pradoen trænger til at få skyllet sandet af.
    En vask incl støvsugning efter koster ca 64kr.

    IMG_4055.JPG
     
    clager, Schwert, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  18. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Hører gerne gode tips og anbefalinger i tråden
    https://insideflyer.dk/forums/threads/buenos-aires.2893/
    da jeg skal til samme destination i oktober :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    Så varer det ikke længe før det er weekend fra arbejdet her i Manila. Omkring midnat er det tid til første flyvning i næsten 2 måneder, hvor turen går med familien og Cebu Pacific fra Manila til Sydney og en uges ferie. Det bliver rart at komme væk fra det alt for varme Manila og ned til noget som minder om dansk sommervejr til den pæne side.

    På bookingfronten så har dagen også budt på en af de lidt mere spændende bookinger for point - Manila til Singapore med SQ Business og derefter Singapore til London med SQ i First Class suites. Turen er først i juli 2017, men det er svært ikke at se frem til det allerede nu.

    Bookingen måtte i øvrigt laves telefonisk da SQ ikke tillader mixed booking klasser online. SQ giver 15% rabat på bookinger online og honorerede også dette selvom jeg bookede telefonisk. Udover en del miles så koster billetten kun ca 20USD i skatter og afgifter fordi turen starter fra Filippinerne hvor der gælder særlige regler...
     
    Kristian, Henrik Olsen, clager og 10 andre "Synes godt om" dette.
  20. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Så blev det weekend, men hvad værre er, det blev 1.okt:
    Skærmbillede 2016-10-01 kl. 09.32.16.png
    Puh, op på hesten igen - kan man melde sig småsyg af stress over sin nulstillet konto monstro??:D
    God weekend til alle IF'ere, og point jagtsæsonen er skudt igang for mit vedkommende - let's go hunting:cool:...;)
     
    klausbm, Schwert, Kristian og 10 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side